Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 2 september 2003, 20:04   #21
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Misschien moet de lsp dan uit eigen initiatief het voortouw nemen en de anderen uitnodigen om eens goed over de hele situatie te discussiëren. Volgens mij is een gezamenlijk project voor de volgende verkiezingen wél mogelijk, met wat wilskracht.
Als ik me niet vergis hebben we al een aantal keren geprobeerd om de discussie op gang te trekken maar de reakties waren telkens koel. Maar waarom niet.
1999
http://www.geocities.com/militantarc...ompilatie.html
2003
http://www.lsp-mas.be/lsp/2002/218/verkiezingen.html
solidarnosc is offline  
Oud 2 september 2003, 21:14   #22
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Als het allemaal natuurlijk bij dovemansoren terecht komt, zou ik op den duur ook me afvragen of het de moeite is. Ik begin toch wat medelijden met jullie te krijgen...
Oud 2 september 2003, 21:23   #23
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Als het allemaal natuurlijk bij dovemansoren terecht komt, zou ik op den duur ook me afvragen of het de moeite is. Ik begin toch wat medelijden met jullie te krijgen...
Ach je moet geen medelijden met ons hebben hoor zo erg is het nu ook weer niet. Een mens kan maar proberen. Ik denk trouwens niet dat één partij of één lijst op dit ogenblik zoveel verschil zou maken als er niet meer achter zit dan 'the usual suspects'. Dergelijk initiatief moet gedragen worden door bredere lagen van de bevolking maar dat wil niet zeggen dat we daarop moeten wachten om iets te doen. Met beperkte krachten en middelen proberen we een aantal stapjes vooruit te zetten en waar mogelijks tussen te komen in acties, betogingen etc... en dat lijkt te lukken dus is er geen reden om te klagen.
solidarnosc is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be