![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moeten alle idioten op dit forum hun tegenstanders onmiddelijk als "links" bestempelen?
![]() Ik ben onverdraagzaam voor �*lle idioten, ongeacht links of rechts: extremisten van links of rechts, populisten, de altijd-gelijkhebbers, de eristen, de drogredeneerders, kortom: allen die niet geïnteresseerd zijn in een filosofische discussie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 juli 2006 om 20:03. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's erg... ('Dat' spreekt al over tegenstanders)... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 21 juli 2006 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent niet vertrouwd met mijn posts; ik ben echter vertrouwd met de Uwe en nergens heb ik U enige bijdrage tot een discussie zien geven. Overal heb ik U zien "boel zoeken" met andere forumdeelnemers met altijd zeer korte posts van één zinnetje waarmee U anderen probeert te tergen. U hoort voor mij dus tot de eristen.
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En de draden, die er momenteel, 'lopen' over Israël/Libanon... dat noemt U discussies? Ik, en als erist is mij dat toegelaten, ik noem dat geweldige haatpostings... ![]() Allee, neem nu gewoon de titel van deze topic: VN verdenkt de zionstaat van het begaan van oorlogsMISDADEN Denkt U nu echt dat de poster de bedoeling heeft om een discussie te voeren? Maar ja, gelijkgezinden onder elkaar... Ik begrijp dat wel... Kusjes en niet vergeten op tijd te ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 21 juli 2006 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
De extremistjes zullen het opnieuw niet begrijpen ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ja
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Het Israëlische leger heeft gisteren zijn operatie in Nabloes, op de Westelijke Jordaanoever beëindigd, na de gebouwen van de plaatselijke Palestijnse administratie praktisch volledig te hebben vernietigd.
Drie bulldozers zijn dag en nacht ingezet en hebben de gebouwen tot stof herleid. Dat komt goed uit voor de VN-Veiligheidsraad die er eerstdaags de tenten voor de VN-hulpverleningsorganisaties gaat plaatsen. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 22 juli 2006 om 17:02. |
![]() |
![]() |