![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() dat doet mij denken aan die keer.
Lang lang geleden, toen men nog vrijelijk zijn auto kon parkeren zonder dat men een hypotheek op zijn huis moest nemen om het parkeergeld te kunnen betalen, was ik eens aan het golfen, tesamen met mijn uiterst succesvolle rechtse vrienden. Bij wijze van grap putte ik een van de balletjes richting toerist die voorbij fietste. Helaas miste ik. Maar bij het zoeken van mijn golfballetje siste een vreemdsoortig gedrocht mij vanalles toe. Over 'the precious' enal. Weet ik veel. Maar nu is het duidelijk: the precious was natuurlijk de organisatie der organisaties: de NWO! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() jaja, doe maar lekker belachelijk.
wat die ervaringen betreft, er zou een parlementair medewerker zijn die in de NWO gelooft. Ik weet dit omdat hij op de trein aan een student één en ander "onthulde". (Nee, ik ben niet die student). Maar onder de believers, is er iemand die hem kent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() waaaaaw. een medewerker of wat?
een échte me-de-wer-ker zou in de NWO geloven. man man. ik val van mijn stoel bij het horen van deze staalharde argumenten! Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 11 augustus 2006 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() stilte...geen probleem dus.
8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het toppunt van believer zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik ging laatst naar de bakker om een maanzaadbolletje. De man was gelukkig een believer en vertelde me dat hij maanzaadbolletjes uit de handel had gehaald vanwege de directe link van maanzaad met de Nieuwe Wereld Regering op de maan. De NWR zit namelijk al jaren op de maan. De 'maanlanding' is in scene gezet zodat iedereen moet denken dat de maan leeg is. Integendeel! De NWR zit daar! Deze is samengesteld uit vrijmetselaars, bolsjewisten en �*nternationale bankiers' (U weet wel: Joden!).
Het is bij iedereen bekend dat je van maanzaad high wordt en dat de gravitatie op de maan lager is dan bij ons. Ha! Officieel ja! In werkelijkheid ga je bij het consumeren van grote hoeveelheden maanzaad opstijgen, wij hebben namelijk geen zwaartekracht, en kom je als vanzelf bij de maan uit. Daar wordt je dan tegen elkaar opgezet. Gelukkig heeft deze bakker me voor deze ontwikkelingen behoed. Bron 'Nuff said, |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de C&A een broek gaan halen. Ik moest de broekspijpen wat laten inkorten dus begint die dame van dat pashokje onder het steken van de naaldjes over het feit dat het perfekt duidelijk is dat de NWO zit achter de opening van een Superconfex in dezelfde straat. Het zou passen in hun plan om confectiezaken een oorlog te laten uitvechten zodat zij beiden beter kunnen worden gecontroleerd. De NWO zou hier samenwerken met een Chinese maffia voor dewelke het beter is dat de kleren in Europa duurder gaan worden.
Het is voor iedereen duidelijk dat dit in de door joden gedomineerde media totaal geen coverage krijgt. nuff said J'azeker |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() people, get a life
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ge bedoelt: a new world order life???
nuff said MaXiMuSS Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 13 augustus 2006 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en bedoel je met die instituut het volgende: http://www.vormingscentrumguislain.be/cms/homepage.cfm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President