![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die cijfers zullen wel kloppen, daar wordt niet over gediscussiëerd, maar de reden waarom dat er zoveel inzitten, dat wordt niet gezegd. Is het enkel omdat het Marokkanen zijn of zijn er socio-economische redenen in het spel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem nu Nederland, dat vroeger als het goede voorbeeld werd beschouwd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
exclusief misschien : - hoe kom je erbij dat verantwoordelijk zouden zijn voor 70% van de misdaden ? - ik ben al héél blij dat je niet verder bent gegaan met allerhande conclusies te maken aangezien de vorige al zowat alle basisprincipes van de statistiek met de voeten treedt : steekproef ( = begijnenstraatklantjes) is noch aselect noch representatief om maar alvast wat te noemen ik dacht nu heel toevallig aan bv een éénvoudige kansberekening wat voor risico een brave doorsnee autochtoonse anaal maagdelijke jongedame loopt om gekeeld te worden nadat ze door 20 man van die 7.5% verkracht is.... dat moet toch een makkie zijn voor jou, Tegendradigheid ![]() Laatst gewijzigd door praha : 1 augustus 2006 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat is trouwens het alternatief? een monoculturele samenleving is een utopie, dus wat dan wel? een grondlaag moet er zijn, maar vanaf je mensen gaat dwingen een bepaalde cultuur te volgen, krijg je problemen. en dan heb ik het niet over allochtonen, maar zeker over de verschillende (sub-)culturen die onder autochtonen bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ge als oud moederke op de grond wordt gesleurd omdat wat krapuul uw handtas willen afpakken dan zal die echt blij zijn als er haar iemand komt te zeggen : "Mevrouw, het is niet erg het is enkel het gevolg van de scheeftrekking tussen de relatie etnische groep en crimineel gedrag die door de intermediaire factor sociaal economische situatie te verklaren valt". Echt waar dat madammeke gaat U omhelsen en zeggen : "oef nu ben ik gerust gesteld, nu enkel nog mijn gebroken heup laten opereren en hopen dat ik niet sterf aan de naweeën van het helpen van die kansarme sukkelaars". allez en sorry dat ik niet meedoe aan het hiep hiep hoera gedoe en de discussie vertroebel..... djeezes... Ik ben ook kansarm geweest in mijn jeugd en ik heb NOOIT zelfs maar de neiging gehad om mensen te overvallen hoor. NOOIT. Mijn ouders hebben mij dan ook geleerd wat mijn en wat dijn is. Moest ik zo iets gedaan hebben ik zou tegen de vuist van mijn vader zijn opgelopen....tjonge nog aan toe.... Goede mens trouwens... mijn vader... Al die lulkoek die er rond geweven wordt, Casca, is gewoon een poging om de individuele schuld die er is bij criminelen af te schuiven op "de maatschappij"....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
over die socio-economische redenen dat is zeker newspeak om te zeggen : het is de schuld van de maatschappij...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Even mijn computer opstarten. Goed 1 stuk anaal maagdelijke jongedame 7/10 porties begijnstraatklanten 8/100 delen totaal aantal vreemdelingen 40 eenheden kansarmoede 53 porties criminaliteit 99 sociologische waarheden (oude he) 74 eenheden racisme 80 stuks discriminatie 99 eenheden intermediaire factoren 20 potentiele verkrachters 75 sociaal economische factoren 35 delen etnische groep dat geeft als oplossing ......... sociaal economische situatie.... allez tevreden nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja, 'de man in de straat', die heeft daar geen boodschap aan blijkbaar... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() casca
Citaat:
De man in de straat wilt dat de politie effectief optreed en dat misdadigers serieuze straffen krijgen. Zodat hij weer veilig in zijn buurt kan rondlopen. En hoe zielig dat u jeugd ook was of slecht. Dat "GEEFT GEEN EXCUUS TOT MISDAAD" en het excuus dat allochtonen geen dezelfde kansen krijgen is allang passé. de allochtone jeugd krijgt dezelfde kansen op onderwijs als de autochtone jeugd. En dat ze geen jobs vinden, sorry jobs genoeg, ook al moet je 10 keer solliciteren. Maar ja dit verstaan "de linkse rakkers" niet Laatst gewijzigd door Vorenus : 2 augustus 2006 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt je al goed aangepast aan politics.be. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() allé casca bewijst,
Wat is er onzin aan of is niet waar. En waar zit de haat? Ik heb toch geen bevolking Bedreigd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) een effectief optredende politiemacht en een deftig functionerend gerecht hebben geen fuck te maken met het begrijpen van de oorzaken van criminaliteit. Ooit gehoord van preventie? Citaat:
Citaat:
Of wacht, taalkennis is niet belangrijk zeker? Citaat:
![]() Ga daar anders eens over praten met de VWS'ers hier op het forum... ze zitten meestal in Maatschappelijke discussies. Huphup! Citaat:
*kuch*¨ |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Probeer jij nog maar om in brussel, antwerpen, en sommige wijken van dorpen en steden s'avonds is rond te lopen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarom dat jullie mss niet meer zoveel stemmen haalt, omdat jullie de gewone man niet meer begrijpt. Zou zeggen luister volgende keer is gewoon zonder het vingertje te opsteken van ik weet het beter. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik pas afgestudeerd was heb ik veel van mijn ex-medestudenten ontzettend zien sukkelen om een job te vinden. 10 sollicitaties is een lachertje tegenwoordig. Eén van de mensen uit m'n jaar die ik beter kende had een map met meer dan 200 van haar sollicitaties die ze gedaan had binnen pakweg 5 maanden in verzameld. Je "ook al' moet je 10 keer solliciteren is lachen met de mensen die werk aan 't zoeken zijn, en bewijst vooral hoe vér jij van de realiteit staat.
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Nee
Ik lach daar niet mee. Mensen die serieus solliciteren verdienen mijn respect. Maar je mag nooit denken dat het vanzelf komt. En de meeste afgestudeerden maken een fout om alleen in hun studiekeuze te solliciteren ipv ergens een baantje te nemen en zo verder te solliciteren voor wat ze geleerd hebben. Of het nu voor allochtoon of autochtoon is, Solliciteren gaat niet op 1 2 3 gewoon u best doen en je zal wel iets vinden. Ikzelf heb nooit langer dan 1 week moeten wachtten voor een job, Waarom zou een ander dat dan niet kunnen. Laatst gewijzigd door Vorenus : 2 augustus 2006 om 10:30. |
![]() |
![]() |