![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Hoeveel % behaalde de LSP? En BUB?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Bij de verkiezingen van 18 mei had het kartel SP.A-Spirit 23,5 % 'Vlaamse' stemmen, en nu zouden ze met 0,3 % gestegen zijn. 2200 Belgen mochten hun voorkeur geven. Als we zouden aannemen dat men daarvoor 1100 Vlamingen ondervroeg, wil dat zeggen dat er 3 mensen meer dan op 18 mei SP.A-Spirit hebben geantwoord! Uit deze onnozele opiniepeiling moet de linkse regimepers ook concluderen dat de regeringscoallitie daalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu gij! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het ergste geval (de opstap van Frank) is dat nog het beste geval voor deze regering. Dan kunnen ze immers een beter passende vervanger voor Frank installeren. Met de regeringswissel hadden ze daar ook al geen problemen mee en het gevaar voor een trendbreuk wordt daarmee voor de hele duur van deze regeerperiode bezworen.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() (Sorry, 't was een instinker.... ![]()
![]() |
![]() |
#28 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar wie zonder zonde is, werpe de eerste steen. ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het moeten opzoeken:
Van Dale: so·fis·me (het ~, ~n) 1 drogreden ?? Niet dat ik denk dat ik nooit drogredenen gebruik, maar ik van deze ben ik me toch onbewust. Waar zit de drogreden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Pardon, ik dacht dat La Libre een liberale krant was? Nogal te vergelijken met het Laatste Nieuws, maar dan net iets ernstiger...
Peilingen zittern er altijd naast, ze geven soms wel een richting aan, maar in België is een verschil van 1 �* 2 percent, de minimum foutenmarge, het verschil tussen winst of verlies. Agalev heeft nog niets gewonnen, N-VA nog niets verloren, en dat geldt ook voor de andere partijen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De beeldvorming nu in de pers sorteert waarschijnlijk meer effect dan 9 maanden paars. Niet dat ik hier "de rode sttaatszender" in werking zie die "mensen in de paarse leugen laat trappen" (interessant... de media moet dus maar peilingen verzwijgen opdat de mensen niet in "de leugen" zouden trappen.
Nu ja, niet echt moeilijk. politiek interesseert vele stemgerechtigden (spijtig) geen zier.
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De peiling werd uitgevoerd door Le Soir , samen met de RTBF !!! Hun kleur is u welbekend ???? En inderdaad, de prijzen liggen aan de meet... Met dien verstande dat er om de zoveel tijd een nieuwe meet ligt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen werden bijvoorbeeld slechts 600 mensen bevraagd.. Alleen de resultaten bij verkiezingen zijn betrouwbaar... Zoals ik trouwens stelde dat de prijzen aan de meet worden toegekend. En ja, de boodschapper zegt soms meer over de boodschap dan de boodschap zelf... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Hieronder een grafiekje met uitslagen van de peiling van RTBF-Le Soir.
![]() Ter vergelijking ![]() en ![]() Tegenover mei 2003 boekt het Vlaams Blok een vooruitgang van 2% voor de Kamer (was 17,9%) en 1,7% voor de Senaat (was 18,2%). Agalev klautert terug boven de kiesdrempel en Naïef-Vlaams ziet de dieperik dichterbij komen. De partij met het C'ke maakt de grootste tuimeling : bijna 3% minder dan in mei 2003. De partijen van minder belastingen voor en meer belastingen na de verkiezingen en alles gratis voor de mensen blijven ongeveer status quo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit kan toch geen representatief beeld zijn.. amper 2000 Belgen..
![]() |