![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Zou Boonen ook pakken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
bv: met bodybuilding verdien je bijna niks, maar toch word er ook daar veel geslikt.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Feitelijk zou het veel makkelijker en doorzichtiger zijn moest doping gewoon toegelaten worden. Wie zo gek is om zijn lichaam kapot te maken met die rotzooi moet het maar weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() We moeten het grootscheeps aanpakken. Het is niet omdat ze pakken, dat we bij de pakken moet blijven zitten. We moeten ze bij de lurven pakken, omdat ze pakken. Dan kunnen ze hun biezen pakken en pakken wij de draad weer op.
Ondertussen groeit de goesting om met een verborgen camera de dopingwereld in het peleton te gaan verkennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Toch vreemd dat het UCI net na het "pensioen" van Armstrong hard en met succes begint uit te halen.
De prestaties van de Discovery (ex-USPostal) - renners in de voorbije Tour, vergeleken met hun prestaties in de Armstrongperiode, doen nochtans één en ander vermoeden, niet? Ik vraag me dan af welke belangen dat boeltje 7 jaar lang hebben toegedekt.
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belachelijke sport. Leuk nieuws.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() zeker wel!!! tis ne prof voor iets hé en hij is de zoon van andré boonen zegt al genoeg voor mij
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() hormonen zeker en vast, al gezien wat een gat dat die heeft ni normaal voor ne normale wielrenner wijst op hormonen
![]() |
#33 |
Partijlid
|
![]() Hoe kunnen we de wielersport nog serieus blijven nemen, de incidenten stapelen zich op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal Amerikanen dat meedoet, kan je elk jaar op je één hand tellen. De laatste acht jaar wint er elke keer een Amerikaan. En telkens is het een doping-slet. Eens kijken of ze er net zoals bij Armstrong de spons zullen over vegen...
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 27 juli 2006 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Zou men de pret van de VS-haters nog kunnen bederven?...
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 27 juli 2006 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens... Aan Floyd Landis heb ik geen echte hekel (in tegenstelling tot Armstrong! ![]() ![]() ![]() Ik zou het gewoon leuk vinden dat Pereiro zou winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je een rit in de Tour wint, dan moet je sowieso een plasje doen na die rit. Dat weet iedere renner in het peloton. Je moet dan ook een groot kieken zijn, of gewoon w�*llen hangen, om je te doperen terwijl je weet dat je van plan bent een slag te slaan.
Wat volgens mij is gebeurd: Landis diende zichzelf dagelijks kleine hoeveelheden testosteron toe, tot of net onder de grens van het toelaatbare. (Testosteron vergroot de recuperatiesnelheid en geeft je een euforisch gevoel, waardoor je indruk krijgt alles aan te kunnen.) Voor iedere soort van doping zijn grenzen vastgesteld. Van testosteron mag je maar een bepaald percentage in je lichaam hebben. Sportlui bedienen zich dan ook vaak handmatig tot aan die grens. Hoogstwaarschijnlijk heeft Landis zich net iéts te veel druppeltjes ingespoten, waardoor de grens overschreden werd, en het hek van de dam was, uiteraard. Om dat nu een dopingzondaar te noemen? Misschien een groot kieken, dat wel. |
![]() |
![]() |