![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ruim voldoende dus om een hele doornenkroon te zijn in de ogen van de vrienden van Olivier Maingain.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 augustus 2006 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat heeft dat ermee te maken? maakt dat de extreemrechtse ijzerwake minder belachelijk? loop ik ook rond in belachelijke uniformpjes en sta ik ook extreem rechts te wezen met vlaamse klei tussen m'n tanden en een tent in mijn korte broek? nee toch hé? trouwens best zielig hoe jij en je rechtse vriendje jazeker telkens de meubelen proberen te redden door persoonlijk te worden, blijkbaar niet eens doorhebbend dat ik eigenlijk een beetje de draak steek met die viking-toestanden. in schril contrast met de bittere ernst waarmee jullie rond de vlaamse vlag huppelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bestaat maar buiten de VRT heeft geen enkele Belgische TV-zender erover gesproken. Op VTM hebben ze wel over ooeivaars gesproken. Als zelfs ooievaars interessanter dan uw pensenkermis zijn, hebben we vlug begrepen wat uw kermis eindelijk betekent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Last van een vastgeroest karikatuur beeld over de Vlaming? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga dus liever wat zeiken over de uniformen van chirojongens en meisjes of die van het Belzieke leger, of die van de politie of de Post. Of ga eens naar Brussel de 21 juli. Daar dansen, in bittere ernst zelfs koningen, kardinaals en generaals in uniformen en Roomse karnavalskostuums rond een Belgische vlag. De muzikanten die voor de koninklijke muziekkapel werden uitverkoren mogen dan in schril contrast staan met de blazers op de IJzerwake, uniformen dragen ze ook al. Ik, noch iemand anders loopt op de IJzerwake in belachelijke uniformpjes of in korte broek rond 'extreem rechts' te wezen. Ga dus liever bij je Asatruvrienden de draak steken met je eigen fantasieën.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 augustus 2006 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegegeven, jij bent een buitengewoon pientere kerel. Franstalig, zeker?
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een hoogmis van haat en onverdraagzaamheid. einde discussie. ik verwacht me desondanks wel weer aan een fletse repliek �* la 'en gij met uw asatru etc...' wat dan als argument voor weet ik veel wat moet dienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die korte broekjes zijn er wel teveel aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() idd. VNJ
![]() toch niks voor mij ze. maar goed, ik was ook geweest en het viel mee. alles behalve met het "schuim op de lippen" aan "identiteitsrukkerij" gedaan. Gewoon gezellig met wat andere flaminganten gebabbeld, pinten gepakt, den Vlaemschen Leeuw gezongen, en content naar huis gereden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn kleinkind, dat sinds een jaar zijn scouts uniform mag dragen zal daar niet gelukkig mee zijn.
Hij bevroor bijna in zijn korte broek maar mocht toch geen lange meer dragen. Idem bij de Chiro. Waarom dan zoveel kabaal voor de korte broeken van de VNJ?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 augustus 2006 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien Kim vervoegen bij B-plus?
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij is voorstander van een democratisch federaal model op wereldvlak en van wereldburgerschap en onderlinge verbondenheid. Bij het 'toepassen' van deze gedachte denkt hij aan vooral aan België ... -beetje engeestig om zo'n grote idealen te hebben en uzelf dan voornamelijk met België bezig te houden en het nieuws te halen met fratsen als illegaal kerstboompjes planten. -hij is devoot voorstander van de monarchie Van Saxen Coburg Gotha. Hier is weinig democratie te bespeuren. -van het federale binnen Begië moet hij ook al niet veel weten daar hij liever een Belgische vlag hijst op een Vlaamse herdenking. -wereldburgerschap is hem minder waard want zijn Belgisch paspoort is heilig. -onderlinge verbondenheid lapt hij helemaal aan zijn laars, daar hij liever heeft dat de Vlaming niet zijn eigen is maar gewoon de zwijgende werkende helft België. Om je verbonden te voelen met een andere moet je wel met twee zijn. Indien de ene (Vlaming) niet zijn eigen mag zijn ... kan hij ook nooit zich 100% waarachtig verbonden verklaren met de ander. De tweede partij (Waal) is natuurlijk uitgelsoten van deze verbondenheid in de actieve zin, in de passieve zin dient zij wel te kunnen ontvangen. Hij is geen lid van de BUB omdat dat zijn bewegingsruimte zou verkleinen. Nu haalt hij het nieuws via Spirit, Groen! en BUB als politieke partijen. Zal hem worst wezen hoe hij aan aandacht komt. |
|
![]() |
![]() |