![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondemocratische instellingen zoals de Europese Unie hebben al veel teveel macht. Zij luisteren enkel naar de multinationals en hebben geen oren naar sociale, culturele of ecologische eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hoge werkloosheid, de armoede, de verkrotting,... zal alleen maar toenemen door Brussel te laten vallen. En een verpauperd Brussel heeft ook z'n invloed op Vlaanderen. De lonen zullen snel dalen door de Brusselse armoede. Maar dat is natuurlijk waar het hem (Crols en zijn bende liberalen) allemaal om te doen is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Right, maar dat is uw interpretatie... Om enige vooruitgang te boeken met dit probleem dienen de JAA (Joint Aviation Authorities) ingeschakeld te worden. Net zoals Eurocontrol een organisatie die tot nu toe prima werk levert (kan er van meespreken). In de (operationele) luchtvaartsector - waar ik in werk - hebben we andere prioriteiten (safety!) dan machtsverwerving of sociale/culturele eisen. wat niet wil zeggen dat er met het ecologische aspect en overlast geen rekening gehouden dient te worden. Integendeel zelfs, en daar leveren de constructeurs, maatschappijen en luchthavens al degelijk werk, maar dat is een ander verhaal
Laatst gewijzigd door korvo : 14 juli 2006 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Benno Barnard neemt zijn pillen niet op tijd, heeft een veel te hoge bloeddruk en heeft vooral problemen met zichzelf... Maar dat is vooral een persoonlijke interpretatie
![]() Laatst gewijzigd door korvo : 14 juli 2006 om 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dat eerder de medische werkelijkheid zal zijn, dan uw persoonlijke interpretatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In feite is het echt wel droevig dat de bub nooit inhoudelijke kritiek kan geven. De standpunten van de Warandegroep konden ze niet verleggen, dus begonnen ze die mensen 'oude dementerende gefrustreerde wannabes' te noemen.
Hetzelfde begint hier weer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus: Nieuw-Links is best Belgisch. Citaat:
Het doet wat denken aan de bewering dat slechts een klein aantal dieren uitgestorven of bedreigd zijn. Dat van alle diersoorten het overgrote deel insecten zijn, vertelt men er dan niet bij. Idem hier: wat voor "staten" zijn dat, kleiner dan België: plopsaland? Citaat:
Een Onafhankelijk Vlaanderen zal geen open, maar wel een onverdraagzaam Vlaanderen zijn. En maar hopen dat de linkerzijde, ook die van de VLD en CD&V, tijdig tot dat besef komt. Vlaanderen staat potentieel op de vooravond van een burgeroorlog. Dat is een scenario waar de Warande-maniakken nog niet veel over nadenken. Denken die nu echt dat de meerderheid van de "Nederlandstalige Belgen" zo maar over zich heen zal laten lopen door enkele maffe journalisten, bedrijfsleiders en vendelzwaaiers? Of nog anders: Vlaanderen Barst Voor België Barst. Nu weet ik het zeker: nooit koop ik nog Trends, en de KBC zet ik voortaan bij de stapel "afpersers", de prutsers. Boycot Vlaanderen, en vooral de Vlaamsgezinde bedrijven. Dat belicht de zaak eens vanuit een andere hoek.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 14 juli 2006 om 13:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat ik niet snap van links is dat ze langs de ene kant de "internationale" zingen en langs de andere kant pleitten voor het behoud van een natie als België. van een contradictie gesproken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() www.meervoud.org alwaar de internationale en de vlaamse leeuw samengaan 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |