![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vinden jullie over het Vlaams blok? | |||
Schandalig, het cordon sanitair moet kost wat kost gehandhaafd worden! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,69% |
Ze hebben gelijk,migranten buiten!! |
![]() ![]() ![]() |
24 | 37,50% |
Schandalig, maar het cordon sanitair helpt niet. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 23,44% |
We zouden zo'n ondemocratische partij buiten de wet moeten stellen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,25% |
Het laat me koud, als die mensen voor het blok kiezen zullen ze daar wel een reden voor hebben |
![]() ![]() ![]() |
18 | 28,13% |
Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Zeg merel
Ge gebruikt het woord 'moreel' in uw betoog. Misschien is het eens goed dat velen zich afvragen van welk moraliteitsgehalte het getuigd, om een groep mensen als ondemocratisch en fascistisch te bestempelen zonder een grondig onderzoek uitgevoerd te hebben, en indien het even kan, hen ook eens te ontmoeten. Van een forumbezoeker (GVA) kregen wij Vlaams Blokkers te horen dat ik (wij) bloed aan onze handen hebben en persoonlijk verantwoordelijk zijn voor de dood van 6 miljoen Joden. En dat zegt ze tegen mij, ik die die telkenmale zit te janken wanneer ik die beelden van Nazigruwelen zie, en niet kan begrijpen dat eens mens zijn haat tegenover de vijand (w.o. vrouwen en kinderen!!) zo mateloos is dat smeekbeden om dan toch de kinderen te sparen, op hoongelach werd onthaald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() Ik kan natuurlijk niet instaan voor de woorden van een ander he.
En wat betreft moreel, zoals in iedere partij zijn in het blok hoogstwaarschijnlijk ook verschillende gradaties van mensen te vinden. Als je de nazigruwelen echt zo verafschuwt denk ik alleen dat je misschien niet de juiste partij gekozen hebt, maar wie ben ik om dat te bepalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd is alleen dat "ze" met al hun geld, macht en moeite nog niet in hun opzet geslaagd zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Beste Merel,
Doe mij eens een plezier en vraag eens wat gratis info brochures aan van het Vlaams Blok. Indien je die gelezen hebt, mag je mij eens vertellen wat er dan zo ondemocratisch of racistisch aan het Vlaams Blok programma is. Individuele personen die menen te weten dat bepaalde partijen met meer dan 613.000 stemmen ondemocratisch zijn, weten niet wat het woord democratie betekent. Het is een Grieks woord. "Demos" = volk "cratie" = beslist. Het [volk] beslist dus en individuele betweters zoals pater Leman en jezelf zouden beter zwijgen. De macht aan het volk !!! http://www.vlaamsblok.be http://www.vlaamsblokberingen.org[/b][/u] |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Wat het ondemocratische betreft had ik misschien beter de titel tussen "" gezet, mijn "betoog" was enkel een antwoord op een van de stellingen uit de poll.
Het met de huidige brochures doen wordt ongetwijfeld een probleem, dat neemt niet weg dat dat met eerdere wel mogelijk was. Zelf het krantje dat u en ik "Vlaams blok noten" regelmatig in de bus krijgen maakt het mogelijk dit te doen, goed verpakt welliswaar, maar daarom niet minder duidelijk. Mijn keuze is reeds geruime tijd gevormd, en zal niet meer zo drastisch veranderen (wat niet wegneemt dat nuances onmogelijk zijn) 613000 stemmen is inderdaad niet om zomaar opzij te leggen wel jammer dat een groot percentage daarvan proteststemmen zijn, en eigenlijk een pluim daarvoor, je moet het maar kunnen he. Misschien alleen daarvoor is het cordon niet optimaal, misschien kan de illusie dat het allemaal perfect zou lopen beter eens doorprikt worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat er onder alle koren kaf is, is een feit. En vanuit het partij programma durf ik dat soort op hun plaats zetten. Maar neem nu Dewinter. Ofschoon Filip Dewinter mijn smoelwerk hoogstens van ziens kent en het voor mij ook niet meer hoeft te zijn dan dat, ben ik wel zeer eigen met de entourage rondom hem. Nooit of te nimmer heb ik tussen pot en pint(en), ook maar eenmaal gehoord dat hij zich een woord heeft laten ontvallen dat zou kunnen opgevat worden als anti Semitische of zou wijzen naar een denkwijze die andere rassen als inferieur zou beschouwen. Moest dat wel zo zijn, dan zat ik met een immens gewetensprobleem, en hij met een electoraal. Want ofschoon ik maar een kleine amoebe ben (durf mezelf nog niet eens tot de garnalen te rekenen) kan een niet gemandateerde keukenpiet zoals ik grote electorale schade aanrichten. Maar hoezeer we ook gelijk zouden krijgen van kiezer en rechter, voor sommigen zal de haat nooit te temperen zijn en moet deze met ‘alle middelen’ gevoed en uitgedragen worden. Vooroordelen t.o.v. het Vlaams Blok: www.vlaams-blok.be : standpunten – veel gestelde vragen |
|
![]() |
![]() |