![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez, nog een vooroordeel over Belgen erbij.
Op een dag kom je nog tot het besef dat de ideeen van het Blok u wel liggen Mustapha. Ze hebben gewoon hun kleuren wat door elkaar gehaald.
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ieder haat een ander en allen haten ze de Joden .... 8)
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
We leven nu eenmaal in een onverdraagzame maatschappij. De verschillen worden altijd uitvergroot en aangedikt, terwijl onze gemeenschappelijke punten zelden aan bod komen. Waarom eigenlijk ?
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dichter bij huis hoor ik ook soms Vlaams. Ik zit dan altijd te hopen dat die iets denigrerend gaan zeggen over de Amerikanen zodat ik voor eigen plezier een snedige opmerking kan maken in het Vlaams, maar ik heb daar nog geen geluk mee gehad. De Vlamingen gedragen zich hier veel te fatsoenlijk.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Moslims haten mekaar ook. Daar zijn genoeg voorbeelden voor. Turken haten mekaar, Marokanen haten mekaar, Irakezen haten mekaar...
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Ik reed vroeger ook mee met bus die ingelegd werd om op het werk te geraken,op verloop van tijd verdween deze door de herstructureringen het bedrijf deed,ik vond dit een jammerlijke zaak.
Op die bus werd alle dagen gelachen en gezwanst,meerdere malen dat ik terug in mijn woonomgeving kwam en dat ik met een stuk of 3 collega's nog een pintje ging pakken op de hoek ![]() Was iemand jarig op de bus dan kregen we allen een tractatie van de jarige.En noem maar op En als we met de vroege shift stonden,en we stapten s'morgens op de bus,dan was het idd zo tegen de busverantwoordelijke en de chaufeur enkel ne goeiemorgen,de helft van die bus lag dan nog in dromenland. Stonden we met de late ,dan was het onderweg naar het werk of naar huis zowel als de teruggreis tijdens de vroege. ![]() Nu het was wel zo ,dat het merendeel in de bus op de zelfde afdeling stonden(alhoewel dit niks wil zeggen,want een afdeling van mij op het fabriek is al een fabriek van gemiddelde grote in een fabriek). 8) En om tot slot te komen wat je zei dat jij en een mede collega jobstudent van "het onozel manneke uithangen"nu moet je straks dan ook ni gaan bleiren van dat de mensen zeggen "het is weer es nen migrant" 8) ![]() ![]()
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Niet alleen soennieten en sjiieten vliegen elkaar in de haren.
Noord Ierland: protestanten en katholieken. En toch allebei christelijk. En toch al veel bloed dat er is gevloeid. En dat is dan de "beschaafde" westerse wereld.
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() t zou ook interessant zijn om de inhoud en het niveau van hun conversatie te kennen. Als dat op niet veel trekt kunt ge idd beter lezen. Ik rij niet met de tram, maar ik zou het niet appreciëren dat een onbekende tegen mij begint te zeveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Pfff...
D'er zijn evenzeer Vlamingen die elkaar leuk vinden.. Of Belgen.. Of Nederlanders... Of Turken... Of Oezbeken.... Er zijn Vlamingen die Turken leuk vinden.. Of Brazilianen.. Of Amerikanen.. Zoals Turken Vlamingen leuk vinden... Of Letten.. Of Oegandezen... Wat zou er nu het meeste zijn... Haat of leuk vinden... |
![]() |
![]() |