![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
On Tue, 11 Jul 2006 15:20:22 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > ><[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >> <[email protected]> wrote: >> >>>[email protected] schreef: >>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>> >>>> >>>>>http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>> >>>>>quote: >>>>> >>>>>"Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>gemakkelijk overeind blijft." " >>>>> >>>>>Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>één, of met andere woorden: status quo. >>>>> >>>>>Alex >>>> >>>> >>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>> Ik hoop van niet!!! >>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>> hier hebben. >>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>> ze voeren oppositie. >>> >>>Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg dat >>>nu eens uit als "proteststemmen"? >>> >>>Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige kiezers >>>zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge dat >>>cijfer? >> >> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >> extreem-rechts Vlaanderen. >> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >> katastrofe. > >Het partij programma al eens gelezen ? >Blijkbaar niet, of mischien toch, 2 standpunten, de rest was >te moelijk om te begrijpen. Als de twee hierboven aangehaalde punten in hun programma staan hebt ge niet meer nodig he Is het dat wat Vlaanderen wil? |
|
|
#22 |
|
|
On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens
<[email protected]> wrote: >[email protected] schreef: >> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >> <[email protected]> wrote: >> >> >>>[email protected] schreef: >>> >>>>On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>> >>>>>quote: >>>>> >>>>>"Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>gemakkelijk overeind blijft." " >>>>> >>>>>Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>één, of met andere woorden: status quo. >>>>> >>>>>Alex >>>> >>>> >>>>Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>Ik hoop van niet!!! >>>>Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>hier hebben. >>>>De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>ze voeren oppositie. >>> >>>Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg dat >>>nu eens uit als "proteststemmen"? >>> >>>Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige kiezers >>>zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge dat >>>cijfer? >> >> >> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >> extreem-rechts Vlaanderen. >> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >> katastrofe. > >Even samenvatten: ge lult uit uw nek, Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. Klopt dat? Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. |
|
|
#23 |
|
|
[email protected] gebruikte zijn klavier om te schrijven :
> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens > <[email protected]> wrote: > >> [email protected] schreef: >>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>> <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>> [email protected] schreef: >>>> >>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>> >>>>>> quote: >>>>>> >>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>> goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>> gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>> >>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>> >>>>>> Alex >>>>> >>>>> >>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>> hier hebben. >>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>> ze voeren oppositie. >>>> >>>> Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>> betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>> stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg dat >>>> nu eens uit als "proteststemmen"? >>>> >>>> Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige kiezers >>>> zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge dat >>>> cijfer? >>> >>> >>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>> extreem-rechts Vlaanderen. >>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>> katastrofe. >> >> Even samenvatten: ge lult uit uw nek, > Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? > Nochtans is dit eerder een uitspraak die ik van Louiske van Leuven verwacht dan van het VB. > > > Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. > Klopt dat? > Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen > (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? > Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? > Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand > burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. Tja een leugenaar en dief, daar kan je trots mee zijn in het buitenland, hoe doen jullie dat, verkopen jullie daar het smoesje dat die rode windbuil eigenhandig het extremisme in 't stad verholpen heeft? |
|
|
#24 |
|
|
<[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens > <[email protected]> wrote: > >>[email protected] schreef: >>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>> <[email protected]> wrote: >>> >>> >>>>[email protected] schreef: >>>> >>>>>On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>>http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>> >>>>>>quote: >>>>>> >>>>>>"Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>>goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>>gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>> >>>>>>Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>>één, of met andere woorden: status quo. >>>>>> >>>>>>Alex >>>>> >>>>> >>>>>Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>>komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>>Ik hoop van niet!!! >>>>>Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>>100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>>Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>>hier hebben. >>>>>De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>>van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>>goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>>A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>>Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>>Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>>ze voeren oppositie. >>>> >>>>Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>>betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>>stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg dat >>>>nu eens uit als "proteststemmen"? >>>> >>>>Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige kiezers >>>>zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge dat >>>>cijfer? >>> >>> >>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>> extreem-rechts Vlaanderen. >>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>> katastrofe. >> >>Even samenvatten: ge lult uit uw nek, > Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? > > > > Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. > Klopt dat? > Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen > (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? > Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? > Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand > burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. Rechtgeaard Vlaming ? Je wilt zeggen belgicist. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#25 |
|
|
<[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 11 Jul 2006 15:21:07 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >><[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Tue, 11 Jul 2006 14:48:58 GMT, "Ghingis Khan" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>><[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] m... >>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>>http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>> >>>>>>quote: >>>>>> >>>>>>"Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>>goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>>gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>> >>>>>>Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>>één, of met andere woorden: status quo. >>>>>> >>>>>>Alex >>>>> >>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>> hier hebben. >>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>> ze voeren oppositie. >>>>> >>>>Dus de Vlaams Belang stemmers zijn de allochtonen >>>>en de illegalen. >>>>Goed om dat te weten. >>> >>> Het gaat U niet af hoor!!! >>> één gemeente Groot-Waregen daar zijn ongeveer 1200 werklozen met >>> hooguit 30 allochtonen. >>> nog cijfers nodig? >>> www.rva.be >> >>Van de 35 in totaal ? > > Misschien kunt ge dat eens opzoeken ?? LOL Aangezien je geen argument nog een antwoord geeft op mijn vraag vermoed ik dat het er niet eens 35 zijn in totaal. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#26 |
|
|
<[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 11 Jul 2006 15:20:22 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >><[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>>[email protected] schreef: >>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>>>http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>> >>>>>>quote: >>>>>> >>>>>>"Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>>goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>>gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>> >>>>>>Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>>één, of met andere woorden: status quo. >>>>>> >>>>>>Alex >>>>> >>>>> >>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>> hier hebben. >>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>> ze voeren oppositie. >>>> >>>>Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>>betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>>stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg dat >>>>nu eens uit als "proteststemmen"? >>>> >>>>Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige kiezers >>>>zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge dat >>>>cijfer? >>> >>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>> extreem-rechts Vlaanderen. >>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>> katastrofe. >> >>Het partij programma al eens gelezen ? >>Blijkbaar niet, of mischien toch, 2 standpunten, de rest was >>te moelijk om te begrijpen. > > Als de twee hierboven aangehaalde punten in hun programma staan hebt > ge niet meer nodig he > Is het dat wat Vlaanderen wil? > Vrij en onafhankelijk, wat moet men meer ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#27 |
|
|
[email protected] drukte met precisie uit :
> On Tue, 11 Jul 2006 15:20:22 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >> <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> [email protected] schreef: >>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>> >>>>>> quote: >>>>>> >>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>> goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>> gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>> >>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>> >>>>>> Alex >>>>> >>>>> >>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>> hier hebben. >>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>> ze voeren oppositie. >>>> >>>> Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>> betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>> stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg dat >>>> nu eens uit als "proteststemmen"? >>>> >>>> Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige kiezers >>>> zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge dat >>>> cijfer? >>> >>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>> extreem-rechts Vlaanderen. >>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>> katastrofe. >> >> Het partij programma al eens gelezen ? >> Blijkbaar niet, of mischien toch, 2 standpunten, de rest was >> te moelijk om te begrijpen. > > Als de twee hierboven aangehaalde punten in hun programma staan hebt > ge niet meer nodig he > Is het dat wat Vlaanderen wil? Vlaanderen wil af van die linkse minderheid die dankzij het cordon sanitair vlaanderen blijft leegroven ten gunste van wallonie. Dus om het probleem VB op te lossen moeten we eerst alle (s)linkse partijen opdoeken. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen? |
|
|
#28 |
|
|
[email protected] heeft ons zojuist aangekondigd :
> On Tue, 11 Jul 2006 15:21:07 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > >> >> <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Tue, 11 Jul 2006 14:48:58 GMT, "Ghingis Khan" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>> <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>> >>>>>> quote: >>>>>> >>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>> goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>> gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>> >>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>> >>>>>> Alex >>>>> >>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>> hier hebben. >>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>> ze voeren oppositie. >>>>> >>>> Dus de Vlaams Belang stemmers zijn de allochtonen >>>> en de illegalen. >>>> Goed om dat te weten. >>> >>> Het gaat U niet af hoor!!! >>> één gemeente Groot-Waregen daar zijn ongeveer 1200 werklozen met >>> hooguit 30 allochtonen. >>> nog cijfers nodig? >>> www.rva.be >> >> Van de 35 in totaal ? > > Misschien kunt ge dat eens opzoeken ?? LOL Tja, dankzij dat wetje waar links zo op stond zijn die statistieken in feite van geen waarde. Vandaar de lol zeker? |
|
|
#29 |
|
|
[email protected] schreef:
> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens > <[email protected]> wrote: >>Even samenvatten: ge lult uit uw nek, > > Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? Geloof me, ik *was* beleefd. > Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. > Klopt dat? Het programma van de LPF was, de PoCo-uitwerpselensmijters even buiten beschouwing gelaten, radicaal verschillend van dat van het Vlaams Blok, op enkele standpunten ivm immigratie en de multicul na. Nogal logisch dat Pim het zat werd dat zijn partij gelijkgesteld werd aan een partij waar hij weinig mee gemeen had, buiten de demonisering door de machthebbers. > Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen > (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? Ja. > Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? Waarom zou hij naar Zuid-Amerika moeten? > Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand > burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. Ik schaam mij dat ik met u een continent deel (gelukkig duurt d�*t tenminste niet lang meer), maar toch antwoord ik op uw posts. -- Karel "de Jazz" Jansens "How can we dance when our earth is turning "How do we sleep when our beds are burning" (Midnight Oil - Beds Are Burning) http://www.youtube.com/watch?v=b7Qn4uGh57Y Comment: Invaders aren't always white... |
|
|
#30 |
|
|
On Tue, 11 Jul 2006 16:53:47 +0200, [email protected] wrote:
(...) > Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een > katastrofe. Stemmen voor de VLD die al jaren liegt of stemmen voor socialisten die al jaren sjoemelen, dat is pas voor mensen die moeten wakker worden. Dit jaar zal het voor mij met plezier terug een VB-stem worden. -- Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha. http://users.pandora.be/dvg/ |
|
|
#31 |
|
|
Dennis VG / WarlocK formuleerde op dinsdag :
> On Tue, 11 Jul 2006 16:53:47 +0200, [email protected] wrote: > > (...) >> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >> katastrofe. > > Stemmen voor de VLD die al jaren liegt of stemmen voor socialisten die al > jaren sjoemelen, dat is pas voor mensen die moeten wakker worden. > > Dit jaar zal het voor mij met plezier terug een VB-stem worden. Vreemd er zijn nog meer partijen die sjoemelen en liegen, waarom worden die niet vernoemd? |
|
|
#32 |
|
|
On Tue, 11 Jul 2006 18:51:52 +0200, tumingin <[email protected]>
wrote: >[email protected] gebruikte zijn klavier om te schrijven : >> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens >> <[email protected]> wrote: >> >>> [email protected] schreef: >>>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>> >>>>> [email protected] schreef: >>>>> >>>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>>> >>>>>>> quote: >>>>>>> >>>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>>> goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>>> gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>>> >>>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>>> >>>>>>> Alex >>>>>> >>>>>> >>>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>>> hier hebben. >>>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>>> ze voeren oppositie. >>>>> >>>>> Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>>> betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>>> stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg dat >>>>> nu eens uit als "proteststemmen"? >>>>> >>>>> Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige kiezers >>>>> zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge dat >>>>> cijfer? >>>> >>>> >>>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>>> extreem-rechts Vlaanderen. >>>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>>> katastrofe. >>> >>> Even samenvatten: ge lult uit uw nek, >> Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? >> >Nochtans is dit eerder een uitspraak die ik van Louiske van Leuven >verwacht dan van het VB. > >> >> >> Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. >> Klopt dat? >> Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen >> (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? >> Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? >> Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand >> burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. > >Tja een leugenaar en dief, daar kan je trots mee zijn in het >buitenland, hoe doen jullie dat, verkopen jullie daar het smoesje dat >die rode windbuil eigenhandig het extremisme in 't stad verholpen >heeft? > Antwoorden op de vragen a.u.b Wie is een leugenaar en dief? Wie is die rode windbuil? |
|
|
#33 |
|
|
<[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 11 Jul 2006 18:51:52 +0200, tumingin <[email protected]> > wrote: > >>[email protected] gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> [email protected] schreef: >>>>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>>> [email protected] schreef: >>>>>> >>>>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>>>> >>>>>>>> quote: >>>>>>>> >>>>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. >>>>>>>> "Maar >>>>>>>> goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse >>>>>>>> gemeenteraad >>>>>>>> gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>>>> >>>>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>>>> >>>>>>>> Alex >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang >>>>>>> meerderheid. >>>>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>>>> hier hebben. >>>>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of >>>>>>> geen >>>>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>>>> ze voeren oppositie. >>>>>> >>>>>> Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>>>> betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>>>> stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg >>>>>> dat >>>>>> nu eens uit als "proteststemmen"? >>>>>> >>>>>> Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige >>>>>> kiezers >>>>>> zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge >>>>>> dat >>>>>> cijfer? >>>>> >>>>> >>>>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>>>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>>>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>>>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>>>> extreem-rechts Vlaanderen. >>>>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>>>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>>>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>>>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>>>> katastrofe. >>>> >>>> Even samenvatten: ge lult uit uw nek, >>> Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? >>> >>Nochtans is dit eerder een uitspraak die ik van Louiske van Leuven >>verwacht dan van het VB. >> >>> >>> >>> Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. >>> Klopt dat? >>> Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen >>> (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? >>> Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? >>> Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand >>> burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. >> >>Tja een leugenaar en dief, daar kan je trots mee zijn in het >>buitenland, hoe doen jullie dat, verkopen jullie daar het smoesje dat >>die rode windbuil eigenhandig het extremisme in 't stad verholpen >>heeft? >> > > Antwoorden op de vragen a.u.b > Wie is een leugenaar en dief? > Wie is die rode windbuil? Ik vermoed dat het iemand van Leuven is. btw: zoals elke sos ook nog corrupt tot op het bot. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#34 |
|
|
On Tue, 11 Jul 2006 18:59:28 +0200, Karel Jansens
<[email protected]> wrote: >[email protected] schreef: >> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens >> <[email protected]> wrote: > >>>Even samenvatten: ge lult uit uw nek, >> >> Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? > >Geloof me, ik *was* beleefd. > >> Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. >> Klopt dat? > >Het programma van de LPF was, de PoCo-uitwerpselensmijters even buiten >beschouwing gelaten, radicaal verschillend van dat van het Vlaams Blok, >op enkele standpunten ivm immigratie en de multicul na. > >Nogal logisch dat Pim het zat werd dat zijn partij gelijkgesteld werd >aan een partij waar hij weinig mee gemeen had, buiten de demonisering >door de machthebbers. > >> Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen >> (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? > >Ja. > >> Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? > >Waarom zou hij naar Zuid-Amerika moeten? Omdat ze het daar niet zo nauw nemen met waarden als democratie > >> Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand >> burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. > >Ik schaam mij dat ik met u een continent deel (gelukkig duurt d�*t >tenminste niet lang meer), maar toch antwoord ik op uw posts. Ge leert snel aan Filip, als dat jullie voorbeeld is bravo hoor!!! |
|
|
#35 |
|
|
[email protected] plaatste dit op zijn scherm :
> On Tue, 11 Jul 2006 18:51:52 +0200, tumingin <[email protected]> > wrote: > >> [email protected] gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens >>> <[email protected]> wrote: >>> >>>> [email protected] schreef: >>>>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>> >>>>>> [email protected] schreef: >>>>>> >>>>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>>>> >>>>>>>> quote: >>>>>>>> >>>>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>>>> goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>>>> gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>>>> >>>>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>>>> >>>>>>>> Alex >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>>>> hier hebben. >>>>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>>>> ze voeren oppositie. >>>>>> >>>>>> Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>>>> betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>>>> stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg dat >>>>>> nu eens uit als "proteststemmen"? >>>>>> >>>>>> Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige kiezers >>>>>> zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge dat >>>>>> cijfer? >>>>> >>>>> >>>>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>>>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>>>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>>>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>>>> extreem-rechts Vlaanderen. >>>>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>>>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>>>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>>>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>>>> katastrofe. >>>> >>>> Even samenvatten: ge lult uit uw nek, >>> Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? >>> >> Nochtans is dit eerder een uitspraak die ik van Louiske van Leuven >> verwacht dan van het VB. >> >>> >>> >>> Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. >>> Klopt dat? >>> Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen >>> (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? >>> Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? >>> Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand >>> burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. >> >> Tja een leugenaar en dief, daar kan je trots mee zijn in het >> buitenland, hoe doen jullie dat, verkopen jullie daar het smoesje dat >> die rode windbuil eigenhandig het extremisme in 't stad verholpen >> heeft? >> > > Antwoorden op de vragen a.u.b > Wie is een leugenaar en dief? > Wie is die rode windbuil? Als het over de 'burgervader' van 't stad gaat is dat toch niet moeilijk te begrijpen zeker? En waarom zou Dewinter niet welkom zijn in het buitenland, daar zijn ze niet zo bekrompen als hier in Belgie. Vandaar dat als het VB een buitenlandse studiereis plant dat de rode rakkers ruim op voorhand al nuttige en correcte informatie over het VB gaan verspreiden in dat land. :-) |
|
|
#36 |
|
|
On Tue, 11 Jul 2006 19:37:41 +0200, tumingin <[email protected]>
wrote: >[email protected] plaatste dit op zijn scherm : >> On Tue, 11 Jul 2006 18:51:52 +0200, tumingin <[email protected]> >> wrote: >> >>> [email protected] gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens >>>> <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> [email protected] schreef: >>>>>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>> >>>>>>> [email protected] schreef: >>>>>>> >>>>>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>>>>> >>>>>>>>> quote: >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. "Maar >>>>>>>>> goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse gemeenteraad >>>>>>>>> gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>>>>> >>>>>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Alex >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang meerderheid. >>>>>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze het >>>>>>>> hier hebben. >>>>>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of geen >>>>>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>>>>> ze voeren oppositie. >>>>>>> >>>>>>> Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>>>>> betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>>>>> stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg dat >>>>>>> nu eens uit als "proteststemmen"? >>>>>>> >>>>>>> Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige kiezers >>>>>>> zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt ge dat >>>>>>> cijfer? >>>>>> >>>>>> >>>>>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>>>>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>>>>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>>>>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>>>>> extreem-rechts Vlaanderen. >>>>>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>>>>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>>>>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>>>>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>>>>> katastrofe. >>>>> >>>>> Even samenvatten: ge lult uit uw nek, >>>> Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? >>>> >>> Nochtans is dit eerder een uitspraak die ik van Louiske van Leuven >>> verwacht dan van het VB. >>> >>>> >>>> >>>> Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. >>>> Klopt dat? >>>> Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen >>>> (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? >>>> Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? >>>> Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand >>>> burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. >>> >>> Tja een leugenaar en dief, daar kan je trots mee zijn in het >>> buitenland, hoe doen jullie dat, verkopen jullie daar het smoesje dat >>> die rode windbuil eigenhandig het extremisme in 't stad verholpen >>> heeft? >>> >> >> Antwoorden op de vragen a.u.b >> Wie is een leugenaar en dief? >> Wie is die rode windbuil? > >Als het over de 'burgervader' van 't stad gaat is dat toch niet >moeilijk te begrijpen zeker? >En waarom zou Dewinter niet welkom zijn in het buitenland, daar zijn >ze niet zo bekrompen als hier in Belgie. >Vandaar dat als het VB een buitenlandse studiereis plant dat de rode >rakkers ruim op voorhand al nuttige en correcte informatie over het VB >gaan verspreiden in dat land. >:-) > Waarom zegt ge nu niet gewoon wie een leugenaar en dief is? Die persoon heeft toch een naam zeker? kom op ermee |
|
|
#37 |
|
|
[email protected] heeft ons zojuist aangekondigd :
> On Tue, 11 Jul 2006 18:59:28 +0200, Karel Jansens > <[email protected]> wrote: > >> [email protected] schreef: >>> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens >>> <[email protected]> wrote: >> >>>> Even samenvatten: ge lult uit uw nek, >>> >>> Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? >> >> Geloof me, ik *was* beleefd. >> >>> Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. >>> Klopt dat? >> >> Het programma van de LPF was, de PoCo-uitwerpselensmijters even buiten >> beschouwing gelaten, radicaal verschillend van dat van het Vlaams Blok, >> op enkele standpunten ivm immigratie en de multicul na. >> >> Nogal logisch dat Pim het zat werd dat zijn partij gelijkgesteld werd >> aan een partij waar hij weinig mee gemeen had, buiten de demonisering >> door de machthebbers. >> >>> Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen >>> (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? >> >> Ja. >> >>> Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? >> >> Waarom zou hij naar Zuid-Amerika moeten? Omdat ze het daar niet zo nauw >> nemen met waarden als democratie >> >>> Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand >>> burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. >> >> Ik schaam mij dat ik met u een continent deel (gelukkig duurt d�*t >> tenminste niet lang meer), maar toch antwoord ik op uw posts. > Ge leert snel aan Filip, als dat jullie voorbeeld is bravo hoor!!! Ik vraag mij af wie jouw voorbeeld is. |
|
|
#38 |
|
|
[email protected] schreef op 11/07/2006 :
> On Tue, 11 Jul 2006 19:37:41 +0200, tumingin <[email protected]> > wrote: > >> [email protected] plaatste dit op zijn scherm : >>> On Tue, 11 Jul 2006 18:51:52 +0200, tumingin <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> [email protected] gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>>> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> [email protected] schreef: >>>>>>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> [email protected] schreef: >>>>>>>> >>>>>>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> quote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. >>>>>>>>>> "Maar goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse >>>>>>>>>> gemeenteraad gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Alex >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>>>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>>>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>>>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>>>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang >>>>>>>>> meerderheid. Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe >>>>>>>>> goed ze het hier hebben. >>>>>>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>>>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of >>>>>>>>> geen goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>>>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>>>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>>>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>>>>>> ze voeren oppositie. >>>>>>>> >>>>>>>> Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>>>>>> betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>>>>>> stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg >>>>>>>> dat nu eens uit als "proteststemmen"? >>>>>>>> >>>>>>>> Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige >>>>>>>> kiezers zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar >>>>>>>> haalt ge dat cijfer? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>>>>>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>>>>>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>>>>>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>>>>>> extreem-rechts Vlaanderen. >>>>>>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>>>>>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>>>>>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>>>>>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>>>>>> katastrofe. >>>>>> >>>>>> Even samenvatten: ge lult uit uw nek, >>>>> Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? >>>>> >>>> Nochtans is dit eerder een uitspraak die ik van Louiske van Leuven >>>> verwacht dan van het VB. >>>> >>>>> >>>>> >>>>> Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. >>>>> Klopt dat? >>>>> Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen >>>>> (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? >>>>> Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? >>>>> Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand >>>>> burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. >>>> >>>> Tja een leugenaar en dief, daar kan je trots mee zijn in het >>>> buitenland, hoe doen jullie dat, verkopen jullie daar het smoesje dat >>>> die rode windbuil eigenhandig het extremisme in 't stad verholpen >>>> heeft? >>>> >>> >>> Antwoorden op de vragen a.u.b >>> Wie is een leugenaar en dief? >>> Wie is die rode windbuil? >> >> Als het over de 'burgervader' van 't stad gaat is dat toch niet >> moeilijk te begrijpen zeker? >> En waarom zou Dewinter niet welkom zijn in het buitenland, daar zijn >> ze niet zo bekrompen als hier in Belgie. >> Vandaar dat als het VB een buitenlandse studiereis plant dat de rode >> rakkers ruim op voorhand al nuttige en correcte informatie over het VB >> gaan verspreiden in dat land. >> :-) >> > > Waarom zegt ge nu niet gewoon wie een leugenaar en dief is? > Die persoon heeft toch een naam zeker? kom op ermee Ben het ook even vergeten, net zoals de s)linksen nogal veel vergeten. |
|
|
#39 |
|
|
<[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 11 Jul 2006 19:37:41 +0200, tumingin <[email protected]> > wrote: > >>[email protected] plaatste dit op zijn scherm : >>> On Tue, 11 Jul 2006 18:51:52 +0200, tumingin <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> [email protected] gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>>> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens >>>>> <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> [email protected] schreef: >>>>>>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> [email protected] schreef: >>>>>>>> >>>>>>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> >>>>>>>>> wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> quote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. >>>>>>>>>> "Maar >>>>>>>>>> goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse >>>>>>>>>> gemeenteraad >>>>>>>>>> gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen >>>>>>>>>> tegen >>>>>>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Alex >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>>>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>>>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>>>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>>>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang >>>>>>>>> meerderheid. >>>>>>>>> Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe goed ze >>>>>>>>> het >>>>>>>>> hier hebben. >>>>>>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk >>>>>>>>> hebben >>>>>>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of >>>>>>>>> geen >>>>>>>>> goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>>>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge >>>>>>>>> begint. >>>>>>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>>>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard >>>>>>>>> want >>>>>>>>> ze voeren oppositie. >>>>>>>> >>>>>>>> Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. >>>>>>>> Dit >>>>>>>> betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>>>>>> stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. >>>>>>>> Leg dat >>>>>>>> nu eens uit als "proteststemmen"? >>>>>>>> >>>>>>>> Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige >>>>>>>> kiezers >>>>>>>> zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar haalt >>>>>>>> ge dat >>>>>>>> cijfer? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>>>>>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>>>>>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>>>>>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>>>>>> extreem-rechts Vlaanderen. >>>>>>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>>>>>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>>>>>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim >>>>>>> Fortuyn. >>>>>>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>>>>>> katastrofe. >>>>>> >>>>>> Even samenvatten: ge lult uit uw nek, >>>>> Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? >>>>> >>>> Nochtans is dit eerder een uitspraak die ik van Louiske van Leuven >>>> verwacht dan van het VB. >>>> >>>>> >>>>> >>>>> Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. >>>>> Klopt dat? >>>>> Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen >>>>> (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? >>>>> Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? >>>>> Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand >>>>> burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. >>>> >>>> Tja een leugenaar en dief, daar kan je trots mee zijn in het >>>> buitenland, hoe doen jullie dat, verkopen jullie daar het smoesje dat >>>> die rode windbuil eigenhandig het extremisme in 't stad verholpen >>>> heeft? >>>> >>> >>> Antwoorden op de vragen a.u.b >>> Wie is een leugenaar en dief? >>> Wie is die rode windbuil? >> >>Als het over de 'burgervader' van 't stad gaat is dat toch niet >>moeilijk te begrijpen zeker? >>En waarom zou Dewinter niet welkom zijn in het buitenland, daar zijn >>ze niet zo bekrompen als hier in Belgie. >>Vandaar dat als het VB een buitenlandse studiereis plant dat de rode >>rakkers ruim op voorhand al nuttige en correcte informatie over het VB >>gaan verspreiden in dat land. >>:-) >> > > Waarom zegt ge nu niet gewoon wie een leugenaar en dief is? > Die persoon heeft toch een naam zeker? kom op ermee Een klein dik ventje, had het ooit over vreemdelingen ttz over een stort. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#40 |
|
|
On Tue, 11 Jul 2006 19:49:07 +0200, tumingin <[email protected]>
wrote: >[email protected] schreef op 11/07/2006 : >> On Tue, 11 Jul 2006 19:37:41 +0200, tumingin <[email protected]> >> wrote: >> >>> [email protected] plaatste dit op zijn scherm : >>>> On Tue, 11 Jul 2006 18:51:52 +0200, tumingin <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> [email protected] gebruikte zijn klavier om te schrijven : >>>>>> On Tue, 11 Jul 2006 16:58:33 +0200, Karel Jansens >>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> [email protected] schreef: >>>>>>>> On Tue, 11 Jul 2006 15:16:46 +0200, Karel Jansens >>>>>>>> <[email protected]> wrote: >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>> [email protected] schreef: >>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 10 Jul 2006 13:40:45 -0700, "Alex" <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> http://www.gva.be/nieuws/Antwerpen/default.asp?art={1D9A3A24-D696-40C2-9DBC-90A287C944B8} >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> quote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Als dit het resultaat is op 8 oktober, zal men me niet op een >>>>>>>>>>> triomfwagen rondrijden", reageert burgemeester Patrick Janssens. >>>>>>>>>>> "Maar goed, het positieve is dat de meerderheid in de Antwerpse >>>>>>>>>>> gemeenteraad gemakkelijk overeind blijft." " >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Voil�*: het resultaat is nu al gekend: één tegen allen, allen tegen >>>>>>>>>>> één, of met andere woorden: status quo. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Alex >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Zoudt gij echt willen dat Vl.Belang de meerderheid haalt bij de >>>>>>>>>> komende gemeenteraadsverkiezingen? >>>>>>>>>> Ik hoop van niet!!! >>>>>>>>>> Van de 1 miljoen kiezers die het Belang claimt zijn er zeker geen >>>>>>>>>> 100.000 die zouden willen bestuurd worden door een Belang >>>>>>>>>> meerderheid. Het zijn proteststemmen van mensen die niet beseffen hoe >>>>>>>>>> goed ze het hier hebben. >>>>>>>>>> De meeste Belang stemmen komen van mensen die niet het geluk hebben >>>>>>>>>> van werk te hebben, niet de kans gehad hebben om te studeren, of >>>>>>>>>> geen goede gezondheid hebben of andere materiële zorgen hebben. >>>>>>>>>> A.U.B mensen, als julle Vlaanderen lief hebben bezint eer ge begint. >>>>>>>>>> Schelden en beledigen en bedreigen dat is het handelsmerk van >>>>>>>>>> Vl.Belang en dan zien we nog maar een deeltje van hun ware aard want >>>>>>>>>> ze voeren oppositie. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Het Vlaams Belang scoort een indrukwekkende 85+% in kiezerstrouw. Dit >>>>>>>>> betekent dat meer dan 85% van de burgers die voor het Vlaams Belang >>>>>>>>> stemmen, dat al gedurende twee of meer verkiezingen op rij doen. Leg >>>>>>>>> dat nu eens uit als "proteststemmen"? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Tussen haakjes, die "100.000" hierboven, die volgens u de enige >>>>>>>>> kiezers zouden zijn die het Vlaams Belang willen zien regeren, waar >>>>>>>>> haalt ge dat cijfer? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Ik schat dit zo in omdat de Vlaming toch wel beter weet zeker. >>>>>>>> Een partij met slechts 2 punten in het programma, Vlamingen opzetten >>>>>>>> tegen allochtonen en België doen barsten en dan hun ultieme droom >>>>>>>> Filip Dewinter president van een wereldwijd geboycot racistisch en >>>>>>>> extreem-rechts Vlaanderen. >>>>>>>> Hoeveel buitenlandse extreem rechtse partijen willen zich >>>>>>>> vereenzelvigen met het Vl.Belang? >>>>>>>> Filip Dewinter wou zo graag in de gunst staan bij wijlen Pim Fortuyn. >>>>>>>> Mensen wordt wakker indien ge Vlaanderen wilt behoeden voor een >>>>>>>> katastrofe. >>>>>>> >>>>>>> Even samenvatten: ge lult uit uw nek, >>>>>> Wilen we het beleefd houden en niet op zijn Vlaams Belang a.u.b? >>>>>> >>>>> Nochtans is dit eerder een uitspraak die ik van Louiske van Leuven >>>>> verwacht dan van het VB. >>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> Pim Fortuyn wilde niks te maken hebben met Vlaams Blok. >>>>>> Klopt dat? >>>>>> Zou Filip Dewinter in zijn hoedanigheid van burgemeester van Antwerpen >>>>>> (hopelijk komt het niet zo ver) welkom zijn in het buitenland? >>>>>> Zuid-Amerikaanse staten buiten beschouwing gelaten? >>>>>> Ik ben een rechtgeaard Vlaming maar zou me echt schamen als zo iemand >>>>>> burgervader zou worden van de grootste Vlaamse stad. >>>>> >>>>> Tja een leugenaar en dief, daar kan je trots mee zijn in het >>>>> buitenland, hoe doen jullie dat, verkopen jullie daar het smoesje dat >>>>> die rode windbuil eigenhandig het extremisme in 't stad verholpen >>>>> heeft? >>>>> >>>> >>>> Antwoorden op de vragen a.u.b >>>> Wie is een leugenaar en dief? >>>> Wie is die rode windbuil? >>> >>> Als het over de 'burgervader' van 't stad gaat is dat toch niet >>> moeilijk te begrijpen zeker? >>> En waarom zou Dewinter niet welkom zijn in het buitenland, daar zijn >>> ze niet zo bekrompen als hier in Belgie. >>> Vandaar dat als het VB een buitenlandse studiereis plant dat de rode >>> rakkers ruim op voorhand al nuttige en correcte informatie over het VB >>> gaan verspreiden in dat land. >>> :-) >>> >> >> Waarom zegt ge nu niet gewoon wie een leugenaar en dief is? >> Die persoon heeft toch een naam zeker? kom op ermee > >Ben het ook even vergeten, net zoals de s)linksen nogal veel vergeten. > Als ge iemand uitmaakt voor dief en leugenaar moet ge ook duidelijk zeggen wie het is. Zoniet zit ge gewoon wat te verzinnen of te liegen. recht voor de raap en namen noemen als ge nog eens zoiets beweert. |