Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2006, 12:18   #21
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

nu, voordat men mij zogezegd op een fout pakt...

deze titel "Stichtelijke en zeldzame geschiedenis van Rothschild I, koning der Joden door Satan" suggereert niets.

Door satan betekent dat het door Satan geschreven is, en satan is de pseudonym van de auteur MATHIEU-DAIRNVAELL Georges-Marie. (althans, dat denk ik)

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 13 augustus 2006 om 12:21.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 12:19   #22
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
bedankt voor uw bijdrage!

werkelijk, de bewijzen die de NWO onderuithalen zijn rotsvast.

Oud 13 augustus 2006, 12:28   #23
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Nog een aantal boeken die ik zeer goed vind die Pindar nog niet vermeld heeft:

Rule by Secrecy van Jim Marrs (ook in het nederlands te verkrijgen als "regeren vanuit het duister". Een van de beste boeken over de NWO vind ik persoonlijk. Gaat van het heden tot het verleden.

None dare it call conspiracy van Gary Allen. Een van de vroege boeken over de NWO (uit de jaren 70). Zeer overtuigend.

Freedom on the Alter van William Norman Grigg. Boek dat gaat over de U.N en exposed dat de U.N opgezet is om de mens te onderdrukken.

Verder is er volgens mij nog een metafysisch aspect aan de NWO, en dat gaat hand in hand met geheime genootschappen wat ook een aspect is van de NWO. Indien men daarin geinteresseerd is, zijn volgende boeken ook heel interessant. In het werk van Icke komt dit ook naar voor.

Holographic universe van Michael Talbot. Een absolute aanrader! Zeer entertainend geschreven en doet je geloofsysteem op zijn grondvesten daveren.

Mind trek, exploring consiousness trough remote viewing van Joseph MconEagle. Interessant boek over iemand die gerectruteerd werd in het leger voor zijn psychische capaciteiten.

Alien Agenda van Jim Marrs. Overzicht van het alien fenomen met een reflectie ervan op de machtsstructuur in de wereld. Zeer goed en entertainend boek (zoals alle van Jim Marrs)

Laatst gewijzigd door exodus : 13 augustus 2006 om 12:29.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 12:59   #24
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Ik raad ten stelligste SEcrets of the Federal Reserve aan van Eustace Mullins,het is een uitstekend gereasearched werk over de FED en de Internationale Bankiers met constante bronvermelding (meer dan 50 biografieen,Library of Congress,boeken,periodicals...).Het is allemaal heel tastbaar en het gaat niet over de NWO.Het is hier gratis te lezen op het net.Het boek in handen hebben om te lezen is natuurlijk veel aangenamer,maar het is niet al te makkelijk te vinden (en erg duur).Het is jammer dat veel mensen die mensen die met NWO bezig (en er niet mee bezig zijn eveneens) zijn dit boek links laten liggen-het is geen al te makkelijke materie,maar uiterst cruciaal en interessant.
http://www.apfn.org/apfn/reserve.htm

Verder zou ik je specifieke boeken zoals deze aanraden,samenvattende boeken worden veelal ingevuld met een ruime portie additionele onzin...je moet je denk ik niet al te veel op de term NWO concentreren,als je de wereld bekijkt en waar we op afstevenen bekom je de NWO-je kan het perfect zien als enkel een naam die we hetgeen gebeurt geven.Je kan best tot dezelfde conclusies komen zonder die term hoog in acht te nemen.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2006 om 13:03.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 12:59   #25
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Het zal me aan men reet roesten of er een NWO is of niet, zolang ze me maar gerust laten.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 13:03   #26
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti Bekijk bericht
Het zal me aan men reet roesten of er een NWO is of niet, zolang ze me maar gerust laten.
Er wordt net gelobbied om je niet met rust te laten.
Merk je dan niet wat er aan het gebeuren is met de wereld?
Oud 13 augustus 2006, 13:09   #27
vercetti
Minister

Standaard

Ja, terrorisme enzo => moslims.
Maar wat voordeel heeft de NWO dan bij om ons allemaal te vernietigen?
Oud 13 augustus 2006, 13:35   #28
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
minder bevolking is minder 'problemen'
Wie er over blijft worden 'slaven'
Voorzover we dat niet zijn al.

Anyway, Lijkt me meer op mee verder te gaan op de
NWO thread.
Voor je het weet heb twee NWO-thread.
Eigenlijk ook niet erg!

Nuff said

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 13:50   #30
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Na conflikt komt verandering,na WWIII willen ze een totalitaire wereldregering.Uitbreiding van de macht,meer controle. (onder het mom dat het voor onze eigen veiligheid is zullen onze rechten worden afgepakt en ons strenge regels opgelegd;geen privacy,geen vrije meningsuiting,noem maar op,de richting waar het nu reeds meer en meer uitgaat...)
Oud 13 augustus 2006, 13:55   #31
vercetti
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Na conflikt komt verandering,na WWIII willen ze een totalitaire wereldregering.Uitbreiding van de macht,meer controle. (onder het mom dat het voor onze eigen veiligheid is zullen onze rechten worden afgepakt en ons strenge regels opgelegd;geen privacy,geen vrije meningsuiting,noem maar op,de richting waar het nu reeds meer en meer uitgaat...)
En hoe gaan die paar mensen de héle wereld onderwerpen?

Oud 13 augustus 2006, 13:58   #32
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
En hoe gaan die paar mensen de héle wereld onderwerpen?
Lijkt me nu handig om de discussie voort te zetten
op de NWO thread.

Pin d'Ar
Oud 13 augustus 2006, 14:41   #33
puud
Parlementslid

Standaard De reptielen zijn onder ons.

@ Ploertendoder en styllo_ben.
Voor jullie een boek kopen of lezen van David Icke, de goeroe en mentor van Pindar raad ik jullie aan eerst eens een artikel geschreven door skepsis te lezen waar zij het hebben over Icke.
Een uittreksel
Citaat:
Voordat prinses Diana met Charles trouwde werd ze met een gouden penis ritueel ontmaagd. Daarbij was ook Camilla Parker-Bowles aanwezig. Prins Philip en de koninginmoeder veranderden in reptielen en lieten Diana weten dat ze er alleen voor diende om kinderen te produceren. Icke verkreeg deze informatie van een ooggetuige die het zich dank zij haar deprogrammering ging herinneren. Diana was al van jongs af aan voorbestemd om koningskinderen te baren. Ook haar dood voltrok zich volgens het draaiboek. De chauffeur was geprogrammeerd om tegen een pilaar in de Pont de l'Alma-tunnel te rijden. Het was precies de dertiende pilaar en Almah was een Perzische maangodin. In de tunnel liet men Diana naar ritueel voorschrift leegbloeden alvorens haar pas na een uur en drie kwartier bij een ziekenhuis af te leveren.
Als je na het lezen van die waanzin nog geloofd in het verstand van Icke (en Pindar?) het ga je goed.
Veel leesgenot.
http://www.skepsis.nl/reptielencomplot.html
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 14:45   #34
Pindar
Banneling

Standaard

Lijkt me nu handig om de discussie voort te zetten
op de NWO thread.

Pin d'Ar
Oud 13 augustus 2006, 14:46   #35
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Bona dea...
Oud 13 augustus 2006, 14:47   #36
vercetti
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Voor jullie een boek kopen of lezen van David Icke, de goeroe en mentor van Pindar raad ik jullie aan eerst eens een artikel geschreven door skepsis te lezen waar zij het hebben over Icke.
Een uittreksel

Als je na het lezen van die waanzin nog geloofd in het verstand van Icke (en Pindar?) het ga je goed.
Veel leesgenot.

Dat is toch niet te geloven, wat een grap.
Dat er mensen zijn die daar intrappen.

Laatst gewijzigd door vercetti : 13 augustus 2006 om 14:51.
Oud 13 augustus 2006, 14:51   #37
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Voordracht van Icke om zelf te oordelen, op basis van meer informatie dan een geselecteerd tekstje van 10 lijnen waar als het meest "out there" wordt verzameld.

David Icke - Secrets of the Matrix - Part 1 -

David Icke - Secrets of the Matrix - Part 2 -

dAVID iCKE - fREEDOM rOAD - pART 3 - 3

Laatst gewijzigd door exodus : 13 augustus 2006 om 14:58.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2006, 15:14   #38
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Voordracht van Icke om zelf te oordelen, op basis van meer informatie dan een geselecteerd tekstje van 10 lijnen waar als het meest "out there" wordt verzameld.

David Icke - Secrets of the Matrix - Part 1 -

David Icke - Secrets of the Matrix - Part 2 -

dAVID iCKE - fREEDOM rOAD - pART 3 - 3
Ik heb zelf ook al het een en ander van Icke bekeken,inclusief voordragingen...hij maakt zich er vaak wel heel makkelijk vanaf hoor.De reptielentheorie is niet zo onlogisch of lachwekkend als op het eerste zicht lijkt,maar das een andere discussie.
Over dat hij zich er gemakkelijk vanaf maakt;hij zegt op een bepaald moment in zo'n voordracht:alles is een illusie,dat zagen we aan een experiment van een goochelaar of hypnotiseur,hij hypnotiseert iemad,houdt een uurwerk achter dieje mens zijn dochter -"uit het zicht"- en die mens kon dat toch lezen;iemand had kanker,en het ging bergaf,dan werd hij overtuigd dat het kon genezen worden en hij begon te genezen,toen hij van de dokter te horen kreeg dat het terminaal was ging het weer bergaf en stierf hij...daarmee komt Icke af om te tonen dat alles een illusie is...
Daar knap ik serieus op af-immers gaat hij er niet dieper op is...
Hij zegt ook:een vrouw die ik kende had iemand bij haar thuis die mediteerde en hij was zo diep in meditatieve toestand dat door de trillingsgraad of frequentie zijn benen waren verdwenen...conclusie...idd.
Hij maakt zich er wel heel makkelijk vanaf hoor soms.
Toch is het eens de moeite waard te bekijken,er komen ook goeie dingen in (en enkele grappige slides van W. Bush).
Oud 13 augustus 2006, 15:15   #39
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

http://video.google.com/videoplay?do...ederal+reserve

http://video.google.com/videoplay?do...ederal+reserve

Film over de Internationale Bankiers,de Bank of England en de Federal Reseve;zeer goeie docu.
Oud 13 augustus 2006, 15:38   #40
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Een uittreksel

Veel leesgenot.
noch ik noch ploertendoder lopen hoog op met die reptielentheorie. Als Pindar erin gelooft, dat moet hij maar hard zijn best doen om het zo goed mogelijk naar voren te brengen en te bewijzen.

De NWO is veel meer dan reptielen. De NWO-theorie gaat niet staan of vallen met dit reptielen-aspect. Ook als de reptielen-theorie volledig onwaar is, dan nog is de NWO-theorie niet onderuitgehaald.

trouwens, anders dan vele andere aspecten van de NWO en aanverwante theoriën, zal ik dit reptielengedeelte geloven als ik persoonlijk zo'n reptiel tegenkom. Eerder niet. Hetzelfde voor holle manen, gaten aan de polen, aliens enz.

Andere aspecten zoals de macht van een selecte groep mensen, een verborgen agenda om de wereldheerschappij te bereiken enz, zijn realistischer, opspoorbaar, aantoonbaar... en op zijn minst de moeite waard om het eens te bekijken.

meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be