Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2006, 01:23   #21
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Sommige Arabieren do make sense
terwijl een paar Vlamingen erger zijn dan ...
hoe heet die rubberpop in die grot ook alweer?

Tegewoordig zie je heel wat clones van baron Laden van Bin te Afghanistan de trams besturen in Brussel, het is om te gillen! En dat terwijl heel wat Arabieren het door beginnen te krijgen.

Fijn trouwens hoe multimiljonair Binneken zijn volk helpt en zijn rijkdom deelt. Net zo genereus als de familie Arafat. Hoe is het trouwens met zijn blonde vrouw daar op de Place Vendome in haar Palace?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2006, 19:35   #22
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Nochtans houden zo wel Europa als de V.S.A zich serieus gedeisd in hun zogenaamde "kritiek". Mss wel omdat ze eindelijk beginnen in te zien hoe de vork juist aan de steel zit.
Dat zou wel eesn kunnen, alleen is uw vork en uw steel van een verkeerd fabrikaat.
Oud 20 juli 2006, 19:36   #23
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Lag de airco uit in uw kantoor dat u dergelijke nonsens schrijft. Anders ga wat in de koelkast zitten. 't zal daarna wel beter gaan
Mooi mooi mooi ...
Oud 20 juli 2006, 20:41   #24
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik vervals juist niks, nougaboullen, ...

PollyCorrect vervalst in haar vergelijking

Er is weldegelijk een verschil tussen VERMOORDEN en ONTVOEREN
Er is weldegelijk een verschil tussen het doden van BURGERS en MILITAIREN ook als is ELKE dode één TE VEEL
Mijns inzien, maar jij zult vast aan de hand van massale illustratieve voorbeelden het tegendeel kunnen bewijzen, is het ontvoeren van vijanden in islamitische kringen niet veel minder dan een regelrecht doodsvonnis.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2006, 20:45   #25
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
de druk vanwege de internationale verontwaardiging over het misdadige gedrag van de zionstaat is er duidelijk eentje veel te veel aan het worden 8)

amusant, dat wel.
Welke druk?
Heb je last van waanbeelden?
Is Israël aan het terugtrekken uit Libanon?
Waar refereer je eigenlijk naar?
Of ben je, naar goeie oude gewoonte, weer eens lekker uit je nek aan het kletsen, naast schelden zowat je enige vorm van communiceren op dit forum?

Dus, nogmaals:

Welke druk, bruut geweld, leg eens uit!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 20 juli 2006 om 20:46.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2006, 20:59   #26
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Mijns inzien, maar jij zult vast aan de hand van massale illustratieve voorbeelden het tegendeel kunnen bewijzen, is het ontvoeren van vijanden in islamitische kringen niet veel minder dan een regelrecht doodsvonnis.
Wat heb ik hieraan te bewijzen?

Er is weldegelijk een verschil tussen VERMOORDEN en ONTVOEREN
Er is weldegelijk een verschil tussen het doden van BURGERS en MILITAIREN ook als is ELKE dode één TE VEEL
Oud 20 juli 2006, 22:59   #27
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Nee, tuurlijk dat ze zich niet terugtrekken.
Zolang je zionisten niet militair op andere gedachten brengt, trekken ze zich niets aan van internationaal recht of publieke opinie. Het US veto en funding beschermt hun (voorlopig) nog voor dergelijke zaken.

Welke druk dan ?

Dacht dat zoiets overduidelijk was als je de Westerse en ja zelfs sommige amerikaanse media volgde ...geen nood echter, sommigen zijn nu eenmaal wat trager en hebben meer uitleg nodig . doen we dat toch even...

Welke druk ?

Ooh de VN secretaris generaal die de reactie van Israel buiten proportie noemt en EIST dat men een wapenstilstand zou afsluiten

Javier solana van de EU die hetzelfde zei...terwijl hij naast de Zion minister van buitenlandse zaken zat.

De Libanese premier die Israel als " a savage war machine" bestempelde die zijn land vernietigt en zijn burgers doodt

De amerikanen die ontzet worden en die zich schamen dat hun US de zionistaat een vrijgeleide geeft om Libanon te vernietigen.

De Media die deze zaken al overduidelijk en meermaals heeft gesteld. Ja zelfs in de States wordt gevraagd waarom de US regering zich zo eenzijdig opstelt en of dit op langere termijn wel gunstig is voor de Us belangen.

Etc Etc
Er is er dus wel degelijk eentje uit zijn nek aan het kletsen, maar ik ben het niet8)

Ik zie trouwens dat je me al langer volgt "naar oude gewoonte". Nochtans kan ik me weinig of geen rechtstreekse discussies/reacties met jou herinneren..... a slip of the tongue waarschijnlijk

.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2006, 09:36   #28
Nussbaum
Burgemeester

Nussbaum's schermafbeelding

Standaard

Ik spreek geen Frans dus misschien vergis ik mij hier in de preciese gebeurtenis maar wat ik op de engelse wiki pagina hiervan lees ging het hier om 2 vliegtuigen en 5 helikopters(wat best "de volledige luchtmacht van de Ivoorkust" kan zijn) . Deze vernietigd omdat ze ervoor blijkbaar een franse basis hadden aangevallen.

Citaat:
On November 6, FANCI planes bombed a French base in Bouaké, apparently by accident, killing nine French soldiers and an American aid worker and injuring 39 others. The French forces responded by destroying both Sukhoï fighter-bombers based at Yamoussoukro, 15 minutes after the attack. Jacques Chirac gave the order to destroy five other helicopters.
Klik hier

Ik heb het idee dat dit niet te vergelijkingen is met wat er nu gaande is in israel omdat in dit geval het om het ivooriaanse nationale leger gaat wat uiteindelijk onder de bevoegdheid van hun regering valt en verder het hier ook nog eens om dezelfde vliegtuigen ging die de aanval uitvoerden(?) terwijl de hezbollah niet onder de bevoegdheid van de libanese regering valt en de doelen van israel waarschijnlijk weinig tot niets met de Hezbollah van doen hebben.

Met andere woorden in tegenstelling tot wat Israel doet lijkt me de actie van Frankrijk juist vrij 'proportioneel'. Ik begrijp verder ook het doel van dit topic niet. Zijn mensen die nu Israel bekritiseren wel voor een militair actie van Frankrijk van twee jaar gelden of iets dergelijks?

Laatst gewijzigd door Nussbaum : 21 juli 2006 om 09:59.
Nussbaum is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be