![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
*weg met die domme crossposts*
Boeftout schreef: > Als artiesten als een Salim Seghers, Danny Fabri, Frank Galan, Johan > Lottigiers enz., willen optreden voor het VB, dan is dit hun goeie recht en, > in tegenstelling tot de VB aanhangers, wil ik hen alvast veel succes > toewensen. I 2nd that! Nu nog afwachten of er geen artiesten afzeggen. Nog even een paar dagen wachten... > Ik zie geen enkele reden waarom we ze zouden moeten uitschelden, bedreigen, > 'verwittigen', of hun gastenboeken moeten gaan stalken en bekladden. > Zo zie je maar dat het ook volwassen kan, en dat je niet meteen met je > hielen tegen elkaar moet kloppen om je willetje door te drijven en anderen > te chanteren. Volledig mee eens! > Zelfs als Johan Lottigiers in zijn jeugd misdiennaar geweest zou zijn, > zetten we dat niet in de krant in een open brief. Ik begrijp je helemaal! > Ik ga er geen cd'tje meer of minder door kopen. .... of mp3-tje downloaden. :) (laten we realistisch blijven: wie koopt er nog cd's?) |
|
|
#22 |
|
|
On 19 Jul 2006 05:41:01 -0700, "Amedee Van Gasse"
<[email protected]> wrote: >... of mp3-tje downloaden. :) >(laten we realistisch blijven: wie koopt er nog cd's?) .... sprak onze politiek correcte Amedee... -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
|
|
#23 |
|
|
"Boeftout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Boeftout" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Den herman " <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected].. . >>>> Koen Godderis wrote: >>>> >>>>> Volgens de krant De >>>>> Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank >>>>> Galan, >>>>> Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers >>>>> kunnen >>>>> strikken voor het partijfeest. >>>> >>>> Wat een "line-up" ik kom echt niet meer bij van het lachen!!! >>>> >>>> Ja vergeleken met Danny Fabry stelt dEUS internationaal echt niks meer >>>> voor! >>>> >>>> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- >>>> Posted from http://www.iRadio.be >>>> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- >>>> >>> >>> Ik ben geen vlaams belanger, want ik vind het een misdadige partij, die >>> mensen aanzet tot haat en die de dingen verkeerd voorstelt om er >>> electoraal en financieel voordeel uit te halen. >> >> Financieel ? Hoe ? >> Uit de dikke duim gezogen ! >> Het zijn geen sossen hé >> >>> Ik ontken zeker het probleem niet dat er is tussen de autochtonen en de >>> allochtonen, maar de manier waarop het VB het probleem wil oplossen, of >>> beter gezegd, niet wil oplossen, is zeker niet de juiste, integendeel. >> >> Niet wil oplossen ? >> Hoogtijd om eens wat te gaan lezen op hun site, de URL ? >> http://www.vlaamsbelang.org >> Oplossingen bij de vleet. >> >>> Zolang het probleem in stand gehouden wordt, kan het VB er zijn voordeel >>> mee doen, dus ze proberen het uit alle macht in stand te houden en zelfs >>> nog aan te wakkeren. >> >> Tja, wie houd het in stand, een opositie partij ? >> Ik dacht eerder aan de PoCo's >> >>> De enige oplossing is dat beide partijen een hele hoop water bij de wijn >>> doen, zowel de autochtoon, als de allochtoon. >> >> Nog meer water in de autoonse wijn ? >> Geef ze dan gewoon water hé en de wijn >> hou je voor de allochtoon. >> >> >>> Het terugsturen van jongeren die een crimineel gedrag vertonen is niet >>> reeel. >> Is nogthans een standpunt van de PoCo eerste minister en bende. >> >>> Deze mensen hebben, ten eerste, geen voelling met het land waar hun >>> voorvaders geboren zijn en, ten tweede zouden families uit elkaar >>> gesleurd worden, of mee gestraft worden voor de daden van een >>> familielid. >> Maar ze wiillen er wel in begraven worden. >> >>> Dat even terzijde. >>> Als artiesten als een Salim Seghers, Danny Fabri, Frank Galan, Johan >>> Lottigiers enz., willen optreden voor het VB, dan is dit hun goeie recht >>> en, in tegenstelling tot de VB aanhangers, wil ik hen alvast veel succes >>> toewensen. >> Dank je wel. >> >>> Ik zie geen enkele reden waarom we ze zouden moeten uitschelden, >>> bedreigen, 'verwittigen', of hun gastenboeken moeten gaan stalken en >>> bekladden. >>> Zo zie je maar dat het ook volwassen kan, en dat je niet meteen met je >>> hielen tegen elkaar moet kloppen om je willetje door te drijven en >>> anderen te chanteren. >>> Zelfs als Johan Lottigiers in zijn jeugd misdiennaar geweest zou zijn, >>> zetten we dat niet in de krant in een open brief. >>> Ik ga er geen cd'tje meer of minder door kopen. >> Natuurlijk niet, je koopt er toch geen. >> >> -- > > Ghingis, > > Het eerste deel van mijn betoog was een verduidelijking van wat ik denk > van het VB. 1.000.000 denken anders.... > Daarop hoef je geen repliek te geven, want mijn visie op deze racistische > partij, ga ik zeker niet herzien. Natuurlijk niet net zoals het afslachten van meer dan 100 miljoen anderen > Ik heb recht op een eigen mening, net zoals jij die mag hebben. Die heb je, ook al is ze zo krom als een cirkel. > Het bewijs dat jullie simpelweg racisten zijn, lever je zelf door hier te > stellen dat het weer allemaal alleen de schuld is van de allochtoon en dat > zij er dan maar iets moeten aan doen. Jij beweert dat het de schuld van de autochtonen zijn, je bent dus even racistisch. > Het enige goeie dat ze, volgens het VB, kunnen doen, is oprotten. Dat zien we dan wel die volgenden zwarte zondagen, ik vermoed dat de PoCo's gaan mogen oprotten. > Dan volgt aan het einde, ondanks mijn gelukwensen aan de artiesten, weeral > een insinuering dat ik geen cd's zou kopen. > Ik denk dat ik met een collectie van ruim 12.000 vinyl singles, 3000 LP's > en 4000 cd's een redelijk goeie klant ben van de muziekwinkels, niet ? Je wilt zeggen van de muziek industrie. Ik lees al je getalletjes zonder de "0" -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#24 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Boeftout" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Boeftout" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Den herman " <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected].. . >>>>> Koen Godderis wrote: >>>>> >>>>>> Volgens de krant De >>>>>> Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank >>>>>> Galan, >>>>>> Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers >>>>>> kunnen >>>>>> strikken voor het partijfeest. >>>>> >>>>> Wat een "line-up" ik kom echt niet meer bij van het lachen!!! >>>>> >>>>> Ja vergeleken met Danny Fabry stelt dEUS internationaal echt niks meer >>>>> voor! >>>>> >>>>> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- >>>>> Posted from http://www.iRadio.be >>>>> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- >>>>> >>>> >>>> Ik ben geen vlaams belanger, want ik vind het een misdadige partij, die >>>> mensen aanzet tot haat en die de dingen verkeerd voorstelt om er >>>> electoraal en financieel voordeel uit te halen. >>> >>> Financieel ? Hoe ? >>> Uit de dikke duim gezogen ! >>> Het zijn geen sossen hé >>> >>>> Ik ontken zeker het probleem niet dat er is tussen de autochtonen en de >>>> allochtonen, maar de manier waarop het VB het probleem wil oplossen, of >>>> beter gezegd, niet wil oplossen, is zeker niet de juiste, integendeel. >>> >>> Niet wil oplossen ? >>> Hoogtijd om eens wat te gaan lezen op hun site, de URL ? >>> http://www.vlaamsbelang.org >>> Oplossingen bij de vleet. >>> >>>> Zolang het probleem in stand gehouden wordt, kan het VB er zijn >>>> voordeel mee doen, dus ze proberen het uit alle macht in stand te >>>> houden en zelfs nog aan te wakkeren. >>> >>> Tja, wie houd het in stand, een opositie partij ? >>> Ik dacht eerder aan de PoCo's >>> >>>> De enige oplossing is dat beide partijen een hele hoop water bij de >>>> wijn doen, zowel de autochtoon, als de allochtoon. >>> >>> Nog meer water in de autoonse wijn ? >>> Geef ze dan gewoon water hé en de wijn >>> hou je voor de allochtoon. >>> >>> >>>> Het terugsturen van jongeren die een crimineel gedrag vertonen is niet >>>> reeel. >>> Is nogthans een standpunt van de PoCo eerste minister en bende. >>> >>>> Deze mensen hebben, ten eerste, geen voelling met het land waar hun >>>> voorvaders geboren zijn en, ten tweede zouden families uit elkaar >>>> gesleurd worden, of mee gestraft worden voor de daden van een >>>> familielid. >>> Maar ze wiillen er wel in begraven worden. >>> >>>> Dat even terzijde. >>>> Als artiesten als een Salim Seghers, Danny Fabri, Frank Galan, Johan >>>> Lottigiers enz., willen optreden voor het VB, dan is dit hun goeie >>>> recht en, in tegenstelling tot de VB aanhangers, wil ik hen alvast veel >>>> succes toewensen. >>> Dank je wel. >>> >>>> Ik zie geen enkele reden waarom we ze zouden moeten uitschelden, >>>> bedreigen, 'verwittigen', of hun gastenboeken moeten gaan stalken en >>>> bekladden. >>>> Zo zie je maar dat het ook volwassen kan, en dat je niet meteen met je >>>> hielen tegen elkaar moet kloppen om je willetje door te drijven en >>>> anderen te chanteren. >>>> Zelfs als Johan Lottigiers in zijn jeugd misdiennaar geweest zou zijn, >>>> zetten we dat niet in de krant in een open brief. >>>> Ik ga er geen cd'tje meer of minder door kopen. >>> Natuurlijk niet, je koopt er toch geen. >>> >>> -- >> >> Ghingis, >> >> Het eerste deel van mijn betoog was een verduidelijking van wat ik denk >> van het VB. > 1.000.000 denken anders.... > > >> Daarop hoef je geen repliek te geven, want mijn visie op deze racistische >> partij, ga ik zeker niet herzien. > Natuurlijk niet net zoals het afslachten van meer dan 100 miljoen anderen > >> Ik heb recht op een eigen mening, net zoals jij die mag hebben. > Die heb je, ook al is ze zo krom als een cirkel. > > >> Het bewijs dat jullie simpelweg racisten zijn, lever je zelf door hier te >> stellen dat het weer allemaal alleen de schuld is van de allochtoon en >> dat zij er dan maar iets moeten aan doen. > Jij beweert dat het de schuld van de autochtonen zijn, je bent dus > even racistisch. > > >> Het enige goeie dat ze, volgens het VB, kunnen doen, is oprotten. > > Dat zien we dan wel die volgenden zwarte zondagen, ik vermoed > dat de PoCo's gaan mogen oprotten. > >> Dan volgt aan het einde, ondanks mijn gelukwensen aan de artiesten, >> weeral een insinuering dat ik geen cd's zou kopen. >> Ik denk dat ik met een collectie van ruim 12.000 vinyl singles, 3000 LP's >> en 4000 cd's een redelijk goeie klant ben van de muziekwinkels, niet ? > > Je wilt zeggen van de muziek industrie. > Ik lees al je getalletjes zonder de "0" > > -- Ghingis, Hoe jij het ziet, zal mij worst wezen. Bij snulletjes zie ik alleen de nulletjes. |
|
|
#25 |
|
|
>
> Ghingis, > Hoe jij het ziet, zal mij worst wezen. > Bij snulletjes zie ik alleen de nulletjes. Schrijf dan maar *één miljoen* dat is dan zonder uw nulletjes. Ah ja, na volgende zwarte zondag, leer maar al schrijven éénmiljoendriehonderdenzevenduizendzeshonderdvij fentwintig mischien zal het "nog" meer zijn, je hebt dus tijd om het te leren schrijven zonder nulletjes. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#26 |
|
|
"Herman " <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Tommy - ON3TD wrote: > >> Ach, in het nieuwsblad staan soms echt intressante dingen hoor... > >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gonb3ku7 > >> Tommy > > "Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen G. > aanspande." > > Godderis ne fantast, nee zeg :-)) > Jammer genoeg zien sommige mensen het als het hoogtepunt in hun leven om mij persoonlijk relationeel te hebben gekend. En om dat gegeven te misbruiken. Echt normaal kan je dat niet noemen. Waarom zoekt men anders de media op? Als je iemand echt niet moet, ga je dat niet aan de grote klok hangen. En neem je van die persoon afstand. Ik ben door iemand van de VRT gestalkt, weken aan een stuk persoonlijk bedreigd etc ... de dader werd ontmaskerd en ik heb mij niet genoodzaakt gevoeld om een proces aan te spannen. Bij de VRT weet men over wie het gaat en that's it. Verder is voor mij het belangrijkste dat de dader werd ontmaskerd, want daar draait het hem om, nl. dat de stalking ophoudt. Ik ben daarentegen veroordeeld voor een paar boze mailtjes als logische reactie op een breuk waarbij de ex-partner laakbaar gedrag vertoonde. Te belachelijk voor woorden! Mijn Turkse vriendin waar ik al 3 jaar mee samen ben, heeft weken lang klacht ingediend tegen haar ex-man voor slagen en verwondingen. Allemaal verticaal geclasseerd. Ja, zo werkt justitie hier in dit land. En ik heb nog van die verhaaltjes, ah wat maakt het uit ... justitie in dit land is rot tot op het bot. Er wordt gemeten met 2 maten en 2 gewichten, al dan niet met de nodige politieke invloed. Veroordeling voor het versturen van enkele mailtjes na een relatie, te gek voor woorden, wetende dat de tegenpartij veel meer op de kerfstok had. Ik heb dit misbruik 1 keer in mijn leven toegelaten, nooit meer. Ik zal jullie (losers) bijgevolg nooit meer het plezier gunnen om misbruik te maken van mijn privé-leven. Overigens gaat de uitspraak van de rechters bij het hof van beroep "enkel" over een paar verontwaardigde mailtjes ten aanzien van het zelfverklaarde slachtoffer over een tijdspanne van anderhalve week. En niet over sms'en, telefoontjes, etc ... zoals geheel "lasterlijk" in de krant vermeld staat. Laat staan dat de communicatie over een langere periode dan anderhalve week ging. Dat werd en kan allemaal bewezen worden. Sommigen wilden mijn vel en hebben het ook gekregen. Zij het vrij miniem, want waar ze naar toe wilden: mij privé raken, professioneel en mijn persoon. Daar zijn ze uiteindelijk niet in geslaagd. En bij zo'n mensen komt loontje vroeg of laat steeds om zijn boontje. Wie een put delft voor een ander, valt er zelf in. Het enige wat ik nu doe, is nooit meer dergelijke mensen in mijn privé-leven toelaten. Ik heb een vrij grote zaak, waarvan ik mijn zakencijfer hier aan niemands neus zal hangen, en heb wel meer te doen dan me met dergelijke mensen die niet in mijn leven passen bezig te houden. Alles gaat met mij prima, wat niet kan gezegd worden van enkele gefrustreerde losers. Dat krantenartikel betreft een volkomen tendentieus artikel dat geenszins overeenstemt met het uiterst minieme vonnis. Een vonnis wat ik de komende jaren nog zal aanvechten. Ik ben over hele lijn uiteraard vrijgesproken, behalve anderhalve week na de breuk waarbij ik volgens mij nog steeds volkomen de terecht de persoon in kwestie de volle lading gaf. Die heeft dat dus misbruikt. Meer nog, als hier iemand diende veroordeeld te worden dan zal het wel het zelfverklaarde slachtoffer zijn, die me werkelijk met deze futuliteit 3 jaar gestalkt heeft, maar dan werkelijk "stalken". Kleine troost voor mij ... het zelfverklaarde slachtoffer flikte dit ook nog een ander persoon of zelfs meerdere personen ... Daar kan ik dan wel enkele "conclusies" uit gaan trekken. Ik prijs me gelukkig dat ik met bepaalde mensen niets meer te maken heb. Wat maakt het nog uit? Het is al zo lang geleden, en anderhalve week na de breuk had ik er volkomen terecht een streep onder getrokken. Heb wel beters in de aanbieding dan dat ik nog achter 1 iemand zou moeten aanhollen. En wil je me nu eens met rust laten? Of ik ga eens de mensen die dat continu bovenhalen ten einde iemand te belasteren een juridisch laten vervolgen. Koen |
|
|
#27 |
|
|
Koen Godderis schreef: > Broer Helmut Lotti op Vlaams Belang-feest > > > BRUSSEL - Een maand voor de 0110-concerten organiseert Vlaams Belang het > partijfeest 24 uur van Vlaams Belang in Antwerpen. Volgens de krant De > Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank Galan, > Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers kunnen > strikken voor het partijfeest. > > Kurt Lotigiers is de minder succesvolle broer van Helmut Lotti, die zal > deelnemen aan de 0110-concerten. In een open brief trok Vlaams > Belangkamerlid Francis Van den Eynde begin juli van leer tegen de Gentse > zanger Helmut Lotti. > > Van den Eynde vond de deelname van Lotti aan het festival voor > verdraagzaamheid en tegen racisme op 1 oktober een provocatie van een > miljoen Vlamingen. Hij toonde zich ook verbaasd dat net Helmut Lotti met > zijn Vlaams-nationaal verleden aan het concert deelneemt. > > De partij klopte aan bij het artiestenbureau Artists4all en boekte een > tiental groepen voor een bedrag van zowat 6000 euro. De bekendste namen zijn > Frank Galan, voormalig Eurivisiesongfestivalkandidate Vanessa Chinitor, > Salim Seghers en Danny Fabry. Ook Bandit, Nic Caan, Wim Ravell, Elke Taelman > en Frank Valentino treden op. > > http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF19072006_013 > > ----- > > Met een potentieel van meer dan 1 miljoen Vlaamse fans gaan deze artiesten > nog een schitterende carriere tegemoet. Zangertjes en zangeresjes die > daarentegen staan te huppelen op het podium voor verdraagzaamheid, maar in > werkelijkheid maar al te goed op de hoogte zijn dat het om een concert gaat > tegen 1 miljoen Vlamingen zijn niet alleen hypocriet, maar ook racistisch. > > Koen 6.000 EURO? Ze laten het breed hangen tegenwoordig. Niets is teveel om hun 1 miljoen fans te plezieren. Voor de VB top is elke fan is ongeveer een halve eurocent waard. |
|
|
#28 |
|
|
"theoriginaldimi" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > > Koen Godderis schreef: > >> Broer Helmut Lotti op Vlaams Belang-feest >> >> >> BRUSSEL - Een maand voor de 0110-concerten organiseert Vlaams Belang het >> partijfeest 24 uur van Vlaams Belang in Antwerpen. Volgens de krant De >> Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank Galan, >> Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers kunnen >> strikken voor het partijfeest. >> >> Kurt Lotigiers is de minder succesvolle broer van Helmut Lotti, die zal >> deelnemen aan de 0110-concerten. In een open brief trok Vlaams >> Belangkamerlid Francis Van den Eynde begin juli van leer tegen de Gentse >> zanger Helmut Lotti. >> >> Van den Eynde vond de deelname van Lotti aan het festival voor >> verdraagzaamheid en tegen racisme op 1 oktober een provocatie van een >> miljoen Vlamingen. Hij toonde zich ook verbaasd dat net Helmut Lotti met >> zijn Vlaams-nationaal verleden aan het concert deelneemt. >> >> De partij klopte aan bij het artiestenbureau Artists4all en boekte een >> tiental groepen voor een bedrag van zowat 6000 euro. De bekendste namen >> zijn >> Frank Galan, voormalig Eurivisiesongfestivalkandidate Vanessa Chinitor, >> Salim Seghers en Danny Fabry. Ook Bandit, Nic Caan, Wim Ravell, Elke >> Taelman >> en Frank Valentino treden op. >> >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF19072006_013 >> >> ----- >> >> Met een potentieel van meer dan 1 miljoen Vlaamse fans gaan deze >> artiesten >> nog een schitterende carriere tegemoet. Zangertjes en zangeresjes die >> daarentegen staan te huppelen op het podium voor verdraagzaamheid, maar >> in >> werkelijkheid maar al te goed op de hoogte zijn dat het om een concert >> gaat >> tegen 1 miljoen Vlamingen zijn niet alleen hypocriet, maar ook >> racistisch. >> >> Koen > > 6.000 EURO? Ze laten het breed hangen tegenwoordig. > > Niets is teveel om hun 1 miljoen fans te plezieren. Voor de VB top is > elke fan is ongeveer een halve eurocent waard. Lidgeld is maar 12.5 euro hé Dus daarvoor moet je het niet laten. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#29 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... de dader werd ontmaskerd en ik heb mij niet genoodzaakt > gevoeld om een proces aan te spannen. Tgoh, da's ook wel de eerste keer dat het NIET in je opkomt een proces te beginnen zeker? |
|
|
#30 |
|
|
"Hooch" <hooch@(@)yucom.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > bericht news:[email protected]... > de dader werd ontmaskerd en ik heb mij niet genoodzaakt >> gevoeld om een proces aan te spannen. > > Tgoh, da's ook wel de eerste keer dat het NIET in je opkomt een proces te > beginnen zeker? > Al de mensen met een triest en daardoor "gefrustreerd" leventje gaan voortaan mijn kolenhok in. *ploink* Mss betert het wat door het kaf van het koren te scheiden. On topic antwoorden kennen ze precies niet. |
|
|
#31 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > >> Ghingis, >> Hoe jij het ziet, zal mij worst wezen. >> Bij snulletjes zie ik alleen de nulletjes. > Schrijf dan maar *één miljoen* dat is dan zonder uw nulletjes. > Ah ja, na volgende zwarte zondag, leer maar al schrijven > éénmiljoendriehonderdenzevenduizendzeshonderdvij fentwintig > mischien zal het "nog" meer zijn, je hebt dus tijd om het te leren > schrijven zonder nulletjes. > > -- Hopelijk ben jij niet representatief voor de gemiddelde vlaams blokker, want dan begin ik al spijt te krijgen dat ik vriendelijk was jegens de artiesten die gaan optreden op het bal van het blok. Ze zouden dan beter op uw ballen dansen en eens goed op uw bakkes stompen. Op de manier dat jij reageert op een vriendelijk woord is de kans reeel dat je binnenkort een lang frakske aantrekt en een pistonnekesgeweer gaat kopen. Ik mijn mening, jij de jouwe, maar dat men iemand als jou een mestkever noemt, is meer dan terecht. Saluu zot ! |
|
|
#32 |
|
|
"Boeftout" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> > >>> Ghingis, >>> Hoe jij het ziet, zal mij worst wezen. >>> Bij snulletjes zie ik alleen de nulletjes. >> Schrijf dan maar *één miljoen* dat is dan zonder uw nulletjes. >> Ah ja, na volgende zwarte zondag, leer maar al schrijven >> éénmiljoendriehonderdenzevenduizendzeshonderdvij fentwintig >> mischien zal het "nog" meer zijn, je hebt dus tijd om het te leren >> schrijven zonder nulletjes. >> >> -- > > Hopelijk ben jij niet representatief voor de gemiddelde vlaams blokker, > want dan begin ik al spijt te krijgen dat ik vriendelijk was jegens de > artiesten die gaan optreden op het bal van het blok. > Ze zouden dan beter op uw ballen dansen en eens goed op uw bakkes stompen. > Op de manier dat jij reageert op een vriendelijk woord is de kans reeel > dat je binnenkort een lang frakske aantrekt en een pistonnekesgeweer gaat > kopen. > Ik mijn mening, jij de jouwe, maar dat men iemand als jou een mestkever > noemt, is meer dan terecht. > Saluu zot ! Zo zijn ze de PoCo's, schelden en beledigen, dat is dan ook het enige waar ze goed in zijn. Argumenten ? Watte is datte ? Btw: Ik ben er trots op een Mestkever te zijn, wie zou er anders uw drek opkuisen ? -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#33 |
|
|
On Wed, 19 Jul 2006 12:13:31 GMT, Boeftout wrote:
Efkes OT (...) > Ik ben geen vlaams belanger, want ik vind het een misdadige partij, die > mensen aanzet tot haat en die de dingen verkeerd voorstelt om er electoraal > en financieel voordeel uit te halen. Welke partij stelt geen dingen verkeerd voor om kiezers te winnen? Een goednieuws-show brengen pakt bij meer en meer mensen niet meer. > Ik ontken zeker het probleem niet dat er is tussen de autochtonen en de > allochtonen, maar de manier waarop het VB het probleem wil oplossen, of > beter gezegd, niet wil oplossen, is zeker niet de juiste, integendeel. > Zolang het probleem in stand gehouden wordt, kan het VB er zijn voordeel mee > doen, dus ze proberen het uit alle macht in stand te houden en zelfs nog aan > te wakkeren. Los de problemen op en het VB verdwijnt vanzelf. Maar er is blijkbaar geen partij die het aandurft om de problemen op te lossen. Blijven stemmen voor die partijen is dus niet de oplossing. > De enige oplossing is dat beide partijen een hele hoop water bij de wijn > doen, zowel de autochtoon, als de allochtoon. Als zij hier te gast zijn, dan moeten zij zich aanpassen. Vandaag de dag moeten "wij" ons blijkbaar meer en meer aanpassen om politiek correct te zijn. > Het terugsturen van jongeren die een crimineel gedrag vertonen is niet > reeel. > Deze mensen hebben, ten eerste, geen voelling met het land waar hun > voorvaders geboren zijn en, ten tweede zouden families uit elkaar gesleurd > worden, of mee gestraft worden voor de daden van een familielid. Daar moeten ze maar aan denken voor ze misdadiger worden. "geen voeling met het land" ... tjah, als ze hier misdadig worden, dan zou ik ook niet zeggen dat ze "voeling hebben met het land" -- Hoogtepunt in de Koran: De ontmaagding van de 9-jarige Aisha. http://users.pandora.be/dvg/ |
|
|
#34 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Hooch" <hooch@(@)yucom.be> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Tgoh, da's ook wel de eerste keer dat het NIET in je opkomt een proces te >> beginnen zeker? >> > > > Al de mensen met een triest en daardoor "gefrustreerd" leventje gaan > voortaan mijn kolenhok in. > > *ploink* > > Mss betert het wat door het kaf van het koren te scheiden. > > On topic antwoorden kennen ze precies niet. Straks kan je nog enkel je eigen berichten lezen.... |
|
|
#35 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > Al de mensen met een triest en daardoor "gefrustreerd" leventje gaan > voortaan mijn kolenhok in. > > *ploink* > > Mss betert het wat door het kaf van het koren te scheiden. > > On topic antwoorden kennen ze precies niet. Pot. Ketel. Zwart. |
|
|
#36 |
|
|
"Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Herman " <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Tommy - ON3TD wrote: > > > >> Ach, in het nieuwsblad staan soms echt intressante dingen hoor... > > > >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gonb3ku7 > > > >> Tommy > > > > "Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen G. > > aanspande." > > > > Godderis ne fantast, nee zeg :-)) > > > > Mijn Turkse vriendin waar ik al 3 jaar mee samen > ben, Wat is 't nu, Godderis? De ene keer is ze wekenlang Marokkaans, en nu is ze plots al 3 jaar Turkse? En dan vraag je je af waarom men je een fantast vind??? |
|
|
#37 |
|
|
In article <[email protected]>, [email protected]
says... > > > Ik ontken zeker het probleem niet dat er is tussen de autochtonen en de > > allochtonen, maar de manier waarop het VB het probleem wil oplossen, of > > beter gezegd, niet wil oplossen, is zeker niet de juiste, integendeel. > > Zolang het probleem in stand gehouden wordt, kan het VB er zijn voordeel mee > > doen, dus ze proberen het uit alle macht in stand te houden en zelfs nog aan > > te wakkeren. > > Los de problemen op en het VB verdwijnt vanzelf. Maar er is blijkbaar geen > partij die het aandurft om de problemen op te lossen. > Blijven stemmen voor die partijen is dus niet de oplossing. > > > Waar de poco's echt voor vrezen dat het VB inzake de "allochtone problemen" compromisloos uitvoert wat die partij in haar diverse publicaties als oplossing naar voor bracht. Iemand als Annemans is gekend en gevreesd voor zijn toegevelijkheid op de punten die hij belangrijk acht. Hoe onrechtvaardig is het niet een criminele illegaal naar zijn land van herkomst terug te sturen, hoe schokkend het is een misdadiger te straffen, hoe asociaal het is van een gelukzoeker te eisen dat hij een meerwaarde en geen kost tov België vormt, hoe inhumaan te veronderstellen dat een vreemdeling de Belgische Wetten boven de Wetten van zijn thuisland of Godsdienst moet erkennen... Zeg dat tegen ieder normaal denkende mens en je merkt dat wat het VB voorstelt, de logica zelf is. Daar hebben de poco's schrik van: eens het VB werkbare oplossingen implementeert, is hun rijk uit; vervallen de werkingsmiddelen rond hun VZW's "die vreemdelingen helpen", enz. Komt daarbij dat allochtone problemen maar een stapje verwijderd zijn van autochtone vraagstukken zoals corruptie en oneigenlijk gebruik van belastingsgeld. Dan zou wel eens durven nagekeken worden waarom de Staatskas leeg is, waar het geld naartoe ging en wie daar van profiteerde. Dan lijkt het dat de dotaties voor en de rendabiliteit van investeringen in instellingen zoals het Koningshuis, Leger en andere VRT's zonder schroom onderzocht zouden durven worden. Poco's, Koningshuis: 1 strijd. Follow the money en je weet waar de klepel hangt. Ondertussen "onderhandelt" een minister van Justitie met een ontsnapte gangster, per uitzondering nog eens een perfect ge-integreerde allochtoon die alle kansen die hen geboden werden aannam... Je lacht nogal wat af tegenwoordig. Ze moest er in de adelstand voor verheven worden. Tom De Moor |
|
|
#38 |
|
|
On Wed, 19 Jul 2006 18:41:59 GMT, Tom De Moor
<[email protected]> wrote: >Ondertussen "onderhandelt" een minister van Justitie met een ontsnapte >gangster, per uitzondering nog eens een perfect ge-integreerde allochtoon die Kan die advocaat trouwens niet opgepakt worden voor het "verbergen van een gezochte crimineel" ? Hij heeft daar rustig contact mee terwijl de crimineel in kwestie in heel Belgie gezocht wordt... Het zal weer wel aan mij liggen maar kan het nog krankzinniger ? -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
|
|
#39 |
|
|
"fic" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Koen Godderis" <koen.godderis@verwijder||mobistarmail.be> schreef in > bericht news:[email protected]... >> >> "Herman " <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Tommy - ON3TD wrote: >> > >> >> Ach, in het nieuwsblad staan soms echt intressante dingen hoor... >> > >> >> http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=gonb3ku7 >> > >> >> Tommy >> > >> > "Een fantast is het'', aldus Kathleen, die ook een rechtszaak tegen G. >> > aanspande." >> > >> > Godderis ne fantast, nee zeg :-)) >> > >> >> Mijn Turkse vriendin waar ik al 3 jaar mee samen >> ben, > > > Wat is 't nu, Godderis? > De ene keer is ze wekenlang Marokkaans, en nu is ze plots al 3 jaar > Turkse? > En dan vraag je je af waarom men je een fantast vind??? > > > > Marokkaans 'k moet toegeven, goed opgelet ficje! overigens zijn er diverse mensen van de nieuwsgroep die haar al hebben gezien, so? aandacht voor dt-fouten ficje: "fantast vindT ..." met een t van ficje no shiTje :-))) verder dan marokkaanse roots reikt het allemaal niet ze is een voorbeeld van mensen die perfect geïntegreerd zijn is dat nu zo moeilijk om wanneer je in een land geboren bent of naar een ander land verhuist je aan te passen aan je omgeving? voor sommige vreemdelingen hier in België blijkbaar wel, voor mijn part sturen ze die nog eerder vandaag dan morgen terug naar afkomst, wat komen die hier dan zoeken??? profiteren van onze ocmw's? en andere sociale uitkeringen? je moet het maar eens proberen om naar australie te gaan en daar een beetje moslimparlé gaan afgeven, of te profiteren van dat land je zal er zelfs nooit binnen raken, en hier in België poorten open, en hoe zwaarder de criminelen hoe meer ze je met rust laten voorbeelden genoeg, criminaliteit loont in België je zou moeten dom zijn in geval Erdal om niet te vluchten wanneer ze je de pap in de mond geven, je zou moeten dom zijn in geval kaplan om nog terug te keren naar het gevang als je zomaar kunt gaan vliegen, je zou moeten dom zijn als pedofiel om je niet te vergrijpen aan kinderen als men je vroegtijdig vrijlaat .... Dit is België welkom. Een land waarvan het einde van de houdbaarheidsdatum meer dan in zicht is. Wij worden al jaren bestuurd door de parti scandaleux van di rupo onkeldinges moet opstappen, maar vhs houdt zijn been stijf, ha ja, buiten de titel van premier heeft hij in werkelijkheid niemendal te zeggen, 't is de ps die in Vlaanderen baas is Ik geef het nog 10 jaar en België is volledig gesplitst. Ik geef VHS nog 6 maanden en hij zit voor goed in Toscane, ver weg van het politieke bestuur in dit land, een hele opluchting. En nu nog een beetje verder doen ... koen |
|
|
#40 |
|
|
"Lucvdv" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Koen Godderis wrote: > >> Broer Helmut Lotti op Vlaams Belang-feest > > Dat je reclame moet maken met "broer van bekende zanger treedt op voor > VB" zegt wel iets over jullie populariteit bij mensen mét succes in > het leven (dus die niet tot de domste horen), niet? > >> BRUSSEL - Een maand voor de 0110-concerten organiseert Vlaams Belang het >> partijfeest 24 uur van Vlaams Belang in Antwerpen. Volgens de krant De >> Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank Galan, >> Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers kunnen >> strikken voor het partijfeest. > > "Kunnen strikken" is wel de juiste uidrukking, zo eerlijk had ik het > niet verwacht van een blokker. > > Wisten ze op het ogenblik dat ze het contract tekenden ook al dat het > voor het VB was dat ze zouden optreden, of heb je de tactiek moeten > toepassen die skinheads gebruiken om ergens een zaaltje te huren voor > een "vriendenfuif"? > IMO zijn ze weer goed op weg voor een herhaling van hun modellenaffaire. Maar nu met artifarctartisten via hun m.bureau. Staan straks in de rij aan te schuiven bij de rechter met "dass haben wir nie gewusst" <rest geknipt, wegens te politiek ;-) > WN. |