![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat vollyebal een teamsport is, en daar zitten er toch ook belgische ploegen in de wereldtop
Laatst gewijzigd door Jantje : 13 augustus 2006 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat het een toeval is in de tijd dat we toevallig nu verschillende zeer goede sporters hebben, het is goed dat ze er zijn en het zal wel aanstekelijk werken voor anderen om meer en beter te gaan trainen, maar daarom is de opvolging nog niet verzekerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ken niks van sport, maar het is duidelijk dat men eerst kwantitatief in kaart moet brengen wat eigenlijk het voorwerp is van de vraag:
1. Hoeveel topsporters zijn er in totaal? 2. Wat is het verwachte aantal topsporters in België, rekening houdend met het bevolkingsaantal van het land? (nevenvraag: gaat het om Belgische topsporters, of om Vlaamse topsporters?) 3. Is het verschil tussen het verwachte en het daadwerkelijke aantal topsporters significant? Pas indien deze vragen beantwoord zijn, en het antwoord op de laatste vraag positief uitvalt, is er iets om over te discussiëren, geloof ik.
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ups en downs!
today the glory tomorrow a forgotten story
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() Inderdaad. In de jaren 90 was het Judo, nu atletiek bijvoorbeeld.... in de jaren 80 voetbel en in de jaren 70 wielrennen. Nu is er Stefan Everts, morgen staat iemand anders op in dit land in een andere sportdiscipline,....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Zo is dat.
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De juiste vraagstelling luidt: Hoe komt het dat de meisjes overal komen, en de jongens nergens? Antwoord: de jongens zijn te braaf.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |