![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom u het dan ziekelijker vindt dat mensen hun bevalling of trouw laten filmen en uitzenden is mij een raadsel. Ze bepalen toch ook zelf wat ze willen tonen ? Alleen ze kunnen niet doen alsof. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een bevalling daarentegen heeft misschien nog ergens een opvoedkundige waarde. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt het nu over de mensen die er naar KIJKEN, ik had het over de mensen die zichzelf TONEN. De mensen die hele dagen naar BB kijken zijn in feite grote losers. Ik heb zowat iedere aflevering van BB1, BB2 en BB3 gezien, ik weet dus waarover ik spreek ![]() ![]() ![]() ![]() Maar NOG grotere losers zijn de mensen die hele dagen op TV zitten CHATTEN aan 0.50 € per bericht. Als je dat even volgt, dan zie je dat sommigen één bericht wel 5 keer posten, en zo tot 10 berichten sturen, dat zijn dus 50 berichten.... En weer andere lijken gewoon CONSTANT op dat ding te zitten, en zie je IEDERE dag opnieuw.... Gek gewoon, ik vraag me af hoe die mensen dat betalen. |
|||||||
![]() |
![]() |