![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mag de Islam toegelaten worden in een Onafhankelijk Vlaanderen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
38 | 52,78% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
34 | 47,22% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mag de Islam toegelaten worden in een Onafhankelijk Vlaanderen?
50 % Ja 50 % Nee ![]() ik ben blij, jullie zijn niet allemaal racisten .. is goed ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Islam is een politico-religieus systeem dat niet met onze wetten en kultuur te rijmen valt. Het moet verdreven worden , tot over de Oeral , en over de Middellandse Zee.En zelfs daar zouden de mensen er beter aan doen, een andere "way" te kiezen.Al was het maar voor hun meisjes en vrouwen...een grote mentaliteitsverandering is aan de orde van de dag, voor alle volkeren die moeizaam zwoegen onder het totalitaire juk van de islam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"niet akkoord met mij? Dan ben je racist!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je weet wat ze zeggen: hoe meer je iets verbiedt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jou bevrijden van de islam?Als je een vrouw bent, kan je er enkel beter van worden ,denk ik.Maar ik twijfel dat je er één bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik twijfel dat u een echte man bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Een echte man Carlgustaaf verbergt zijn vrouw onder een tent, ontmenselijkt haar, ontvrouwelijkt haar en degradeert haar tot een inferieur wezen dat moet gehoorzamen. Eerst aan papa en/of oudste zoon, later, na de bij voorkeur intrafamiliale mensenhandel/uitverkoop, aan de echtgenoot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dus probeer maar meer op 'weten' te baseren ![]() groetjes Yahay (Johannes)
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Islam is a way but Jesus said: I am the Way, the Live and the True. Dus hou uw weg voor u eigen maar ik loop liever die andere weg, want ik wil nie verongelukken. Islam is een doodlopende weg, Jezus is de Weg ten Leven. ![]() Dus ik zou, alsk van u was, maar rap omkeren voor ge mee uwe kop tegen ne muur loopt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou ik géén man zijn? Omdat ik tegen de onderdrukking, en de lichamelijke verminking (wegsnijden van de clitoris) van vrouwen ben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Nee hoor, dat heb ik nooit beweerd. Ik merk het gewoon even op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ach zo, tja , merk maar rustig verder dan hé...Maar ge moogt ook uw gedacht zeggen hoor, niet over de forumgangers dan, maar wél over de islam. D�*�*r gaat het hier om, niet over mijn al dan niet volwassen zijn , en de toestand van die arme Uh-Huh...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Mohammed (vrede zij met hem) verbood toch ook al wat anders was dan de islam in zijn thuisbasis. Hij was daar toch redelijk succesvol in niet?
Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 27 augustus 2006 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar als u per sé wilt dat ik mijn mening over de Islam in Vlaanderen uit de doeken doe, zal ik dat ook maar even doen. Naar mijn mening moet de Islam toegelaten worden in een Onafhankelijk Vlaanderen, onder de voorwaarde dat de Islam ondergeschikt wordt aan de wet en aan de maatschappij. Dingen die verboden worden door de wet, blijven verboden, wat de Islam er ook over zegt. Een vrouw, een homo of een andersgelovige is even goed mens als een moslim, en bezit daarom evenveel rechten en moet gelijk behandeld worden.
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
Laatst gewijzigd door Chilles : 27 augustus 2006 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |