Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2006, 23:13   #21
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
?

En hoe moeten de Libanese burgers dat verichten? ( zowel binnenshuis als buitenshuis beshouwd als terrorist ) Via de telefoon? Gsm? Internet? Allah? Jawhe?
Misschien kunnen al die betogers in de Europese hoofdsteden hun woordvoerder zijn en niet zo eenzijdig anti- Israel zijn. Verder hadden ze jaren om dat te eisen zonder Israelische bombardementen.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 23:15   #22
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Eisen dat Hezbollah ontwapent, een zuiver politieke beweging wordt en die 2 soldaten vrijlaat. Daarnaast een staakt het vuren en dat Israel zich terugtrekt om plaats te maken voor een internationale buffer.
Was het leven maar zo simpel als gij laat uitschijnen, ik zou al lang rijk zijn.
Vooral da stuk over die 2 soldaten vond ik goed!
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 23:21   #23
longhorn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Was het leven maar zo simpel als gij laat uitschijnen, ik zou al lang rijk zijn.
Vooral da stuk over die 2 soldaten vond ik goed!
Goed dat ik u van zover kan doen lachen.

Maar sommigen hier denken ook dat alle problemen in de regio zullen opgelost zijn van zodra Israel zich terugtrekt tot de grenzen van '67. Is ook een beetje simplistisch.
Oud 8 augustus 2006, 23:25   #24
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar sommigen hier denken ook dat alle problemen in de regio zullen opgelost zijn van zodra Israel zich terugtrekt tot de grenzen van '67. Is ook een beetje simplistisch.
Daar ga ik ook mee akkoord.
Het is ondertussen véél te laat voor een simpele oplossing, misschien zelfs voor een oplossing, mja, we moeten vooruit. Wat gebeurd is is gebeurd, daar kan absoluut niets meer aan veranderd worden. Laten we hopen...
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 23:32   #25
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien kunnen al die betogers in de Europese hoofdsteden hun woordvoerder zijn en niet zo eenzijdig anti- Israel zijn. Verder hadden ze jaren om dat te eisen zonder Israelische bombardementen.
Je kan niet eisen van mensen om niet te symathiseren met iets, in dit geval de Hezbollah.
Verder hadden ze jaren vol burgeroorlog en het uitroeien van Hezbollah zou alleen maar meer burgeroorlog betekenen.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 23:36   #26
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Misschien moeten we terug naar het oude systeem.

Vroeger gaven ze per dode van de tegenpartij een vergoeding zolas een geit of een koe.

Als we dit een modern jasje steken.

Israel geeft doodskisten

PS: dit is maar een grap (voor degene die niet zo slim zijn)

Laatst gewijzigd door Vorenus : 8 augustus 2006 om 23:37.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2006, 23:38   #27
longhorn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Daar ga ik ook mee akkoord.
Het is ondertussen véél te laat voor een simpele oplossing, misschien zelfs voor een oplossing, mja, we moeten vooruit. Wat gebeurd is is gebeurd, daar kan absoluut niets meer aan veranderd worden. Laten we hopen...
Persoonlijk ben ik moe van wat er daar nu al zolang gebeurt. Maar dan echt moe. Zo moe dat het mij op den duur onverschillig maakt of er nu 2 of 20 doden vallen langs eender welke kant. De enige 'hoop' is dat de '100-jarige oorlog' ooit ook eens eindigde.
Oud 9 augustus 2006, 00:23   #28
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Persoonlijk ben ik moe van wat er daar nu al zolang gebeurt. Maar dan echt moe. Zo moe dat het mij op den duur onverschillig maakt of er nu 2 of 20 doden vallen langs eender welke kant. De enige 'hoop' is dat de '100-jarige oorlog' ooit ook eens eindigde.
denk jij dat er een einde komt aan deze oorlog??
ik niet, zolang de Palastijnen hun land niet terug krijgen, het land dat door britten was veroeverd en vervolgens aan zionisten hadden gegeven om zg israel staat op te richten ..
ofwel de arabieren vernietigen ... zoals europeanen in Amerika hebben gedaan .. de oorspronkelijke bewoners (indianen) uitgeschakelen ..
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2006, 10:00   #29
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed dat ik u van zover kan doen lachen.

De problemen kunnen maar opgelost worden als Palestijnen en Libanezen en bewoners van gans die regio als evenwaardig worden beschouwd en dezelfde mensenrechten hebben. Als Israël en de VS bereid zijn hen deze rechten te geven. En dat is zeker niet lijkkisten of ziekentransport bombarderen.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 9 augustus 2006 om 10:04.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be