![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Was de VS betrokken nij de aanvallen van 9/11 | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 35,14% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 43,24% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Wat mij erg verwondert is dat iemand als Turk4ever een historisch feit als de Armeense Genocide (wat overvloedig door bewijzen gestaafd wordt) ontkent en afdoet als een verzinsel, overdrijfsel en anti-turkse propaganda, terwijl hij iets als de samenzweringstheorien rond 9/11 (de inside job etc.) , die absoluut onbewezen zijn en door een meerderheid van de intelligentsia afgedaan worden als sprookjes, toch blijkbaar (?) onvoorwaardelijk geloofd.
Zijn criterium lijkt te zijn : Als het turkije in een slecht daglicht stelt, KAN het niet waar zijn. Als het het Westen of Amerika in een slecht daglicht stelt, moet het wel waar zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() wat mij verwondert is dat we een gratis kijkje krijgen in de hersenpan van Parcifal! Thanks! ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 juli 2006 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terug naar je thread, Pinda, pag. 400 is nog veraf. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat hij mogelijk gecontroleerde oppositie is wordt hier vantijd wel eens bevengehaald...er zijn zaken die het aanwijzen en zaken die het tegenspreken.Wat denk jij ervan en waarom? Welke zaken zijn dat volgens jou?
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
We shall have p. 400...8)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 juli 2006 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() P. 400 here we come ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 24 juli 2006 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL en terecht! ![]() ![]() Hij heeft de genoemde experimenten nooit gedaan. Lloyd Zirbes wel en kwamen heel andere resultaten uit: Citaat:
Maar ik post wel verder hoor. ![]() Thanx voor de aanmoedigingen. Nuff said Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Mijns inziens zijn er mensen die overal een samenzweringscomplot zien in allerlei gebeurtenissen... De invloed van The X-files, wellicht... The Truth is out There... Leuk voor fantaseren... Fantasie kan de meest voor de hand liggende feiten en conclusies omtoveren tot de meest geest-verbluffende (niet noodzakelijk: -verruimende...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DAN de conclusies trekken lijkt me. Als je antwoord al vast staat ga je niks onderzoeken. Ik geloofde het ook niet, maar ben het heel diep gaan uitspitten en kwam er achter dat het echt zo is. Bekijk anders de net door mij geposte link(een video over de NWO) op de NWO thread en start je onderzoek dan bv eens vanaf daar my two cents Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 juli 2006 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben de zaak beginnen te onderzoeken net om een aantal kameraden erop te wijzen dat ze aan het fantaseren waren wanneer ze kwamen aandraven met het inside verhaal. Na heeeeel veeeeel tijd verspild te hebben kan ik willens nillens maar tot één besluit kan komen. 9-11 is in-side, hoe spijtig of hoe droevig het ook is ... we zijn allemaal geneukt (jij incluis ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 24 juli 2006 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is niet alleen 9-11, het zijn de universiteiten, de scholen, de internationale bedrjven, de overheid. de media, de farmaceutische industrie, het militaire complex, niet te vergeten de banken en zo kan ik nog wel even doorgaan. De schaal waarop we bedonderd zijn is immens! Ik ben het nu 4 jaar aan het onderzoeken en af en toe verbaas ik me nog. Het konijnehol gaat diep, heel erg diep!!!! Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 juli 2006 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 24 juli 2006 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik stemde "ja".
![]() Verklaar me nu maar gek. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gefeliciteerd !
Op dit forum is het risico daartoe gering. Wie het echter aandurft de "feiten" van de believers te betwisten, erop te wijzen dat ze voornamelijk op roddels, verzinsels en artificiële constructies steunen om hun sprookjes te verkopen, die wordt hier steevast uitgescholden, geridiculiseerd, beschuldigd meerdere nicks te hebben, enzovoort ... Daarom dat de 9/11 en NWO-thread stilaan een believers-onderonsje zijn geworden, waar ze lekker onder elkaar de meest idiote "bewijzen" eindeloos herkauwen en elkaar overtuigen dat weldra de hele wereld het licht zal zien. (Kenners zullen hierin typisch sekte-gedrag herkennen.) Niet-sekteleden blijven meer en meer uit deze threads. Ik was één van de laatsten die met de believers probeerde te discussiëren, maar tevergeefs. Op enkele debiele beledigingen n�* hadden ze toch niets te vertellen.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Seffens gaat er iemand met zijn gun afkomen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Zonde. |
|
![]() |
![]() |