Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2006, 02:08   #21
Panico
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Als er twee Marokkanen of wie dan ook mijn winkel binnenstappen om mijn klanten te beroven dan zou ik het tof vinden mochten mijn klanten mij achteraf niet beroven
Dus als U mij die 50€ daar ziet leggen, u zich draait om de marchandise te nemen en U hoort plots iets over diefstal en de 50€ is weg. U ziet dan de 2° snotneus mijn geldbeugel nemen en leeghalen, zou U tegen mij zeggen na wat schade 'Rover'. Hihi, iderdaad tof van U. Open je ogen , kapitalist!!!
Panico is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 04:34   #22
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panico Bekijk bericht
Hallo allen,

Op 30 juni ging ik om middernacht om een pakje sigaretten bij een nachtwinkel, uitgebaat door een pakistani. Achter mij stonden 2 marokani, toen ik 50€ op de toog legde verdween die achter mij, ik keek naar de paki maar die keek richting plafond. Dus ik draaide mij om en vroeg mijn geld terug daarop volgde een scheldpartij en nog een diefstal van mijn portefeuille waaruit de rest van het geld gestolen werd. Dit escaleerde tot een vuistgevecht, idd vuist want mijn rechterarm is verlamd. Jammer genoeg trof ik geen doel en nam ik dus maar iets uit de rekken om te consumeren. Politie kwam ter plaatse en arresteerde mij
Moraal van het verhaal "It's fucked up"
What een fucking bullshitverhaal.

Ga naar een psychiater en vraag eens wat "xenofobie" betekent.
Oud 24 september 2006, 04:38   #23
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

By the way, deze user vertelt hier een verhaal van "30 juni" en heeft hier alleen vannacht al 5 reacties in één ander topic. (Hij heeft in totaal slechts 10 reacties op zijn naam staan.)

Zodat jullie de geloofwaardigheid zouden kunnen beoordelen. (Maar mensen met gezond verstand kunnen dat ook zonder die informatie.)

Laatst gewijzigd door Mamaloe : 24 september 2006 om 04:39.
Mamaloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 05:28   #24
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallo allen,

Op 30 juni ging ik om middernacht om een pakje sigaretten bij een nachtwinkel, uitgebaat door een pakistani. Achter mij stonden 2 marokani, toen ik 50€ op de toog legde verdween die achter mij, ik keek naar de paki maar die keek richting plafond. Dus ik draaide mij om en vroeg mijn geld terug daarop volgde een scheldpartij en nog een diefstal van mijn portefeuille waaruit de rest van het geld gestolen werd. Dit escaleerde tot een vuistgevecht, idd vuist want mijn rechterarm is verlamd. Jammer genoeg trof ik geen doel en nam ik dus maar iets uit de rekken om te consumeren. Politie kwam ter plaatse en arresteerde mij
Moraal van het verhaal "It's fucked up"
Over welke politiedienst ging het hier , want dat verhaal interesseert mij , Kaffer en de politie is water en vuur .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 09:23   #25
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus als U mij die 50€ daar ziet leggen, u zich draait om de marchandise te nemen en U hoort plots iets over diefstal en de 50€ is weg. U ziet dan de 2° snotneus mijn geldbeugel nemen en leeghalen, zou U tegen mij zeggen na wat schade 'Rover'. Hihi, iderdaad tof van U. Open je ogen , kapitalist!!!
Als meisje-met-chronische-pijn vrees ik dat ik je niet zou kunnen bijstaan om ze te overmeesteren. Goed kijken naar die mannen dat ik weet hoe ze eruit zien, en de flikken bellen natuurlijk. Als je daarna gaat stelen uit mijn winkel, spreekt het voor zich dat ik ook dat aan de flikken ga melden.

Diefstal is altijd fout, ook als je daarnet door een ander bestolen bent.
Zelfs als je buit klein is.
Als je zwaar mishandeld bent geweest door iemand, bijna dood bent gegaan, ga je dan achteraf ook een ander slachtoffer gaan zoeken om een beetje af te ranselen?

Slachtoffer worden legitimeert voor jou dus dat je anderen slachtoffer mag maken. En wie het er niet mee eens is, dat is een kapitalist.
Wat is je achterliggend idee? Dat een ander maar solidair moet zijn als jij slachtoffer wordt en zijn bezittingen moet afstaan? Moet een ander ook maar solidair zijn als jij ineengeslaan wordt?

Ik vermoed dat jij ook voor het principe "fiets gestolen? Steel een andere terug" bent?
Oud 24 september 2006, 10:20   #26
Panico
Vreemdeling

Standaard

Nynorsk,

het is simpel, 10 geboden en een hel verandert in een hemel.

Als je het mij vraagt mag de sharia hier ingevoerd worden voor de moslims zodanig dat ze aan banden gelegd worden.
Zware topgangsters ontsnappen nu bij de vleet, hoeveel procent van die gedetineerden is van kaukasische origine.
Zoals velen zeggen: misdaad op hun cv, vlieger op en terug naar afkomst om verder hun straf uit te zitten, al zijn ze hier geboren, het zijn geen Belgae
Oud 24 september 2006, 10:23   #27
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nynorsk,

het is simpel, 10 geboden en een hel verandert in een hemel.

Als je het mij vraagt mag de sharia hier ingevoerd worden voor de moslims zodanig dat ze aan banden gelegd worden.
Zware topgangsters ontsnappen nu bij de vleet, hoeveel procent van die gedetineerden is van kaukasische origine.
Zoals velen zeggen: misdaad op hun cv, vlieger op en terug naar afkomst om verder hun straf uit te zitten, al zijn ze hier geboren, het zijn geen Belgae
En dit verklaart waarom je mensen besteelt?

Hoelang heb je trouwens moeten zitten voor je diefstal?
Oud 24 september 2006, 10:31   #28
Panico
Vreemdeling

Standaard

Stelen staat niet in mijn vocabulair, agressie wel, wat een normale reactie is, denk ik na een slordige 90€ gestolen te zijn.
En het was een administratieve aanhouding duus 1 nachtje.

Daar gaat het mij niet om, om die aanhouding, ik was in de fout gegaan, wie vraagt nu sigaretten als ie ze niet kan betalen
Oud 24 september 2006, 10:52   #29
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stelen staat niet in mijn vocabulair, agressie wel, wat een normale reactie is, denk ik na een slordige 90€ gestolen te zijn.
En het was een administratieve aanhouding duus 1 nachtje.

Daar gaat het mij niet om, om die aanhouding, ik was in de fout gegaan, wie vraagt nu sigaretten als ie ze niet kan betalen
Iets uit de rekken nemen, zonder te betalen want je had geen geld meer, is geen diefstal?

en het gaat je wel om die aanhouding, want het is die aanhouding die je aanklaagt in je topic (zie ook je eigen titel).

Miljaar man, het wordt hier steeds leuker op politics, met die nieuwe lading zotten

Laatst gewijzigd door Nynorsk : 24 september 2006 om 10:52.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2006, 12:05   #30
Panico
Vreemdeling

Standaard

In dat duivelshol heb ik mss voor 10€ schade aangericht nadat ik 90€ bestolen werd, man man, ligt jullie iq onder of boven 60??
Zoals ik al zei, hoop ik voor degenen die mij dom stom zot whatever noemen, dat jullie zelf geen slachtoffer worden van het mujjahedeenleger.
Alhoewel degenen die het niet kunnen laten mij zo te noemen, zouden mss beter met dat duivelsgebroed oog in oog te komen staan, dan kan ik jullie nog wat zwakte toe wensen zoals een handicap na een steekpartijtje, idioten
Oud 4 april 2007, 23:45   #31
Panico
Vreemdeling

Standaard The Finale

Om een lang verhaal kort te maken: Op 30 mei '06 had ik te veel legale drugs tot mij genomen en was ik stomdronken 'thuis' gekomen. Daar begon ik te roepen en te zingen tegen de vreemdelingen. Door het nachtlawaai arriveerde de politie enorm snel. Ze noteerden dat ik riep "fuck you, islam" maar zagen niet dat mijn rechterarm verlamd is en braken hem. Wat ik riep was "Fuck you, ie is lam"
Een maand later 30 juni '06 werd ik beroofd in een nachtwinkel door 2 moslims, die hadden waarschijnlijk mijn verhaal gelezen in de krant.

Wel nu, een dik half jaar later weet ik waar ik aan toe ben, namelijk een jaar gevangenisstraf met 3 jaar uitstel.

U ziet hoe verziekt deze met bloed doordrenkte gronden zijn geworden en het ultieme kwaad oprukt om de wereld over te nemen zoals het in hun notitieboekje voor geschreven wordt.

Bij voorbaat dank, nico verfaillie

Laatst gewijzigd door Panico : 4 april 2007 om 23:52.
Oud 4 april 2007, 23:51   #32
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 08:14   #33
Fashionista
Burger

Fashionista's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Fashionista
Standaard

de eerste reactie van de politie als je iets overkomt door allochtonen (of nieuwe belgen zoals het nu heet zeker) is dat je het zelf hebt uit gelokt.
Je moet maar niet in zo een wijk met je gsm al bellend op straat te lopen, u moest maar geen rokje gedragen hebben, u moest maar geen zo een modieze handtas van een luxemerk gekocht hebben,...
Moeten de autochtone vlaamse meisjes dan gesluierd buiten komen zodat we die arme allochtone jongens niet prikkelen om criminele feiten te doen? Misschien komen we beter helemaal niet meer buiten, en blijven we mooi thuis in het vervolg.
Fashionista is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 08:35   #34
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om een lang verhaal kort te maken: Op 30 mei '06 had ik te veel legale drugs tot mij genomen en was ik stomdronken 'thuis' gekomen. Daar begon ik te roepen en te zingen tegen de vreemdelingen. Door het nachtlawaai arriveerde de politie enorm snel. Ze noteerden dat ik riep "fuck you, islam" maar zagen niet dat mijn rechterarm verlamd is en braken hem. Wat ik riep was "Fuck you, ie is lam"
Een maand later 30 juni '06 werd ik beroofd in een nachtwinkel door 2 moslims, die hadden waarschijnlijk mijn verhaal gelezen in de krant.

Wel nu, een dik half jaar later weet ik waar ik aan toe ben, namelijk een jaar gevangenisstraf met 3 jaar uitstel.

U ziet hoe verziekt deze met bloed doordrenkte gronden zijn geworden en het ultieme kwaad oprukt om de wereld over te nemen zoals het in hun notitieboekje voor geschreven wordt.

Bij voorbaat dank, nico verfaillie
Legale drugs bestaan niet wanneer je hen in te grote getale inneemt.
Maar goed, ik vind dit dus écht bullsh*t! "fuck you islam" of "fuck you, ie is lam".
Ik krijg zowat het gevoel dat je misbruik wil nemen van je situatie, al is het maar om er beter uit te komen, en dat vind ik laag bij de grond.

Om eventjes terug te gaan op je eerste verhaal...
Ik vind het echt kl*te dat je zoiets overkomt, en ik verschiet hier trouwens al lang niet meer van, want het multi-cul samenleven werkt niet in praktijk, maar ik snap gewoon niet hoe het komt dat je het in je hoofd haalde om dan zomaar eventjes iets uit de rekken te nemen zonder dat het je toebehoord. Verlaag je je dan niet tot hetzelfde niveau als die mensen die met je geld gingen lopen???
In het grootste deel van zo'n winkels hangen camera's, je had evengoed even de politie kunnen bellen en dit op een volwassen manier oplossen.
Maar neen, je hebt van de situatie gebruik gemaakt om ook maar wat tot jezelf te nemen. Misschien ook een beetje wat je in het tweede verhaal doet?

Kijk, ik zeg niet dat het goed te keuren valt wat die jongens deden in die winkel, maar eigenlijk ben je zelf geen haar beter.
En als je enig redeneringsvermogen hebt, en wat zelfrespect zou je me eigenlijk gelijk moeten geven.
Oud 5 april 2007, 15:55   #35
Panico
Vreemdeling

Standaard

Ach wat, waarom nog verder lullen, ik weet wat ik mee gemaakt heb en wat zij deden. Ik ben mss alkoholieker maar zeker het slachtoffer van een roofpartij van moslims. Als het van mij afhangt, hang ze hoog
Oud 5 april 2007, 16:13   #36
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Ach wat, waarom nog verder lullen, ik weet wat ik mee gemaakt heb en wat zij deden. Ik ben mss alkoholieker maar zeker het slachtoffer van een roofpartij van moslims. Als het van mij afhangt, hang ze hoog
Een roofpartij van moslims? Van soep en soort of criminelen zul je bedoelen... of zeg jij soms ook: die christen heeft mij bij mijn kl.ten gehad
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 16:41   #37
Panico
Vreemdeling

Standaard The Finale

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Een roofpartij van moslims? Van soep en soort of criminelen zul je bedoelen... of zeg jij soms ook: die christen heeft mij bij mijn kl.ten gehad
Voor zover ik weet kan een Christen mij niks misdoen, wij leven al 2000 jaar samen, zo zijn er sinds 632 andere soorten, die dagelijks misdoen, dagelijks onze 1000 jaren bouwen weer afbreken in luttele seconden.
Godver, zij verkondigen onze dood en julie leven lekker links verder
Oud 5 april 2007, 17:00   #38
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Bizar verhaal moet ik toch zeggen hoor,ik kan hier totaal niet volgen
Oud 5 april 2007, 17:22   #39
Zonlicht
Lokaal Raadslid

Zonlicht's schermafbeelding

Standaard

Je mag nooit agressief worden. En anders moet je de gevolgen maar dragen. Volgens mij hebt u bewust staan provoceren door dronken te staan roepen en zingen tegen "de" vreemdelingen... En das natuurlijk strafbaar...
Zonlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2007, 17:28   #40
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
nope.

ik ben nog nooit betrokken geweest bij een diefstal, noch ben ik er getuige van...

maar ja, VB'ers die menen dat Vlaanderen door criminaliteit ten onder gaat kunnen zich dat moeilijk voorstellen.

En niet vb-ers die criminaliteit een lachertje vinden en het slachtoffer van zulke zaken proberen belachelijk te maken wat zijn dat volgens u?
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be