![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe verklaar je totale moslim wijken dan ? hoe verklaar je de wijk molenbeek dan ?
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is wat 'multicultuur' in de praktijk is. Segregatie. Ik geloof niet dat een vreedzaam samenleven met moslims mogelijk is zodra ze meer dan 10 �* 15% van de bevolking uitmaken. Dat is een doodeenvoudige vaststelling. Het geldt in het seculiere europa, maar evengoed in het hinduistiusche Indië of het communistisch/buddhistische China. Ik geloof dat samenleven met andere godsdiensten die een stuk toleranter zijn dan de Islam wel kan lukken. De Islam is zelf echter dermate intolerant dat het extreem moeilijk is om daarmee samen te leven. At best is er een soort van tijdelijke gewapende vrede at worst burgeroorlog. Je ziet hetzelfde scenario overal ter wereld. Daarbuiten zie ik niet in waarom wij stukken grondgebied aan de Islam zouden moeten afgeven, dat zal hun enkel nog driester maken in hun eisen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 31 juli 2006 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |