![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
HIER
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 29 juli 2006 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betreft het goedkeuren van moorden denk ik dat u beter eerst in de speigel gaat kijken voor dat u anderen er probeert van te beschuldigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() Indien u mij een beetje beter zou kennen zou U beseffen dat noch wit, noch zwart voor mij bestaat. Ik heb wel steeds de neiging om de Witten vollenbak met zwart te bekogelen en omgekeerd om het grijze in het wereldbeeld aan te tonen. Ik heb maar één probleem, ik haat extremistjes, zeker als ze geconditioneerd zijn, dat wil zeggen, wanner hun extremistische mening geen eigen mening is maar wel een die hen is opgelegd door hun opvoeding, omgeving, religie of één of andere doctrine. Good night sir!
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() U moet toch toegeven dat die mening veel meer aanhang heeft onder moslims dan elders. Eén Baruch Goldstein maakt nog geen extremistisch-joodse terroristische golf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Beste forummers, gelieve het ontopic te houden en geen persoonlijke verhaaltjes af te steken. Bij hardhorigheid en doorgaan van dit soort gedrag zullen strafpunten worden uitgedeeld.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Heel veel Europeanen zijn niet op de hoogte van de daden van Goldstein. Het is wel opmerkelijk dat er ook bij de Joden dit soort massamoorden wordt uitgevoerd. Ze beschikken over het algemeen over veel meer economische macht en kunnen de media gebruiken om doel te heiligen zonder te moeten overgaan op dit soort aanslagen. De Palestijnen bijvoorbeeld hebben niet die economische macht en kiezen al snel de laag bij de grondse tactiek om zelfmoordaanslagen te plegen.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Hij heeft het erg vredelievend aangepakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Sad but true. Ik woon in Antwerpen, tussen overwegend moslims. Enkele straten verder vindt je overwegend Joden. Ik hoop dat ze zo slim zijn hun conflict ginder te houden.
Het erge aan heel deze oorlog is dat er niet alleen slachtoffers ter plaatse vallen, maar dat de wereldwijde aanwezigheid van de strijdende goddsiensten, zijnde joden en moslims er voor zorgt dat het overal tot dodelijke escallaties kan leiden. De pipo's vergeten wel 1 ding, dat hun beide religies rechtstreeks afstammen van de tradities van Abraham, die hun gemeenschappelijke (religieuze) voorouder was. Het derde geesteskind van deze aartsvader, het christendom, is gelukkig slim genoeg om afstand te houden van de strijd tussen de anderen. |
![]() |
![]() |