![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 juli 2006 om 15:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al de rest is propaganda Laatst gewijzigd door kaatd : 7 juli 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ofte : Bron ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een andere visie zou kunnen zijn dat het noord-koreaanse regime vooral voor binnenlands gebruik nog "sterke Kim" wil spelen.(tja,wat toon je tenslotte op een TV-zender waar verder niks te melden valt)
![]() Beelden van recente "glorieuze" vlootoefeningen,eindeloze tankparades,grote hoeveelheden straaljagers,enfin van alles wat veel brandstof en reserveonderdelen nodig heeft als je ze laat rijden,varen,vliegen zijn alweer van een tijdje geleden.Dat zouden nochtans echte demonstarties van potentiele macht zijn op de internationale scene... Indien het Noord-Koreaanse regime nu persé oorlog wil voeren nemen ze het enorme risico dat in de kortste keren zou blijken dat de "fanatieke Noord-Koreaanse soldaten" gewoon maar jongens en meisjes blijken te zijn die naar huis willen. Ik ben niet zo zeker dat er nog dezelfde gedrevenheid bestaat als in de jaren vijftig,toen het Noord-Koreaanse leger vrijwel uitgeroeid werd en dringende Chinese interventie de eenmaking van Korea verhinderd heeft. Deze "defensieve" raketoefeningen zijn blufpoker,gespeeld met de enige spullen waarmee N-Korea nog wat aandacht kan trekken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ons ook meedoen aan de volgende manifestatie van morgen: Citaat:
Zou het verboden zijn te spotten met die bomspotters?... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 7 juli 2006 om 18:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als elders de bevolking een communistisch regime wenst, dan is het niet aan de Amerikanen om te gaan dicteren dat het anders moet.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De DDR was het meest geavanceerde van de Oostblokstaten,mijn ervaringen met "Oost-Duitsers" uit die tijd is er een van technisch zeer onderlegde plantrekkers(ze moesten in de DDR nog noodgedwongen zelf hun TV ,autos ed ..herstellen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kim, en zijn "chouchoukes", komen natuurlijk niets tekort, er blijft zelfs nog een exta centje over voor wat met raketten te spelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik twijfel er sterk aan dat de bevolking een communistisch regime wenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien gaan de States hier tewerk vanuit een terechte zorg omtrent hun eigen staatsveiligheid. De lange afstandsraket die na 7 minuten doodging, was gericht op Hawai.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 juli 2006 om 17:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() De moeder van alle wereldvreemdheid...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar Kaatd, zij weet het allemaal veel beter! Ik kan intussen niet anders dan me de vraag stellen: Is het een tumor die op uw denkvermogen inwerkt en het in die mate vertroebelt dat het ludiek wordt?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 8 juli 2006 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Vermoedelijk idd een tumor...8)
|
![]() |
![]() |
![]() |