![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik zo eens denk aan wat ik INADEM als ik hier in 't stad rondloop ...
![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 augustus 2006 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ach, uit een flesje drinken is ook niet alles. Hoeveel kerels staan er niet aan de achterzijde van een café rustig te pissen op de lege flesjes denk je ?
Worden die flesjes dan ook 100% gezuiverd ?
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Een beetje last van smetvrees? Als hongersnood toeslaat eten we allemaal uit de vuilbak!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar van vuilbakken kan je het deksel gewoon openen. Je hoeft dat deksel niet in de inhoud te duwen eh?
![]() |
#29 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Lijkt niet zo ingewikkeld als je dacht ...
Een familielid van mij woonde tot voor kort in de onmiddellijke buurt van een jeugdclub met annex drankgelegenheid aan de achterzijde. In de tuin van de jeugdclub stond af en toe leeggoed gestapeld van o.a. frisdranken. Door gebrek aan voldoende sanitaire voorzieningen en voornamelijk door de nonchalance van het clientèle, waren de bakken leeggoed 'n heerlijk mikpunt voor de lustige plassers. Het lawaai en de rest kreeg je er gratis bij !
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, ammoniak (aanwezig in urine) wordt ook gebruikt als kuismiddel, vraag maar aan de Romeinen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn volgens mij bacteriën zat die best tegen een beetje HaaDriePeeOoVier kunnen hoor. Was dat niet zo dan was cola te gebruiken als antibiotica...
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ben van de zomer nog in Rome geweest, tegenwoordig gebruiken ze daar ook gewoon javel ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe krijgen ze die cola eigenlijk in dat blikje?
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk welke draad ik hier nog tegenkom!!
Om nog maar voort te zeuren; ik ben niet bang te sterven door het feit dat het lipje van mijn cola-blikje in aanraking komt met de inhoud. Helemaal niet. Ik denk ook niet dat er al doden door gevallen zijn. Het is in feite zelfs niks om je druk over te maken. Dat doe ik ook niet. Ik probeerde in deze draad te weten te komen (ik had beter moeten weten) hoe het kan dat zo'n blikjes goedgekeurd worden om voedingswaren in te bewaren. Ik ken geen enkele andere verpakking die volgens dit principe werkt. Dus begin nu weer niet te zeuren over dat dat allemaal niet zo erg is (dat weet ik ook wel) maar leg mij eens uit waarom zo'n blikje sowieso gebruikt mag worden om voedsel in te verpakken. En als daar een uitleg voor is; geef mij dan eens een paar voorbeelden van verpakkingen die ook zo werken (waar de inhoud dus in aanraking MOET komen met de onbeschermde buitenkant vooraleer je het kan nuttigen).
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 31 januari 2011 om 10:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Men vergeet ook wel eens dat al die blikjes ook opgeslagen worden in de kelders van cafés en restaurants en dat daar - zeker in oude gebouwen - nogal eens wat ratten kunnen rondlopen en hun gevoeg op die blikjes doen.
smakelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verpakkingen die ervoor zorgen dat wat er ook op het pakje terecht komt, de inhoud altijd onbesmet tevoorschijn gehaald kan worden. Of toch minstens op een manier dat de inhoud niet in aanraking moet komen met de buitenkant van die verpakking. Waarom is dat met die blikjes plots niet meer nodig?
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is niet slecht bedoeld he, ... maar ik kan zo al de vergelijking doortrekken naar een bepaald type gebruiker waar wij soms mee te maken krijgen... ![]() Dat lipke is van metaal, daar kan dus eigenlijk ook niks op groeien, ... of het moet zijn dat het echt vies is, ... maar dan neem ik aan dat ge dat wel eerst proper zult maken, ... Maar geen nood Pepsi heeft er iets op gevonden die trekken een alluminium folie over hun blikskes zodat het lipke niet is blootgesteld aan de boze buitenwereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is het echt om het 'probleem' met die lipjes te voorkomen? Of is het gewoon een marketingzet?
![]() |