![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en sorry voor de offtopic)
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat ik eerst op politicsinfo.net zat (en nu nog) maar daar zit ik als "linkse" soms wat alleen. en daarom kwam ik eens kijken op politics. het enige spijtige hier is dat als je een paar dagen niet gekeken hebt, je totaal niet meer mee kunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
verder anti-imperialist, anti-kolonialist, ecologisch, ook gekant tegen economische en culturele globalisering, enz enz. (btw, ook geabonneerd op Meervoud) Je kan mij niet in éen van de klassieke hokjes links-rechts stoppen. (euthanasie kan mij niet veel schelen, maar tegen abortus, tegen harddrugs, maar wietrokers doen geen vlieg kwaad, tegen massa-immigratie, maar ook tegen racisme, enz enz) ik maak meestal het onderscheid sociaal-liberaal ipv links-rechts. Mij kunt ge dan rekenen bij de eerste categorie ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 3 augustus 2006 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij was vroeger toch rechtser, nie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Ik was vroeger liberaler; en ironisch genoeg heeft radicaalrechts (guderian en co.) de liberaal uit mij gehaald, iets waar ik ze nu nog dankbaar voor ben.
Beetje ruimdenkender geworden, en mijn nationalisme wat meer diepgang gegeven sinds toen. Ik vind, dat het er zeker niet slechter op geworden is ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 3 augustus 2006 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral de mogelijkheid om mijn Nederlands te onderhouden. Als Franstalig spreek ik, om eerlijk te zijn, nooit Nederlands in mijn dagelijkse leven buiten natuurlijk op die forum. Zelfs als sommigen op die forum het misschien moeilijk hebben door hun Vlaams-Nationalisme dat Franstaligen op een Vlaamse forum gaan, weersta ik en probeer ik kalm te blijven. Het is maar een forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder de dikke nek te willen spelen, zeggen de meeste Vlamingen me dat mijn Nederlands uitstekend is. Het is misschien overdreven maar dat is wel wat ik hoor. Voor een keer dat Vlamingen iets positiefs over een Franstalig zeggen, lol..................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen reden om u te verdedigen zelle. ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kom hier voornamelijk om mij te amuseren alhoewel ik heel af en toe ook een ernstige post plaats. Ik vrees ook dat er sprake is van een lichte verslaving die ik gelukkig goed onder controle heb.
![]() |
#35 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik amuseer mij als ik anderen kan amuseren.
![]()
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalige topic, interessante vraag.
Ik zit al een tijdje met een serieuze topic (jaja) in mijn gedacht over 'mijn ideale forum' Misschien ligt hier een aanzet en inspiratie. Ik ben hier (en blijf hier al veel te lang) omdat ik in een forum een perfect instrument zie waar de vrije mening inhoudelijk absoluut kan zijn: wie wil meelezen of meepraten kan, wie wil afhaken kan ook. Een discussieforum is een medium waar oratorische handigheid niet vereist is om je toch te kunnen uitspreken. Hoe onhandig je ook je mening formuleert, je kan ze ongestoord uitspreken. Er is nooit een gladde gluiperd die je onderbreekt, je kan steeds je volledige kwak neerpoten. Ongeacht je eventuele spraakgebreken, kan je hier op je gemak je mening ietwat gepolijst neerzetten. Om op cafee dezelfde hoeveelheid info, of gezwam vrij te geven of op te nemen, kost het je een veelvoud van je maandelijkse internetabonnement. En dan hou ik nog geen rekening met de ontstellende hoeveelheid bier die je moet betalen en uitdrinken.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed verwoord.
ik ben een enorme fan van de mogelijkheden tot vrije meningsuiting hier. hoewel m'n haar bijzonder recht gaat staan van sommige meningen. ik denk dat ik m'n dagelijkse dosis afwijkende mening nodig heb om te kunnen functioneren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind politics.be een manier om afwijkende meningen te ontdekken.
je zou kunnen zeggen, Citaat:
|
|
![]() |
![]() |