![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mag de staat een evenement tegen een politieke partij financieel steunen | |||
Ja, moet kunnen |
![]() ![]() ![]() |
17 | 18,28% |
Neen, mag niet. |
![]() ![]() ![]() |
76 | 81,72% |
Aantal stemmers: 93. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan dus de loterij niet op eenzelfde hoogte stellen als de staat. Trouwens: de staat financiert wél de dotatie van een partij dewelke diezelfde staat wil opdoeken, ontmantelen en vernietigen. En dat geld komt wél van iedereen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de opgebrachte winsten uit de Nationale Loterij, zijn wel voor iedereen bedoeld, en niet slechts voor enkelen. Het opgebrachte geld is dus weldegelijk van iedereen. En de Nationale Loterij is een staatsinstrument om geld binnen te rijgen. Denk ik toch. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 juli 2006 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als U bub stemt dan gaat uw geld naar de bub, via een omweg van de grote pot, maar het is uiteindelijk uw stemgeldbedrag dat naar de bub zou gaan... als die bij de volgende verkiezingen natuurlijk glorierijk de meerderheid halen, wat geen probleem zou mogen zijn volgens Hans1. De dag dat ik zonder problemen mijn eigen lotto mag organiseren in dit land kan ik U gelijk geven Superstaaf. Maar de staat heeft zijn eigen loterijinstelling opgericht (en afgeschermd voor concurrentie) en als men dus kans wil maken op winst dan MOET men wel spelen. Het is ofwel spelen op de lotto ofwel niet spelen. Komt nog bij dat de LOtto euh volgestouwd zit met ex-partijcreaturen zullen we maar zeggen he..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk te weten dat dat nu ook al scheldwoord is dat tegen vrouwen gebruikt wordt...
![]() Beneden alle peil ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simpele ziel ? Blij dat u mij zo goed kent... Alle geluk verlaagt niet iedereen van die 70% zich tot uw scheldniveau bij gebrek aan argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of voelt u zich beter dan andere mensen ? Laatst gewijzigd door Duupje : 7 juli 2006 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit was dan tevens de laatste keer dat ik reageer op één van uw posts, over het algemeen zijn ze toch altijd even 'vriendelijk' en 'doordacht'. De dag dat u kan argumenteren zonder schelden, zal uw niveau enorm stijgen. Ik kijk er naar uit. Al vrees ik dat ik, na het lezen van een redelijk aantal van uw posts, dat er nog veel werk aan de winkel is voor u. Mvg Duupje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() nutteloos initiatief van barman. Wat moet gebeuren is problemen oplossen die de oorzaak zijn van de verzuring. Het zou in die context beter geweest zijn indien het concert een benefiet was waarvan de opbrengst werd doorgeschonken aan de armoedebestrijding.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Wanneer gaat Barman een concert organiseren tegen de corruptie die heerst in bepaalde partijen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eén van de artiesten die zal optreden - Tom Barman - verwerpt expliciet de VB-filosofie en dat recht op zijn individuele mening heeft hij. Op geen enkele publicatie van de organisatie zal ook maar iets staan wat naar het VB verwijst. Moeten vanaf nu alle organisatoren die culturele evenementen organiseren: a. hun persoonlijke politieke overtuiging meedelen aan de Nationale Loterij alvorens deze kan overgaan tot sponsoring? b. de lijst van de betrokken artiesten bekendmaken inclusief de politieke voorkeur van de artiesten? Weer een staaltje van negativistische paranoïa.... ![]()
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 7 juli 2006 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
wanneer men het over armoede heeft dan wordt dit mede dankzij de politiek correcte pers en politici bijna automatisch geassocieerd met allochtonen. Iets wat pertinent onjuist is want er zijn ook vele autochtone armen. Doordat de pers en politici altijd alleen maar over allochtone armoede bezig is voelen de autochtone armen zich over het hoofd gezien. Als reactie daarop gaan ze dan op het VB stemmen. Niet omdat die partij hun problemen gaat oplossen want ze zijn denk ik nog veel erger ( de basis van het VB is sociaal maar de top is neoliberaal ) maar puur uit protest. deze verzuring kan men enkel aanpakken door ook aandacht te besteden aan armoede bij autochtonen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() ik heb barman nog trachten bereiken toen hij met zijn idee voor dit concert uitpakte om hem dit idee te trachten verkopen. doch dat is natuurlijk niet gelukt. Vroeger was het veel makkelijker om hem te bereiken. Je ging dan gewoon naar cafe de muziekdoos op de kade en dan kwam hij daar als straatmuziekant op het vrije podium spelen. Nadien ging hij met zijn hoed rond zodat hij ook een paar pintjes kon drinken. Heb er zelf ooit nog iets ingedaan in die hoed.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 juli 2006 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De concerten worden weldegelijk georganiseerd tegen het Vlaams Belang onder het mom van verdraagzaamheid. Net alsof het Vlaams Belang tegen verdraagzaamheid zou zijn. Dit is volgens mij ontoelaatbaar. De organisator geeft publiekelijk toe dat het de bedoeling is om het Vlaams Belang een hak te zetten. Dus is er van paranoia geen sprake. Het Vlaams Belang voelt zich terecht geviseerd. En daar worden dan staatsgelden voor gebruikt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er gaat ook geld van mijn welverdiende centjes naar jouw populistische vereniging hoor. Denk je dat ik daarmee blij ben ofzo? Ik zaag daar tenminste niet over omdat ik weet dat andere en positieve zaken ook gefinancieerd worden met mijn geld.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sponsoring van staatswege tegen één bepaalde partij, dat is toch nog wat anders. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Ziehier de wereldberoemde 'verdraagzaamheid' van verdraamgzaam, tolerant links
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus uw stelling gaat niet op. Als ik voor LSP of BuB stem, dan krijgt mijn partij niks, maar mijn belastingeld gaat toch naar de grote formaties. Citaat:
![]() |
![]() |