![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Sinds wanneer zirgt een uitgevallen tv voor ongerustheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Ohw, ik las "Ramp is Nederland". Ik wilde al een onderscheiding uitdelen aan De Slimste Belg ...
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe teleurstellend..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() In Hasselt kun je al kroketten uit de muur halen (in Gallerij De Ware Vrienden, voor de geïnteresseerden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Een broodje kroket is best te eten, af en toe schaf ik er mij eentje aan in Terneuzen. Als die vettige hamburgers van de McDonalds aanvaardbaar zijn dan is een broodje kroket dat zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() interessant ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had eigenlijk niet gedacht dat de bami-schijf en vleeskroketautomaten het Nederlandse grondgebied zouden verlaten, tenzij Hasselt natuurlijk
kortelings Nederlands grondgebied zou worden. Nederland staat intussen wel vol met "Belgische Frituren".. maar Nederlanders zouden Nederlandsers niet zijn indien ze een goed idee niet zouden aanpassen en re-exporteren : zo vind je op de Hamburger Dom "Echte Holländische Pommes mit Käsesosse". De grootste fastfoodramp is in Vilnius te vinden : een soort van bockworst ingebakken in een reuzesandwich voor ongeveer 20 eurocent... Benieuwd wat ik in Belgrado ga vinden (schijnt dat er een stevige chinese gemeenschap is, dat beloofd minimaal gebakken hond)
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Ach een eetcultuur is eenvoudig te exporteren. Broodjes pita, kebab, nasi rames, nasi goreng, bagels, Gentse waterzooi, jambalaya, allemaal heeft het mijn smaakpapillen gepasseerd. Net als spruitjes, boerenkool met worst, zoute haring, hutspot, andijvie met een papje, nen trappist, Löwenbräu, slivovits, ouzo, Baby Sham, Suzy wafel, gehaktballetjes in tomatensaus enz. enz.
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Bravo :
België = Groot-Wallonië Europa = groot-Vlaanderen ???
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() ik persoonlijk pas toch liever voor de culinaire tradities van Afrika
![]() ![]() Laatst gewijzigd door PAJOT : 21 juli 2006 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het eerste is geen droom, meer een reeds 176 jaar bestaande nachtmerrie.
![]() |