![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u gered willen worden door het bloed van een moslim? | |||
ja, bloed is bloed |
![]() ![]() ![]() |
31 | 93,94% |
zolang het niet van een Arabier/noord-Afrikaan komt ( Bosniër,Turk, .. mag) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
nee, moslimbloed is onrein |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,06% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Oef! Ik dacht dat het hier weer om..nu ja, u weet wel ging.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stonaar = El Turco = JusticeLover ??? El Turco jongen, zijt gij het? Komt gij onze zielen op dit forum verblijden met uw heerlijke simplistische flauwekul?
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is bloed gewoon bloed.
Echter uit de uitlatingen van die Nordin is weer een heleboel af te leiden. Waarom zou het Rode Kruis een APARTE campagne moeten opzetten voor allochtonen? Als het RK een campagne voert met "geef bloed", moeten ze dan aan Mohammed vragen: "Mohammed, please, please, jouw bloed is beter, mogen we een half litertje?" Waarom zou moslimbloed beter zijn dan jodenbloed of atheistenbloed? Dat suikerziekenbloed of alcoholistenbloed niet geschikt is weet iedereen. Kortom, wat Nordin hier doet is een zuiver staaltje van racisme. Flup Dewinter zou eens moeten durven zeggen dat Vlaams bloed beter is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Nee.
Nee. Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Jaja, gij zijt het! Ik herken u meteen aan uw sympathieke, doch idiote stijl
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Enkele jaren geleden was er in Frankrijk een transfusie-schandaal, waarbij besmet bloed gemengd was onder gezond. Verschillende patiënten raakten besmet.
In België is dit minder waarschijnlijk, want het bloed wordt niet gemengd, en per donor gecontroleerd. Een risico blijft altijd, omdat recente besmettingen moeilijk traceerbaar zijn. De dubbezinnigheid van de titel van deze draad, vind ik er wel "over".
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Waar heb ik u woordelijk van liegen beschuldigd? Ik vind het enkel eigenaardig dat ge exact dezelfde standpunten en sympathieën als El Turco/JusticeLover erop nahoudt, precies dezelfde stijl gebruikt, en dan toch beweert iemand anders te zijn. Indien ik ongelijk heb, gelieve dit gefundeerd te bewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over welke standpunten heb k het volgens u? En veroordeelde die Turk zijn land? Hoe kan �*k weten dat u niet Antoon, Pietje, AntiDeutsch, Piazzolla, Lex Blanca of iemand anders niet bent? Zou u dat gefundeerd willen bewijzen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Toch wel: de dubbelzinnigheid blijft. Wie het over de veiligheid van transfusies wil hebben, stelt best de vraag zo.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 10 juli 2006 om 15:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() 'k begrijp het eigenlijk niet zo goed... de campagnes zijn toch neutraal? affiches worden gewoon in dorpskernen gehangen, in hogescholen, bibliotheken, administratieve gebouwen, meegedeeld in de klassiek krantjes.. iedereen heeft daar toch toegang toe? 'k begrijp niet waarom moslims zich door deze affiches niet aangesproken zouden voelen..
ik weet wel dat er bijzondere campagnes zijn naar studenten toe: maar daar wordt ook geen onderscheid gemaakt tussen moslims en niet-moslims.. de fuif is voor iedereen.. en uiteraard: wat maakt de godsdienst nu uit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb c gestemd. Ik eis als overtuigd en praktiserend racist het recht op blank bloed op! Eigen bloed eerst
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens die bewuste imam , zouden allochtonen geen drugs gebruiken, niet drinken en veel gezonder eten dan wij waardoor hun bloed "superieur" is tegenover het onze.
Maar ja, ze doen deftig aan inteelt, roken gelijk een turk, vreten gelijk de beesten, smoren jointjes aan 100 km/uur en behoren waarschijnlijk tot de grootste drugshandelaars ter wereld. Maar volgens hun standaard zijn ze dus "superieur" en gaan ze zich als "bewijs van integratie" ook eens wagen aan bloed geven. Maar t’ is waar, waar de allochtonen komen wonen gaan alle Belgische winkeliers binnen de kortste keren failliet! Dus eten van bij ons kopen ze allicht niet, ze brengen het mee waarschijnlijk van over hun heilige berg. En zat lopen doen ze ook geregeld trouwens...geschonken in hun heilige theehuisjes die als vzw geboekt staat natuurlijk. Een Belgische café zal niks verdienen aan die gasten. (daarom dat allemaal failliet gaan...café's houden in moslimsteden zoals bij ons is dus geen goed idee) Dat ze hun bloed in de riool gieten verdorie! Laatst gewijzigd door Mambo : 10 juli 2006 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 12 juli 2006 om 15:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Ik heb ja gezegd, hoewel moslimbloed niet bestaat. Het is het bloed van een mens (!) met een verkeerde visie, maar mens en visie zijn twee verschillende dingen. Zelfs van een misdadiger zou ik bloed willen krijgen, dus ook van een moslim; je wordt er echt geen misdadiger of moslim door, want dan zou ik NEEN zeggen, dan sterf ik liever.
Laatst gewijzigd door Duym : 12 juli 2006 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |