![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er wordt o.a. in dat filmpje gesteld en niet tegengesproken dat er een aantal miljoen $ 'not accounted for was'. Ik wilde gewoon bevestigen dat het een leugen is dat vandaag geen olie uit Irak wordt gewonnen door de VS en de UK.
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wordt er gezegd dat de VS en/of het VK die olie gestolen heeft? Het is nogal wiedes dat olie in de ganse wereld gewonnen wordt door westerse maatschappijen, in de eerste plaats door Amerikaanse en Britse. Indien zij er niet mee begonnen waren zou alle olie nog onder het zand zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het woord "GEEN" heb ik niet gebruikt
![]() Volgens gegevens die ik terugvind heeft Irak reserves van ongeveer 115 miljard "barrels",waarmee het na Saoudi-Arabie en Canada(!!!) de nummer 3 ZOU zijn qua bewezen reserves. Irak haalt een dagelijkse capaciteit van ongeveer 1,9 miljoen barrels per dag,voor 1990 was het 3,5 miljoen barrels per dag.Er zijn geen echte technische redenen waarom de oude produktie niet zou kunnen gehaald worden,maar inderdaad,het is een beetje moeilijk werken in Irak tegenwoordig ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 20 augustus 2006 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() En, wil je dan impliceren dat de VS en het VK die olie gestolen hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
zaire: Sinds augustus 1998 had de burgeroorlog al 200.000 doden geëist. Ongeveer 1,7 miljoen mensen waren aan de indirecte gevolgen (honger, ziekte, ontberingen) overleden. spanje:400 000 republikeinen vluchten naar het buitenland en er volgt een grote zuiveringsactie. Hoeveel republikeinen nog na de burgeroorlog zijn vermoord is omstreden, vermoedelijk meer dan 100 000. Het totale aantal doden van de burgeroorlog inclusief nasleep is ongeveer 500 000. ... Trouwens ik vind dat dit sarcastisch toontje in deze gevallen niet echt aan de orde is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() ?
Citaat:
Nogmaals: ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() U beweert dat wat is geweest al "vuurwerk" was ik toon u dat een burgeroorlog heel wat erger kan worden.
Laatst gewijzigd door largo_w : 21 augustus 2006 om 15:11. |
![]() |
![]() |