Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 26 juli 2006, 15:07   #21
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik moet zeggen dat de anti-semitische, negationistische, racistische en hersenloze bijdragen van sommigen mij van tijd tot tijd ook doen besluiten dat ik het beter voor bekeken kan houden. Maar ja, als de gedegouteerden vertrekken blijven er enkel de degoutanten.
En er zijn toch nog mensen die hier wel iets zinnigs schrijven.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 26 juli 2006, 16:47   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ben het ook geregeld beu, maar blijf dan gewoon een weekje weg.

Ik gun de degoutanten mijn definitieve vertrek niet.
Knuppel is offline  
Oud 26 juli 2006, 16:49   #23
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat de anti-semitische, negationistische, racistische en hersenloze bijdragen van sommigen mij van tijd tot tijd ook doen besluiten dat ik het beter voor bekeken kan houden. Maar ja, als de gedegouteerden vertrekken blijven er enkel de degoutanten.
En er zijn toch nog mensen die hier wel iets zinnigs schrijven.
uw hersenloze eenzijdige bijdragen horen ook bij de degoutanten neem ik aan.
slegie is offline  
Oud 26 juli 2006, 16:55   #24
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
De bijdragen van Jozef zijn allesbehalve eenzijdig en hersenloos.

Ik deel niet altijd zijn visie, maar Jozef is een van de weinigen die een onderbouwde visie weergeeft en respectvol omgaat met zijn discussiepartner.
Kim is offline  
Oud 26 juli 2006, 16:57   #25
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, alleen de hersenloze eenzijdige bijdragen van de degoutanten horen daarbij. Die van Jozef niet.
Oud 26 juli 2006, 17:00   #26
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
De bijdragen van Jozef zijn allesbehalve eenzijdig en hersenloos.

Ik deel niet altijd zijn visie, maar Jozef is een van de weinigen die een onderbouwde visie weergeeft en respectvol omgaat met zijn discussiepartner.
dat kan wel zijn maar zijn visie in het midden oosten conflict vind ik nogal sterk eenzijdig en pro israel en amerikaans.

op andere onderwerpen heeft hij inderdaad wel goede inhoudelijke reacties alleen jammer dat hij deze lijn niet door trekt naar het midden oosten conflict.

het is nie omdat ik kritiek heb op amerika en israel hun militaire beleid dat ik een fan ben van hezbollah en hamas.
slegie is offline  
Oud 26 juli 2006, 17:02   #27
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
dat kan wel zijn maar zijn visie in het midden oosten conflict vind ik nogal sterk eenzijdig en pro israel en amerikaans.
Wat is daar hersenloos aan? (want zo hebt u het uitdrukkelijk genoemd)
Oud 26 juli 2006, 17:05   #28
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Wat is daar hersenloos aan? (want zo hebt u het uitdrukkelijk genoemd)
als je alles enkel door 1 bril bekijkt en blindelings achter een land blijft staan ook al is dit land wel degelijk in fout noem ik hersenloos.

en zeker als hij een historicus is vind ik het erg dat hij zo'n hersenloze eenzijdige kijk heeft op het midden oosten conflict
slegie is offline  
Oud 26 juli 2006, 17:06   #29
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

De visie over het MO is inderdaad nogal eenzijdig en dat heeft een versnelling gekregen sinds de inval in Libanon.
Ikzelf ben allesbehalve een liefhebber van het zionisme, maar ik merk dat mijn omgeving zich steeds haatdragender opstelt tegenover Joden. Waar vroeger het moslimfundamentalisme werd bekritiseerd wordt nu Israël zonder nuances aangevallen.

Toch blijf ik hopen dat je het hier nog (!) een kans geeft en het gespuis tracht te vergeten. Een overwegend post-zionistsupporter als ik doe zo bijvoorbeeld weinig moeite om mijn stem te laten horen telkens ik die haatberichten zie waarmee het lijkt alsof ik ermee instem. Laat je niet van de kaart brengen, want er zijn meer mensen die hetzelfde denken als jij, ongeacht het feit dat ze je politieke tegenpool zijn.

Stop met het voeden van de trollen! Firestones onderschrift is misschien een leuke hint!
Scarabaeida is offline  
Oud 26 juli 2006, 17:12   #30
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
als je alles enkel door 1 bril bekijkt en blindelings achter een land blijft staan ook al is dit land wel degelijk in fout noem ik hersenloos.

en zeker als hij een historicus is vind ik het erg dat hij zo'n hersenloze eenzijdige kijk heeft op het midden oosten conflict
Je kan van Ostyn vanalles zeggen, maar hem hersenloos noemen beschadigt in de ogen van de meesten hier alleen maar je eigen geloofwaardigheid. Geloof me vrij.
Oud 26 juli 2006, 17:13   #31
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
De visie over het MO is inderdaad nogal eenzijdig en dat heeft een versnelling gekregen sinds de inval in Libanon.
Ikzelf ben allesbehalve een liefhebber van het zionisme, maar ik merk dat mijn omgeving zich steeds haatdragender opstelt tegenover Joden. Waar vroeger het moslimfundamentalisme werd bekritiseerd wordt nu Israël zonder nuances aangevallen.

Toch blijf ik hopen dat je het hier nog (!) een kans geeft en het gespuis tracht te vergeten. Een overwegend post-zionistsupporter als ik doe zo bijvoorbeeld weinig moeite om mijn stem te laten horen telkens ik die haatberichten zie waarmee het lijkt alsof ik ermee instem. Laat je niet van de kaart brengen, want er zijn meer mensen die hetzelfde denken als jij, ongeacht het feit dat ze je politieke tegenpool zijn.

Stop met het voeden van de trollen! Firestones onderschrift is misschien een leuke hint!
het moslim fundamentalisme word nog steeds veroordeeld. en de strijd tegen terrorisme moet doorgaan maar je kunt niet altijd alles oplossen met enkel militaire acties of steden bombarderen.

en israel is in fout zo simpel is het.
hezbollah en hamas kun je niet bestrijden met militaire acties in de vorm van bombardementen.
hiervoor moet je eerst de palestijnen opnieuw hoop geven op een stabiele toekomst en dan met kleine specifieke militaire acties om kopstukken van terroristische organisaties uit de weg te ruimen. dit kan goed gedaan worden met de vele special forces maar dit kost moeite en geld.
en gewoon los bombarderen is gemakkelijk en heeft een lage risico factor maar is geen oplossing op lange termijn
slegie is offline  
Oud 26 juli 2006, 17:16   #32
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Je kan van Ostyn vanalles zeggen, maar hem hersenloos noemen beschadigt in de ogen van de meesten hier alleen maar je eigen geloofwaardigheid. Geloof me vrij.
en toch is het zo bij dit onderwerp en ik blijf het jammer vinden dat een historicus zo eenzijdig kan zijn.

en wat de andere van mijn geloofwaardigheid denken interesseert mij niet.

de heer ostyn mag misschien een hoog diploma hebben dit wil niet zeggen dat hij overal gelijk moet krijgen of heeft
slegie is offline  
Oud 26 juli 2006, 17:16   #33
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Israël is inderdaad fout begonnen. Toch vind ik dat men bitter weinig over de Israëlische visie afweet. Vele IDF-soldaten die het vanuit het front mogen (moeten) meemaken hebben ook liever een vredig bestaan met een gematigder Libanon als buur, geloof me vrij.
Ik geef je wel overschot van gelijk dat Israël zichzelf overschat heeft en dat ze van houding moeten veranderen. Het feit alleen dat bijna iedereen man en vrouw actief moet deelnemen aan de legerdienst, maakt dat het leger een soort spiegel is, een soort heilmiddel voor het volk is ginds.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 juli 2006 om 17:22.
Scarabaeida is offline  
Oud 26 juli 2006, 17:22   #34
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Israël is inderdaad fout begonnen. Toch vind ik dat men bitter weinig over de Israëlische visie afweet. Vele IDF-soldaten die het vanuit het front mogen (moeten) meemaken hebben ook liever een vredig bestaan met een gematigder Libanon als buur, geloof me vrij.
hezbollah en hamas bestrijden is 1 zaak en dat is heel goed zelfs maar je moet ook hoop bieden voor het palestijnse volk anders blijf je in de spiraal zitten en het is die lange termijn visie die ontbreekt bij israel en dat is jammer want als ooit de macht verschuift wie is dan den dupe denk je??

israel en amerika hebben zoveel militaire materiaal en zo goede special forces dat ze gerust specifieke doelen kunnen uitkiezen en vernietigen.

en naast deze acties moet israel gewoon samenwerken met andere landen om de palestijnen hoop te geven en dit doe je niet door infrastructuur systematisch te vernietigen en zo meer.

je moet proberen een stabiele chaos vrije omgeving te maken. en dit met steun van het westen en de arabische wereld.
slegie is offline  
Oud 26 juli 2006, 17:31   #35
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
de heer ostyn mag misschien een hoog diploma hebben dit wil niet zeggen dat hij overal gelijk moet krijgen of heeft
U noemde zijn tussenkomsten hersenloos.
Oud 26 juli 2006, 17:32   #36
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hezbollah en hamas bestrijden is 1 zaak en dat is heel goed zelfs maar je moet ook hoop bieden voor het palestijnse volk anders blijf je in de spiraal zitten en het is die lange termijn visie die ontbreekt bij israel en dat is jammer want als ooit de macht verschuift wie is dan den dupe denk je??

israel en amerika hebben zoveel militaire materiaal en zo goede special forces dat ze gerust specifieke doelen kunnen uitkiezen en vernietigen.

en naast deze acties moet israel gewoon samenwerken met andere landen om de palestijnen hoop te geven en dit doe je niet door infrastructuur systematisch te vernietigen en zo meer.

je moet proberen een stabiele chaos vrije omgeving te maken
. en dit met steun van het westen en de arabische wereld.
Met minstens twee partijen, die uw vernietiging hebben gezworen, heeft men vanzelfsprekend alles om een lange termijnvisie te ontwikkelen...

Laatst gewijzigd door Chipie : 26 juli 2006 om 17:34.
Chipie is offline  
Oud 26 juli 2006, 17:41   #37
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Triestig dat de goeden altijd moeten gaan
Jij bent fan van zelf-kastijding zeker?
Oud 26 juli 2006, 17:50   #38
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

De laatste posting van Polly was meteen ook zijn eerste goede.
Flippend Rund is offline  
Oud 26 juli 2006, 17:51   #39
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Haar eerste goede. Hoe komen mensen op die geslachtsfout? Polly is geen mannennaam.
Scarabaeida is offline  
Oud 26 juli 2006, 18:42   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
De laatste posting van Polly was meteen ook zijn eerste goede.
Wedden dat jij dit vindt omdat haar mening niet bij die van jou aansluit?
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be