![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet zeggen dat de anti-semitische, negationistische, racistische en hersenloze bijdragen van sommigen mij van tijd tot tijd ook doen besluiten dat ik het beter voor bekeken kan houden. Maar ja, als de gedegouteerden vertrekken blijven er enkel de degoutanten.
En er zijn toch nog mensen die hier wel iets zinnigs schrijven. |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het ook geregeld beu, maar blijf dan gewoon een weekje weg.
Ik gun de degoutanten mijn definitieve vertrek niet. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deel niet altijd zijn visie, maar Jozef is een van de weinigen die een onderbouwde visie weergeeft en respectvol omgaat met zijn discussiepartner.
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, alleen de hersenloze eenzijdige bijdragen van de degoutanten horen daarbij. Die van Jozef niet.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
op andere onderwerpen heeft hij inderdaad wel goede inhoudelijke reacties alleen jammer dat hij deze lijn niet door trekt naar het midden oosten conflict. het is nie omdat ik kritiek heb op amerika en israel hun militaire beleid dat ik een fan ben van hezbollah en hamas. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is daar hersenloos aan? (want zo hebt u het uitdrukkelijk genoemd)
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en zeker als hij een historicus is vind ik het erg dat hij zo'n hersenloze eenzijdige kijk heeft op het midden oosten conflict |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() De visie over het MO is inderdaad nogal eenzijdig en dat heeft een versnelling gekregen sinds de inval in Libanon.
Ikzelf ben allesbehalve een liefhebber van het zionisme, maar ik merk dat mijn omgeving zich steeds haatdragender opstelt tegenover Joden. Waar vroeger het moslimfundamentalisme werd bekritiseerd wordt nu Israël zonder nuances aangevallen. Toch blijf ik hopen dat je het hier nog (!) een kans geeft en het gespuis tracht te vergeten. Een overwegend post-zionistsupporter als ik doe zo bijvoorbeeld weinig moeite om mijn stem te laten horen telkens ik die haatberichten zie waarmee het lijkt alsof ik ermee instem. Laat je niet van de kaart brengen, want er zijn meer mensen die hetzelfde denken als jij, ongeacht het feit dat ze je politieke tegenpool zijn. Stop met het voeden van de trollen! Firestones onderschrift is misschien een leuke hint! |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en israel is in fout zo simpel is het. hezbollah en hamas kun je niet bestrijden met militaire acties in de vorm van bombardementen. hiervoor moet je eerst de palestijnen opnieuw hoop geven op een stabiele toekomst en dan met kleine specifieke militaire acties om kopstukken van terroristische organisaties uit de weg te ruimen. dit kan goed gedaan worden met de vele special forces maar dit kost moeite en geld. en gewoon los bombarderen is gemakkelijk en heeft een lage risico factor maar is geen oplossing op lange termijn |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en wat de andere van mijn geloofwaardigheid denken interesseert mij niet. de heer ostyn mag misschien een hoog diploma hebben dit wil niet zeggen dat hij overal gelijk moet krijgen of heeft |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Israël is inderdaad fout begonnen. Toch vind ik dat men bitter weinig over de Israëlische visie afweet. Vele IDF-soldaten die het vanuit het front mogen (moeten) meemaken hebben ook liever een vredig bestaan met een gematigder Libanon als buur, geloof me vrij.
Ik geef je wel overschot van gelijk dat Israël zichzelf overschat heeft en dat ze van houding moeten veranderen. Het feit alleen dat bijna iedereen man en vrouw actief moet deelnemen aan de legerdienst, maakt dat het leger een soort spiegel is, een soort heilmiddel voor het volk is ginds. Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 26 juli 2006 om 17:22. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
israel en amerika hebben zoveel militaire materiaal en zo goede special forces dat ze gerust specifieke doelen kunnen uitkiezen en vernietigen. en naast deze acties moet israel gewoon samenwerken met andere landen om de palestijnen hoop te geven en dit doe je niet door infrastructuur systematisch te vernietigen en zo meer. je moet proberen een stabiele chaos vrije omgeving te maken. en dit met steun van het westen en de arabische wereld. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U noemde zijn tussenkomsten hersenloos.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 26 juli 2006 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Jij bent fan van zelf-kastijding zeker?
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De laatste posting van Polly was meteen ook zijn eerste goede.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Haar eerste goede. Hoe komen mensen op die geslachtsfout? Polly is geen mannennaam.
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat jij dit vindt omdat haar mening niet bij die van jou aansluit?