Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2003, 18:41   #21
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Sinful zegt : "Van wie zou je eigenlijk het meest schrik hebben. Ne eerlijk, volgens mij mag je alleen iets legaliseren als je er niemand anders mee lastig valt of ernstige schade berokkent. Dat kan perfect met wiet, niet met pedofillie of al die rest. "

Zozo Sinful.

als je er iemand anders schade mee berokkent of lastig valt mag je het niet legaliseren.

Dan mag cannabis zeker niet gelegaliseerd worden.
Rijden onder invloed van cannabis is even erg als rijden onder invloed van alcohol.
Nu rijden er al een hoop kwieten wekelijks mensen dood of in de vernieling van alcohol. Vind je dat er nog meer mensen de dood of de vernieling moeten gejaagd worden ?
Buiten de zatlappen nu ook nog de blowers loslaten in hun blikken moordtuigen om nog meer onschuldige mensen de vernieling in te jagen ????
Kempen, ik verwed er een joint op dat je ook hier wel zelf de denkfouten weet uit te halen...
Oud 9 september 2003, 20:09   #22
Mohawk
Burger

Standaard

+een dronken automobilist denkt dat alles traag gaat en trapt wat door
een stonede garnaal denkt dat alles te snel gaat en jakkert tegen 26km/u
door de bebouwde kom miss iets om hardrijders te kloten

**min of meer humoristisch bedoeld voor de
idioten die 't ni doorhadden**
Mohawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2003, 22:52   #23
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mohawk

In Nederland zijn al verschillende tests gedaan ivm rijden onder invloed van cannabis. Telkens is er vastgesteld dat rijden onder invloed van cannabis GEEN verhoogd risico geeft, integendeel zelfs.
Ik wil hierbij wel duidelijk stellen dat het ging om ERVAREN gebruikers, anders gezegd, personen die al LANG en REGELMATIG gebruiken.
De stelling gaat zeker niet op voor beginnende gebruikers.
Ik spreek trouwens van ondervinding(rook al 18 jaar).
Mijn vrouw rijd veel liever mee met mij als ik gerookt hebt omdat ik dan veel defensiever en veiliger rijd.
Los van heel de discussie stoort het mij telkens weer dat een hele hoop mensen die weinig of geen verstand hebben van het produkt cannabis, steeds de grootste tegenstanders zijn en argumenten gebruiken die kant noch wal raken.
Oud 10 september 2003, 05:52   #24
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mohawk

In Nederland zijn al verschillende tests gedaan ivm rijden onder invloed van cannabis. Telkens is er vastgesteld dat rijden onder invloed van cannabis GEEN verhoogd risico geeft, integendeel zelfs.
Ik wil hierbij wel duidelijk stellen dat het ging om ERVAREN gebruikers, anders gezegd, personen die al LANG en REGELMATIG gebruiken.
De stelling gaat zeker niet op voor beginnende gebruikers.
Ik spreek trouwens van ondervinding(rook al 18 jaar).
Mijn vrouw rijd veel liever mee met mij als ik gerookt hebt omdat ik dan veel defensiever en veiliger rijd.
Los van heel de discussie stoort het mij telkens weer dat een hele hoop mensen die weinig of geen verstand hebben van het produkt cannabis, steeds de grootste tegenstanders zijn en argumenten gebruiken die kant noch wal raken.
Het spijt me, maar ik ben een ervaren roker, en stoned achter het stuur kruipen is géén goed idee. Je bent veel te verward.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2003, 12:14   #25
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Met de medicijnen die ik momenteel neem tegen de gevolgen van CVS en fibromyalgie mag ik officieel eigenlijk geen auto besturen. Na bijna twee jaar onafgebroken gebruik ben ik er ondertussen zo aan gewend geworden dat ik wel een auto zou kunnen besturen maar ik doe het niet graag.

(Ja TomB, ik heb je piepklein tekstje gelezen, na het eerst in Word uitvergroot te hebben, en ik kan begrijpen dat je het grappig vond. Helaas is "chronisch vermoeidheidssyndroom" een verkeerde naam en wordt die ziekte al jaren geridiculiseerd omwille van die naam die een vooroordeel veroorzaakt. De Amerikanen noemen het trouwens "Chronic Immune Defficiency Fatigue Syndrom". Wat ook niet helemaal juist is maar beter klinkt dan het Engelse "Myalgic Encephalomyelitis" dat naar een hersenontsteking zou verwijzen. Men blijft nog altijd naar de oorzaak van de ziekte zoeken. En ik zou dolgraag terug willen gaan werken, zodra ik een werkgever vind die een chronisch zieke persoon wilt aannemen waarvan men op voorhand weet dat ze het grootste deel van de tjid ziekteverlof zal moeten opnemen.)

Niemand met gezond verstand kan ontkennen dat roesverwekkende middelen, zware pijnstillers en zwaar kalmerende middelen de reflexsnelheid van de autobestuurder vertragen. Veel mensen geloven trouwens dat cafeïne en de "energiedrankjes" een chauffeur alerter zouden kunnen maken, maar die drankjes worden meestal alleen maar gebruikt om een sluipende vermoeidheid te maskeren. De grote boosdoener is toch telkens weer alles wat de reflexsnelheid vertraagt... cannabis, alcohol, medicijnen... en boven alles te weinig slaap.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be