![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() +een dronken automobilist denkt dat alles traag gaat en trapt wat door
een stonede garnaal denkt dat alles te snel gaat en jakkert tegen 26km/u door de bebouwde kom ![]() ![]() **min of meer humoristisch bedoeld voor de idioten die 't ni doorhadden** ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil hierbij wel duidelijk stellen dat het ging om ERVAREN gebruikers, anders gezegd, personen die al LANG en REGELMATIG gebruiken. De stelling gaat zeker niet op voor beginnende gebruikers. Ik spreek trouwens van ondervinding(rook al 18 jaar). Mijn vrouw rijd veel liever mee met mij als ik gerookt hebt omdat ik dan veel defensiever en veiliger rijd. Los van heel de discussie stoort het mij telkens weer dat een hele hoop mensen die weinig of geen verstand hebben van het produkt cannabis, steeds de grootste tegenstanders zijn en argumenten gebruiken die kant noch wal raken.
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Met de medicijnen die ik momenteel neem tegen de gevolgen van CVS en fibromyalgie mag ik officieel eigenlijk geen auto besturen. Na bijna twee jaar onafgebroken gebruik ben ik er ondertussen zo aan gewend geworden dat ik wel een auto zou kunnen besturen maar ik doe het niet graag.
(Ja TomB, ik heb je piepklein tekstje gelezen, na het eerst in Word uitvergroot te hebben, en ik kan begrijpen dat je het grappig vond. Helaas is "chronisch vermoeidheidssyndroom" een verkeerde naam en wordt die ziekte al jaren geridiculiseerd omwille van die naam die een vooroordeel veroorzaakt. De Amerikanen noemen het trouwens "Chronic Immune Defficiency Fatigue Syndrom". Wat ook niet helemaal juist is maar beter klinkt dan het Engelse "Myalgic Encephalomyelitis" dat naar een hersenontsteking zou verwijzen. Men blijft nog altijd naar de oorzaak van de ziekte zoeken. En ik zou dolgraag terug willen gaan werken, zodra ik een werkgever vind die een chronisch zieke persoon wilt aannemen waarvan men op voorhand weet dat ze het grootste deel van de tjid ziekteverlof zal moeten opnemen.) Niemand met gezond verstand kan ontkennen dat roesverwekkende middelen, zware pijnstillers en zwaar kalmerende middelen de reflexsnelheid van de autobestuurder vertragen. Veel mensen geloven trouwens dat cafeïne en de "energiedrankjes" een chauffeur alerter zouden kunnen maken, maar die drankjes worden meestal alleen maar gebruikt om een sluipende vermoeidheid te maskeren. De grote boosdoener is toch telkens weer alles wat de reflexsnelheid vertraagt... cannabis, alcohol, medicijnen... en boven alles te weinig slaap.