Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2006, 14:49   #21
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Als ze besefte wat de islam werkelijk betekent zou er wel anders gehandeld worden. De islam misbruikt ook asiel en gaat zielig doen, slachtofferke spelen om haar positie te vestigen. Ik zeg dit int algemeen. Ik kan niet de situatie van die mensen beoordelen.
In topic -religie en subtitel kerkbezetting - is dit nog eens duidelijk aan het licht gesteld.
Islam toekomst in Belgie? Islam barst.
Wat heeft dit topic met de islam te maken? U bent blijkbaar geobsedeerd door de islam. Tijd om u te bekeren.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 15:22   #22
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Kiezen voor een humaan asielbeleid door Mieke Van Hecke

Het schoolasiel krijgt mijn volle sympathie en steunMieke Van Hecke

Dit is nu een voorbeeld van echte smeerlapperij. Mieke Van Hecke heeft er geen probleem om niet-gelovige leerlingen en leraars gewoon uit het Katholiek onderwijs te schoppen alsof het een stuk vuil is, en nu gaat ze de heilige uithangen door de kant van de illegale asielzoekers in te nemen.

Dat doet mij sterk denken aan de methodes die Hitler gebruikte : puur fascisme is dit.

Laatst gewijzigd door Geertje : 3 augustus 2006 om 15:22.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 16:33   #23
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Dit is nu een voorbeeld van echte smeerlapperij. Mieke Van Hecke heeft er geen probleem om niet-gelovige leerlingen en leraars gewoon uit het Katholiek onderwijs te schoppen alsof het een stuk vuil is, en nu gaat ze de heilige uithangen door de kant van de illegale asielzoekers in te nemen.

Dat doet mij sterk denken aan de methodes die Hitler gebruikte : puur fascisme is dit.
Dat is een vreemde gedachtengang aangezien Hitler het helemaal niet opnam voor illegale asielzoekers.

Trouwens, Mieke Van Hecke schopt helemaal geen niet-gelovige leerlingen uit het katholiek onderwijs.
En niet-gelovige leerkrachten binnen het katholiek onderwijs moeten net als gelovige leerkrachten een verklaring ondertekenen dat ze zullen meewerken aan het pedagogisch project van het katholiek onderwijs. Als een leerkracht zich nadien niet aan dat pedagogisch project houdt, is het logisch dat hij/zij niet binnen het katholiek onderwijs kan lesgeven.

Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 3 augustus 2006 om 16:34.
Dave Brocatus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be