![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de Post moeten ze degelijk personeel aannemen, dat is alles.
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik ben een Nederlandstalige Brusselaar. Niet een tweetalige maar zelfs meertalige Brusselaar.
Nietemin zal ik steeds Nederlandstalige documenten eisen... enerzijds om te verhinderen dat ééntalige Brusselaars door mijn laksheid in de toekomst problemen zouden krijgen en anderzijds omdat elke Brusselaar al lang weet dat het in de meerderheid van de gevallen niet 'om foutjes' gaat. Die zullen best wel voorkomen maar zelfs deze zijn dan merendeels het gevolg van een systeem dat door Franstaligen als een verfransingsmechanisme misbruikt wordt. Sorrie voor de teentjes van de naievelingen waarop hier getrapt wordt.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Indien België ééntalig franstalig zou worden, zoals het door God gewild was, zouden deze problemen er niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ambtenarenmentaliteit ?
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Natuurlijk. Alle problemen in dit land zijn te wijten aan de Vlamingen. We mogen dankbaar zijn dat de Heer ons de BUB heeft gezonden om ons te verdedigen tegen het vlaemsch-nationalisme.
Leve de BUB! Leve België! ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, dat is nu nog eens een wijze beslissing...
![]() (de rest heb ik even selectief weggeknipt ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 1 augustus 2006 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Dat is net het belangrijkste! De BUB gaat dit Prachtige Land van de ondergang redden! Leve de Voorzitter!
![]() Laatst gewijzigd door van Maerlant : 1 augustus 2006 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen, ze hebben puik werk geleverd. BSL is zowat helemaal franstalig. Alhoewel zéér vele Brusselaars (meer dan de steeds aangehaalde 10 a 15%) ook NL kennen en spreken. Vlaanderen dient dringend in het NL onderwijs in BSL te investeren, opdat een volledige verfransing van deze ooit zo Vlaamse stad gestopt kan worden... En het NLonderwijs in VL en BSL mag qua taal best wat assertiever én chauvenistischer opgevat worden !
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo werd recent 'gepeild' in Australie dat het overgrote merndeel geen voorstander is van een Engelse koningin. Nochthans stemden de Australiërs massaal voor deze zelfde koningin toen zij daarvoor de keuze kregen in een volksraadpleging. Dat zij daar de keuze kregen tussen Hare Majesteit en een in Australië op dat moment zeer gehaat politicus is daar misschien niet vreemd aan. Moet ik nog aanduiden dat deze raadpleging door royalisten werd opgesteld of had je dat al begrepen? Ik hoor dagelijks, en over de jaren meer en meer, mensen op straat, in de metro, in de winkel en ga zo maar door die meer en meer voor een splitsing van België zijn. Ik ken zelfs monarchisten die voor de splitsing zijn maar zouden opteren voor een Vlaanderen met een koning. Ik hoor ook al jaren dezelfde peilingen (vooral voor verkiezingen). Ik herinner mij bijvoorbeeld de straffe uitspraak, gebaseerd op DE PEILINGEN, dat he VB zijn plafond bereikt had en zelfs in Antwerpen niet noemenswaardig kon stijgen. En ze hadden deels gelijk, wat het plafond betreft toch. Het VB heeft ettelijke verdiepen moeten toevoegen om alle nieuwe kiezers onder dak te kunnen brengen. Je mag jezelf dan als vlijmscherp benoemen, veel inzicht toont je reactie dan toch echt niet aan.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De manier alleen al waarop u zo aan deze peiling blijft vasthouden bewijst dit al. Peilingen zijn anderzijds ook de meest democratische vorm van beslising en dus zeker als instrument tot volksbevraging geschikt. Maar toch oppassen! Mijn Australisch voorbeeld duidt duidelijk aan waarom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Tussen haakjes, de meeste peilingen die gepubliceerd worden horen onder een welbepaalde politieke noemer.
Bevragingen in het rechtse gedeelte van de bevolking geven over het algemeen wel iets anders aan, een uitzondering niet te na genomen. Zoals ergens anders reeds opgemerkt, één albino maakt niet alle afrikanen blank...
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat hier dus om een administratieve vergissing en die mens maakt er een taalkwestie van. ![]() Nu blijkt ook dat die achterlijke flaminganten nog werken met papieren overschrijvingen. ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 1 augustus 2006 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Als er één belgicist nog geen internet gebruikt, kunnen we ineens zeggen dat die achterlijke belgicisten nog niet kunnen werken met internet.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Bovendien was die domme flamingant in fout want hij had een verkeersovertreding begaan. In dat geval zou ik niet zo'n grote mond opzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de argumentatie van Die Met Z'n Kleine Hans staat wel als een Paal boven een regenplas.
|
![]() |
![]() |