![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zou je sieren mocht je een deel van je verontwaardiging reserveren voor de multinational. BTW, was jij geen voorstander van de vrije markt? Citaat:
Richt je verontwaardiging tot de verhuurder van het park. Ik vermoed dat de raad van bestuur van Six Flags een stelletje (s)linkse, bepamperende en knuffelende islamofielen zijn.... Money above everything else... PS. Voor degenen die wensen te reageren met lieve woordjes zoals linkse zeug of islamofasciste, bespaar je de moeite. Ik vind de gehele opzet trouwens gewoonweg onzinnig.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 juli 2006 om 13:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mitgard heeft het helemaal niet over 'het door de staat doen betalen'. Hij heeft het over een multinational, opererend in de zogenaamde vrije markt, die één van haar pretparken verhuurt aan de meestbiedende.
Kapitalisme en vrije markt afschaffen dan maar?
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er nog niet geweest dan? Ikke wel! En willockx vindt dit de betere oplossing. Beter in elk geval dan de geile onruststokers de toegang te ontzeggen.Wat wilt ge nu?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen we dan nu ook discotheken etc... laten afhuren door een religieuze apartheidsbeweging die zegt: niet-moslims only? Dank U! (*) zal inderdaad wel een flinke smak geld hebben gekost. je vraagt je af waar die arme achtergestelde gediscrimineerden dat geld hebben gehaald hé. Maar stel nu eens dat ik zo'n pretpark afhuur, terwijl ik niet-moslims-only gewoon laat betalen voor hun inkom( en zo mijn reservatiekosten terugkrijg) . Zou dat lukken denk je? Of bedoel je dat die moslims geen inkom moeten betalen? Me dunkt van wel hoor. Vandaar: "iemand huurt" een discotheek af (officieel), enkel autochtonen toegelaten (die gewoon inkom betalen) en allochtonen hebben geen been om op te staan! akkoord?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2006 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga geen last meer hebben van die testosteronetters die van hun moeders (jawel!) leren dat ze de westerse hoeren kunnen bepampelen �* volonté. Maar ik heb wel nichtjes en dochters (alhoewel die voldoende van zich af kunnen spreken ondertussen). Ik wil nu eenmaal niet dat mijn zestienjarig petekind niet meer zonder begeleiding van een mahram naar het openbaar domein kan gaan omdat ze anders wordt lastiggevallen. Ik dacht namelijk dat we hier anno 2006 in een maatschappij konden leven waar jonge meisjes niet meer moesten besneden worden zie je! OEN!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun Mo-park in Mekka hebben ze al hé Boadiccea, maar daar mogen niet-moslims zelfs niet het toegangstukje tot de autostrade oprijden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2006 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook voorstander geworden om de vrije markt af te schaffen?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 juli 2006 om 14:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(*) zal inderdaad wel een flinke smak geld hebben gekost. je vraagt je af waar die arme achtergestelde gediscrimineerden dat geld hebben gehaald hé. Maar stel nu eens dat ik zo'n pretpark afhuur, terwijl ik niet-moslims-only gewoon laat betalen voor hun inkom( en zo mijn reservatiekosten terugkrijg) . Zou dat lukken denk je? Of bedoel je dat die moslims geen inkom moeten betalen? Me dunkt van wel hoor. Vandaar: "iemand huurt" een discotheek af (officieel), enkel autochtonen toegelaten (die gewoon inkom betalen) en allochtonen hebben geen been om op te staan! akkoord? Het gaat er dus om of de moslims die binnenmogen "uitgenodigd" werden en dus gratis binnenmogen, of niet. Indien zij evengoed inkom moeten betalen (meer? of met korting?) dan lijkt het me een prachtige manier om de discriminatiewetten te omzeilen nietwaar? Indien je ziet dat de trouwlustigen (die dus betalen voor hun inkom) weldegelijk "geduld" worden als ze zich maar aanpassen, zou men dit dan ook voor andere doeleinden kunnen gebruiken natuurlijk. Zolang er maar een "organizatie" achterzit dit het zogezegd heeft afgehuurd. Kom, een leuk voorbeeldje: In DE STER moet je inkom betalen. Als nu het Vlaams Belang dit publiek domein voor één dag zou "afhuren", gewoon iedereen zou laten inkom betalen, MAAR "autochtonen only" zou propageren? Moet kunnen! Als er een partijlid uit de regio SintNiklaas dit leest kunnen ze er ineens een verkiezingsstunt van maken. Kost niks: iedereen betaalt gewoon zijn inkom! Maar de jonge meisjes kunnen alvast zonder angst en zonder mahram gaan zwemmen! Wat denk je ervan? De partijkas kan er nog winst uit halen als het mooi weer is. Maar kom, misschien is DE STER geen goed voorbeeld, wegens "publiek". Wat te denken van Hengelhoef? en al die andere vakantieverblijven die Lanotte opkocht en met verlies ondertussen terug aan privé bedrijven heeft verkocht? Laat het VB eens de nieuwe Hengelhoef openstellen voor "autochtonen-only", gewoon mèt inkom hoor, maar mèt de veiligheid gegarandeerd door VB?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2006 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het doet er evenwel niet toe. Wanneer iemand een pretpark afhuurt voor een bepaalde dag huurt deze eveneens het toelatingsrecht want het eens openpare pretpark is een privé zaak geworden voor die bepaalde periode. Toegang enkel voor genodigden of gelijkgezinden of wat dan ook. Voor degenen die de logica niet snappen, verander 'pretpark' in 'plaatselijke feestzaal voor een trouwfeest'. Degene die de zaal huurt heeft het alleenrecht te bepalen wie er al dan niet binnenkomt.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 juli 2006 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @ Circe
Ik heb je volgend berichtje opgemerkt. Ik zie dat we door elkaar heen aan het praten zijn. Effe geduld.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel wil ik beweren dat op zo'n VB evenement, de groepjesviezeriken niet aanwezig zullen zijn, en de andere viezeriken ONMIDDELLIJK zullen worden aangepakt - ook door de omstaanders! Net zoals op zo'n moslimevenment natuurlijk! Alleen moeten ONZE meisjes zich daarom niet in tafellakens gaan hullen nietwaar? Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2006 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @ Circe
Ik heb je tweede bericht ook gelezen. Indien het werkelijk zo is dat er een soort van vrije toegang voor andersdenkenden is (mits inkom te betalen) verandert dit de zaak enigszins. Dan is het geen prive-feest meer. Derhalve is zich voegen naar bepaalde reglementen niet meer van toepassing en is er inderdaad sprake van discriminatie.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 juli 2006 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien het zo was, dan had men dit zeker vermeld en was het inderdaad geen "moslims-only" feestje, maar wel een "volledige dag afgehuurd door moslimorganizatie so and so "- PUNT (want dan had niemand nog enige behoefte om te weten wie wel en wie niet binnenmocht- wegens privé). We zouden eens moeten testen hé Esperanza? Bekeer jij je eerst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen het dus via de imam moeten doen denk ik. HEBBES (met zo'n dingen kan ik me dus geconcentreerd bezighouden sé) http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006300314,00.html et voil�* (VLAAMS BELANG: LEES!) Alton Towers said any organisation could hire the park for a day. A spokeswoman said “We make no distinction regarding sexuality, religious, ethnic or lifestyle choices.” She confirmed tickets for the day were now available only through Islamic Leisure. And Alton Towers would promote the fact that the day had been booked. She added: “As a general rule, there will be no admission on the day to guests who have not booked through the organisation in advance.” ------------------------------------- En wat vinden onze vrienden daar nu van? Is DIT geen schitterend precedent voor mensen die ook eens even "gewoon onder eigen volk" willen zijn? Op 0210 in Bellewaerde of zo? Plopsaland? Six flags? Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2006 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is het dan toch een privé-feest? Nou, ik weet het ook niet meer, hoor.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 juli 2006 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Esperanza, ik heb de fout gewoonte mijn posting te snel te plaatsen en dan nadien bij te vullen. Mijn fout!
kijk nog eens wat ik gevonden heb! Probleem duidelijk opgelost. |
![]() |
![]() |