![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Hoe kon ik hem vergeten; Bhairav! Hij plaatst precies wel geen reacties meer
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() De LSP-mannen: Solidariteitje, driewerf, GC, proletariër, jonas. Ik ben zowat lid of sympathisant van de rest van de linkse groeperingen, dus kan ik nog moeilijk als tegenstanders beschouwen.
Ambiorix Metternich, hoogstwaarschijnlijk zouden we over straat rollen in "realiteit" Lombas is haat/liefde De progressieve, maar toch niet zo marxistische bende: Pietje, Filosoof, Ingenious, Bhairav, Nick6502, eno2, Mitgard, Pelgrimforever, de limburgse leeuw, kobaf (heeft mij op negeerlijst gezet, de snoodaerd), Stevennr1, dejohan, nynorsk (had vroeger een prachtige avatar), dablacky, cookie En nu stop ik, ik zit al aan 40 namen. Je moet maar eens vragen of ik je kan uitstaan of niet. Laatst gewijzigd door Praetorian : 4 augustus 2006 om 02:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Zolang je niet het dagelijkse VB-antiprop kopieert in discussies, kun je een hele eind discussiëren tegen/met mij.
Eigenlijk is dat zowat het enige aspect waarom ik een hekel zou hebben aan mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Even terzijde:hoe sta jij, en bij uitbreiding heel de KP, eigenlijk tegenover het Vlaams-nationalisme? Zover ik me kan herinneren, had de KP vroeger alvast héél flamingante leden en werden toeristen uit belgië in de USSR ontvangen in twee groepen: één voor de Vlamingen, één voor de Walen. Mijn ma vertelde ook nog dat zij in de USSR begroet werd door een gids die een pin op haar kleren had met daarop: "Brussel is Vlaams!".
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 4 augustus 2006 om 02:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mijn flamingantisme is zuiver gekomen door een economische analyse, ik voel geen enkele verbondenheid met de abstracte natie/volk-gedachte. Ik ben zo iemand zonder een ingebeelde "volksaard", al zal je dat trachten te bestrijden. Ik ben uiterst postmodern op dat vlak, ik heb mijzelf volledig gedeconstructiveerd (alle dank aan Althusser en Nietzsche). De KP heeft altijd al flamingante facties gekend, dat ging op en neer. Je kan moeilijk stellen dat de KP eenduidig voor of tegen was. Dat hangt dus af van regio tot regio, van factie tot factie, van kopstuk tot kopstuk. In de jaren '60 werd de activistische druk om te federaliseren dan ook gedragen door de progressieve zijde van de VU, onafhankelijke studentenbewegingen, trotskistische groepen (Links,SBV,RS) en diverse kopstukken van de andere linkse groepen. De BSP kende alleen maar de Rode Leeuwen van Fayat, die zich zelfs tijdelijk autonoom opstelden. Ik weet wel niet precies de rol van de tsjeven en de blauwen in die strijd, maar ik denk niet dat ze van grote betekenis waren. Laatst gewijzigd door Praetorian : 4 augustus 2006 om 03:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Dat lukt helaas niet meer, dan laat ik mijn nietzscheaans cynisme los. Pelgrim weet maar al te goed dat ik de klassenstrijd boven alles stel. ![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 4 augustus 2006 om 03:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij zijt te goed voor deze wereld, gij!
![]() (Heb ik dat al eens niet gezegd, in dat geval is dit extreemrechtse spam waarvoor mijn voorbatige excuses). |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan iedereen wel appreciëren (al zijn er uitzonderingen
![]() Superstaaf (kan het ook anders? ![]() Lombas & Armadel (het onafscheidelijke duo) Baarle Jazeker Jaani_Dushman Pelgrim, Tantist (hoewel die bij tijden het bloed vanonder de nagels kan halen valt hij eigenlijk heel goed mee... ![]() MaXiMuS Nynorsk Ambiorix Metternich Jozef Osteyn En waarschijnlijk ben ik nog wel een paar mensen vergeten dus voel je niet "geviseerd" omdat je niet in mijn lijstje staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Mijn andersdenkende schatteboutjes zijn: Solidarnosc, Mitgard en Jaani
De rest van de sympathiekelingen is niet andersdenkend genoeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve de inhoudloze spammers zonder zelfs gevoel voor humor en de "totaal-extremisten" kan ik eigenlijk wel iedereen appreciëren, maar om toch een lijst te geven:
- Superstaaf (andersdenkend niet wegens Belgicisme, toch wegens fanatieke directe democraat en vrije meningsuiter ![]() - Nynorsk ( ![]() - Jaani - Pelgrim - Baarle - Ancapa (ja, eigenaardig genoeg ![]() - Jazeker - Mitgard Sorry voor degenen die ik vergeten ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() - Superstaaf
- Jazeker (ik ben dol op katten!) - Kim - Nynorsk - Tantist - Antoon - Baarle - Shizie ![]() - Riksken - Bhairav ![]() - Jozef Ostyn - Garfield - Kingtiger (kon met zijn speelgoedsoldatenretoriek bij tijden eens goed lachen) - El Turco/JusticeLover/Stonaar - carlgustaaf - Migardje!!!! (ik ben gewoon dol op zijn verzuurde linkse replieken ![]() - Ke Nan de Sultan van Turan! ... en naar alle waarschijnlijkheid nog een paar anderen.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 4 augustus 2006 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ik heb geen sympathieën voor andersdenkenden
desondanks kan ik de postings van Hans1, Patriot, Pelgrim en Solidarnosc wel appreciëren, het zijn goede mensen |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Maar wel voor Abu Jahjah, aan uw avatar te oordelen...
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() dat is dan ook geen andersdenkende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Ach ja toch, excuseer...
![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 4 augustus 2006 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn favoriete forummers zijn:
-Cynikus -Jozef Ostyn -BigF -MaXiMuS -PAJOT (niet sympathiek, maar wel grappig) -Kim -Superstaaf -Jazeker -Mitgard -Bairav -Nynorsk -Pietje -Nick6502 -Firestone -Lombas -Armadel -en nog een aantal anderen die ik over het hoofd zie Laatst gewijzigd door Djiezes : 4 augustus 2006 om 12:34. |
![]() |
![]() |