![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Njah, daar heb ik geen enkel probleem mee. Ik koop wat het beste is. Concurrentie zorgt voor competiviteit wat resulteert in qualitatief betere producten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() deze:
![]() of deze: ![]() of deze: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De meeste mensen kijken jammer genoeg niet echt meer naar kwaliteit, enkel nog naar prijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Aha, goed nieuws. Het zou in de toekomst wel eens een Ford kunnen worden
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF17072006_064 Ford investeert fors in groene wagens Vestiging in Genk profiteert mee LONDEN/GENK - De kans is ,,zeer reëel'' dat Ford Genk kan profiteren van de grote investering die Ford doet in ,,groene'' aut's. Dat zegt Dirk Steyvers, de persverantwoordelijke van Ford België. Het persagentschap Bloomberg berichtte dat Ford de komende zes jaar één miljard Britse pond (1,4 miljard euro) gaat investeren in onderzoek en ontwikkeling van nieuwe milieuvriendelijke technologieën en hybride wagens. ![]() ©epa De investering is bestemd voor de Engelse Ford-ontwikkelingscentra in Dunton, Whitley en Gaydon. Daar zullen in totaal meer dan 100 nieuwe technologieën en modellen ontwikkeld worden. Het gaat om hybride aandrijfsystemen, ethanol-toepassingen en om nieuwe motoren. In hoeverre de autofabrieken in Genk daadwerkelijk betrokken zullen worden bij de ontwikkeling van deze technologieën kon de woordvoerder maandag niet kwijt. Wel staat het volgens hem zo goed als vast dat de producten die bij Ford Genk geproduceerd worden effectief baat zullen hebben van de geplande investeringen. De directie van Ford laat in dit verband nog weten dat de aanzienlijke investering een duidelijke bevestiging is van de ambitie van 's werelds tweede grootste autobouwer om de uitstoot en het verbruik van zijn wagens sterk terug te dringen in de komende decennia. De investeringsplannen hebben betrekking op het volledige Ford-aanbod, en dus ook op de merken Jaguar, Land Rover en Volvo. wle |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ![]() Voor mijn werk... ![]() Voor mijn ontspanning... Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juli 2006 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Heeft Toyota geen groots onderzoekcentrum in België geopend?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zie ééntje voor de maandag;
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Om in de winter naar den bakker te gaan....
En om in de zomer naar den bakker te gaan ![]() Kwijlkwijl.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 17 juli 2006 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overwint moeilijke terreinen beter dan welke 4x4 ook. Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 17 juli 2006 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() En als ge nu ne keer per se ne fietser wilt de gracht doen in rijden en dus plotsklaps naar links moet uitzwenken... daar al aan gedacht? Ik voorzie geen problemen voor mijn range, uw chinese trein daarentegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() da hangt er vanaf natuurlijk: gaat het om ne zatte gentse studentenfietser, dan moet ge meestal naar links uitwijken,
zijde zelf ne zatte gentse studentenchauffeur, dan moet ge ook naar links uitzwenken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien wel wat duurder, maar dat zijn problemen voor de belastingbetaler. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() maar nie zo cool...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vluchtmisdrijf wordt dan ietsje minder evident, lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zo eentje als hierboven, maar dan moderner. Laatst gewijzigd door maddox : 18 juli 2006 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |