![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wil u als burgemeester van Antwerpen? | |||
P. Janssens |
![]() ![]() ![]() |
47 | 39,17% |
F. Dewinter |
![]() ![]() ![]() |
57 | 47,50% |
H. Coveliers |
![]() ![]() ![]() |
16 | 13,33% |
Aantal stemmers: 120. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
VLD..... pfffff ...voddebalen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik denk dat ik de beste burgemeester zou zijn voor Antwerpen.... maar ik woon niet in Antwerpen...
pech sinjoren.. (alhoewel is het effectief wonen in de stad wel echt vereist... ?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V gaat in kartel met N-Va maar zoals je wel weet is Heylen geen Vlaams-nationalist.
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Heylen is ook voor mij de meest geschikte nieuwe burgemeester. Het probleem is echter dat de strijd zal gaan tussen VB-VLOTT en de rest. En daar spint 'het onderlijfke' het meeste garen bij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Winter is een lawaaimakende lege ton, Coveliers een snul en Janssens de meest ernstige van de drie...
dus... als ik het voor het zeggen zou hebben.... is de keus eenvoudig...
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het VB zal dit iig goed vinden, want nu zijn zij écht de enige oppositie. Maw. mensen die niet akkoord gaan met't beleid kreigen dus maar 1 optie meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Janssens daarrentegen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geef mij dan maar eender wie van de twee anderen. Er is maar één figuur die nog erger is dan Janssens en dat is Pairon! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() Eigen volk eerst, geen bruggeling als burgemeester...
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() die vind ik gewoon lachwekkend. door die naar voor te schuiven als schepen heeft de cd&v hun kans op groei in antwerpen volledig verkeken. die gaat nooit een stemmenkannon worden, niet omdat hij niet bekend is, gewoon omdat antwerpenaren niet van dat type houden. en terecht. geef mij maar janssens. al kan er met zo'n gemeenteraad toch nooit een goe beleid komen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waardoor zo'n verkiezing natuurlijk haar democratisch karakter verliest (of 't moet zijn dat één der kandidaten reeds in de eerste ronde een absolute meerderheid haalt) en Dewinter vooral bewees niet zozeer een groot democraat dan wel een platte opportunist te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() over my aantwaarps dead body
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() ofwel slaagt men er op één of andere manier in het cordon te behouden, en dan wt het Janssens
ofwel slaagt men daar niet in maar na 8 oktober liggen daar de kranten met de voorkeursstemmen, en als men die bekijkt, kan men niet 'rond' Dewinter (daar zal zeker Coveliers met in het beste geval een paar duizend stemmen niks aan veranderen) ... mocht er toch een aanbod tot doorbreken van het cordon komen dat een 'veto tegen de persoon Dewinter' inhoudt, en het VB wenst daar toch op in te gaan ... dan wordt het zeker een VB'er (Annemans of Valkeniers?) ... als het VB slechts één mandataris van een andere partij nodig zou hebben om een meerderheid te vormen, dan wordt die waarschijnlijk burgemeester ... bvb Van Campenhout ... of Lemmens ... maar Coveliers ... die heeft met z'n kartelletje me dunkt alle hoop op de sjerp vakkundig de nek omgewrongen, maar wellicht is hem toch wel iets beloofd ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 2 augustus 2006 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN