![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
---
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juli 2006 om 18:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is natuurlijk altijd de uitvlucht...
Citaat:
Citaat:
![]() En het feit dat de Jezus Christus voor de islam één van de belangrijkste profeten is, bent u eventjes vergeten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaani... blijf niet doorzeuren als een kip zonder kop. LEES eerst de koran, lees de hadith, lees de verschillende tafsir, en kom dan eens terug.
Ik denk niet dat je Smiley nog even moet gaan uitleggen hoe islam in mekaar zit. Mij trouwens ook niet. Niemand weerhoud je om zelf dezelfde studies aan te vangen, ik spreek niet enkel voor mezelf, maar ben ervan overtuigd dat ook Smiley het zeer zou waarderen indien je die moeite zou willen doen. Dank U. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
![]() Helemaal geen uitvlucht. U vergelijkt werkelijk appelen met peren. We hebben hier te maken met een gevaarlijke ideologie met talrijke volgelingen (die de moslimoemmah uitmaken) die wereldwijd integratieproblemen veroorzaken tot en met moordaanslagen, en u vergelijkt dit met een bestuurder die rechts rijd in plaats van links. Die bestuurder moet natuurlijk een boete krijgen. De gevaarlijke oninpasbare en onverbeterlijke volgeling (lid van de hitlerjugend pardon moslimoemmah) moet natuurlijk uitgewezen worden.
Citaat:
Citaat:
Er staat niet in de koran zoiets als in de bijbel 'bemin uw naasten' er staat wel zoiets van 'hou van je moslimbroeders en zusters' en dood geen moslimbroeders en zusters. Ook zakaat is enkel bedoeld voor de arme moslims. Niet-moslims moeten bevochten worden tot dat zij allemaal en heel de wereld onderworpen zijn aan de islam, de enige perfecte 'religie'. De andere religies zullen langzaamaan moeten worden uitgeroeid. Allah is alleen maar barmhartig voor moslims, niet voor niet-moslims die gaan allemaal naar de hel, niet omdat zij slechte mensen zijn maar alleen maar omdat zij geen moslim zijn. Niet-moslims zijn vuiligheid onrein en meer van dat fraais... U bent zo dwaas om te denken dat de islam uw bondgenoot is. Een dhimmi is helemaal geen bondgenoot van de moslims. Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juli 2006 om 20:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bijvoorbeeld: waarom importeert men radicale immams uit Saudi-Arabië ipv ze hier op te leiden? Dat is vragen om problemen. Citaat:
Les Nederlands voor vandaag: drie puntjes betekent evenveel als "enzovoort" of "etcetera", en duidt erop dat er nog andere dingen kunnen aan toegevoegd worden. Citaat:
Citaat:
Zullen we ook het boekje eens opendoen van de pausen? Daar liep ook wel wat fraais tussen! Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En die 2de rangsburgers (dhimis) zijn dan nog het beste af. Slavernij daar is niks mis mee volgens uw bondgenoten met hun prachtreligie. Heb je je trouwens al eens afgevraagd wat er volgens je bondgenoten met hindoes en boedhisten zoal moet gebeuren ? Neen, zij kunnen het 2derangsburgerschap (dhimmi) immers niet krijgen. Citaat:
Citaat:
"Het christendom heeft zich op een totaal andere manier ontwikkeld. Bovendien is de islam een lekengodsdienst, zonder echte geestelijkheid. Hij heeft wel een andere integrerende component: de politiek. De islam is op de eerste plaats een wet, een rechtsstelsel van wat mag en wat niet mag. Met d�*e boodschap is de profeet de wereld in gestuurd. Het christendom mag dan een nog zo dominerende godsdienst geweest zijn, er waren altijd twee machtsbronnen: het regnum, de wereldlijke heerschappij, waarvan de keizer het symbool was, en het sacerdotium, het geestelijke gezag van de paus. Altijd was er die spanning. In de islam telt alleen de heilige wet, de sharia. De samenleving is dus in haar geheel islamitisch, met nog wat christenen en joden, die tweederangsburgers zijn. Want zo staat het in de koran. Ze moeten klein gehouden worden. Een boekhandelaar in Tunis zei mij eens: 'Kijk, professor, ik heb hier een boek over de status van de beschermden. Wanneer wij het in Europa voor het zeggen krijgen, kun je uit dit boek leren hoeveel beter je het als christen zult gaan hebben onder een islamitisch bestuur.' Die man zei dat uit volle overtuiging." ,,In het christendom zat de scheiding van Kerk en Staat er van bij het begin ingebakken. 'Mijn rijk is niet van deze wereld', zei Jezus. 'Geef aan de keizer wat de keizer toekomt en aan God wat God toekomt.' Het recht in het Westen is daarom grotendeels gebaseerd op het Romeinse recht, niet- religieuze regels dus.'' ,,In de islam is dat nooit gebeurd. De wereld wordt alleen vanuit het eigen islamitische kader benaderd. De islam kan daardoor nooit voor scheiding van Kerk en Staat zijn en is onverenigbaar met het begrip democratie. Opinies die tegen de islam ingaan, kunnen nooit aanvaard worden. Er is één land waar je kunt zeggen dat Allah de pot op kan, en dat is Syrië. Daar kun je ook de Satanische Verzen vrij in de winkel kopen.'' Nooit hebben moslims zich de vraag hoeven stellen: wat moeten we doen in een land waar de islam het niet voor het zeggen heeft? Geen imam in Europa die daar ooit over nadenkt. De oplossing die zij wel gevonden hebben, is zich te gedragen alsof ze het voor het zeggen hebben. Vandaar de eisen. Vandaar de opstelling alsof ze in een islamitisch land wonen en tweeduizend jaar westerse cultuur naast zich neer mogen leggen. 2) Urbain Vermeulen, islamoloog KU Leuven: ,,Wie beweert dat de koran vrouwvriendelijk is, kraamt prietpraat uit. Er staan hier en daar verzen in die in positieve zin over de vrouw spreken, ja, maar dat is vrijwel altijd over de vrouw als moeder, of soms als echtgenote. Van liefde voor de vrouw of erkenning van haar rechten als individu is geen sprake. Om dat te beweren, moet je de fragmenten wel erg uit hun context sleuren. De algemene teneur is vrouwonvriendelijk, punt uit.'' 1) De 'moderne' islam is niet te vergelijken met het modern christendom want het is veel meer dan alleen maar een religie, het is een volledig systeem van politiek, economie, wetgeving en normen en waarden waar niet van afgeweken mag worden. 2) De islam is geen religie van vrede, daar zijn bewijzen genoeg voor in de geschriften. 3) De moslims zouden beter ophouden om voordurend met het woord respect te schermen, in islamitische landen zijn alle andersgelovigen volgens de wet tweederangsburgers en ongelovigen hebben zelfs helemaal geen rechten. 4) De moslims hebben het altijd moeilijk gehad om samen met niet-moslims te leven, vooral buiten islam grondgebied. De demografische explosie zal ervoor zorgen dat de problemen nog veel erger zullen worden in de toekomst In de koran staat: 'Sluit met de joden en christenen geen overeenkomst, want wanneer je dat doet, word je een van hen.' Ik ken geen beter one-liner om te zeggen: wij zijn tegen integratie, De islam - en dat is iets wat men in politieke kringen nog altijd niet onder ogen DURFT te zien - is niet alleen een godsdienst. Het is in de eerste plaats een systeem dat zegt wat men mag doen en wat niet." "De onderwerpen gaan over totaal andere culturele, socio-economische en politieke zaken, in een totaal andere tijd en in een wereld die in GEEN ENKEL OPZICHT te vergelijken is met ons hedendaags Europa." "Men WIL eenvoudigweg geen integratie. Of men wil er wel één, maar volgens de eigen islamitische normen. Ze willen in ONS land leven volgens HUN regels. En als dit ongelovige regime dat toelaat, zoveel te beter. Daarom zeg ik dat het dragen van een hoofddoek, het voortdurend eisen dat bepaalde islamregels algemeen erkend worden, het binnen het kader van de scheiding tussen kerk en - excuseer - moskee en staat rechterlijk afdwingen van islamitische regels, erop neerkomen dat ze ons hele systeem afwijzen." "Over dertig �* veertig jaar zal de streek van Noord-Frankrijk (...) tot Rotterdam één islamitische enclave zijn. Vlaanderen en Brussel liggen daarin. Binnen twintig jaar al is Brussel de grootste maghrebijnse stad buiten de Maghreb. (...) Onze samenleving zal gedestabiliseerd worden. De moslims zullen probleem na probleem opwerpen, steeds meer eisen stellen en het straatbeeld bepalen. Dat is misschien het einde van de overwegend Europese cultuur." "Ik verwijt onze politici en al de aanhangers van het verkeerd begrepen multiculturalisme dat ze verraad plegen aan de principes waar onze voorouders zo hard voor gevochten hebben. Die hebben van dit kleine stukje van de wereld iets unieks gemaakt op het gebied van democratie, welvaart, vrijheid en verdraagzaamheid. Dat alles - waarvoor de moslims tussen haakjes naar hier komen - wordt nu kapot gerelativeerd." Urbain Vermeulen, profesoor en islamoloog http://mailgate.supereva.com/nl/nl.r.../msg74468.html Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juli 2006 om 21:23. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ben ik al vanaf gestapt. Bleek dat zij in oktober in kartel gaan met SP.a-Spirit. Geen haar op m'n hoofd dat eraan denkt om op SP.a te gaan stemmen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vergeten dat kardinaal Richelieu één van de machtigste mensen van de 17e eeuw was? Het anglicanisme vergeten? Scheiding tussen Kerk en staat is iets wat in Europa pas sinds de Franse Revolutie mondjesmaat is doorgevoerd. Er zijn nog altijd Europeanen die het er moeilijk mee hebben (maar nu zijn het vooral liberalen die vinden dat de Kerk onder staatscontrole moet komen). In de Bijbel staat er evengoed een hoop zever. --- Op de rest wil ik zelf niet reageren omdat het racisme van het ergste soort is! ![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 18 juli 2006 om 23:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() U bent een vogel voor de kat. Maar ik laat mij niet mede door toedoen van naievelingen zoals jij ons land en heel Europa door de islam onder de voet lopen.
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Vraagje omkeren, als u ergens aangenomen wordt en de top benoemt een moslim tot uw directe overste. U bent een vrouw en hij maakt continu aanstalten en neemt aanstoot aan uw westerse kleding. Wat moet u dan doen? Of beter: wat kan u dan nog doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanklagen wegens discsriminatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijven denken, zou ik zeggen. Tot er iets zinvols komt. Nooit de hoop opgeven. En, heb ik het goed gedaan, meester? |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() boh, ze zijn dom genoeg om het rechtuit te zeggen, dat is makkelijk te counteren. de vlaamse macho's zeggen het niet hard op, maar ik zou alleszins de vlaamse mannen die problemen hebben met een vrouwelijke baas de kost niet willen geven. in vlaanderen is er absoluut geen sprake van gelijkheid tussen de sexen, dus laten we niet hypocriet doen. deze worden er tenminste voor buiten gegooid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
amaai, vanwaar kom jij? Ik heb vaak in fabrieken zitten werken om mn studies te kunnen betalen, en ik heb gemerkt dat sommige van de beste jongens vaak Marokkanen en Turken waren. Vind je nu niet zelf dat je aan't zeveren bent dat het niet meer mooi is om aan te zien, shit man, mongool! Kom van uw wolk! Hierbij wil ik wel nog ff kwijt dat ik de originele poster van deze thread zeker gelijk moet geven. WTF hoeren... een klets in het gezicht moesten die twee pummels krijgen en een dik proces voor laster en eerroof of zo. Ik zou het er zo in elk geval niet bij laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
vrouwen worden dan wel niet meer openlijk achter gesteld, onderhuids leven die achterlijke denkbeelden bij ons even goed verder. en ze zijn veel moeilijker te tackelen. |
|
![]() |
![]() |