Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2003, 09:45   #21
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Het ergste in dit hele verhaal vind ik dat ze zonder gordel moesten meerijden. Dat is totaal ontoelaatbaar.

idd.

[size=6]Klikvast, ook achterin![/size]
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2003, 09:47   #22
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

De veiligheidsfreaks op dit forum zouden beter protesteren tegen fikken die zich met totaal nutteloze dingen zitten bezig te houden ipv de criminaliteit te bestrijden.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2003, 09:48   #23
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
De veiligheidsfreaks op dit forum zouden beter protesteren tegen fikken die zich met totaal nutteloze dingen zitten bezig te houden ipv de criminaliteit te bestrijden.
Boe stoute flikken!

[size=2](beter?)[/size]
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2003, 09:50   #24
dejohan
Minister-President

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Gij ni! Floskabouter.
Oud 12 september 2003, 09:53   #25
Kempen
Gouverneur

Standaard

Oei er mag niet gelachen worden met blowers en hun lijdensweg. Excuseer mij.

Is uwen wiet soms op ? Neem de trein, altijd een beetje reizen.

Shit, doe ik het weer.

Eigenlijk mag die jongen nog niet klagen. Het kan erger. Mij is het droeve verhaal bekend van een jongeman die toen hij in een stad een stuk papier in de hoogte hield. Hij werd besprongen door verschillende agenten in burger. Brutaal op de grond geslagen en gestampt. Men ging met enkele agenten boven op hem zitten en boeide hem ook. Daarna sleurden ze hem aan armen en benen over de straat in een boevenwagen. Ook hij moest mee naar de kazerne en werd daar nog de hele dag vastgehouden. En ook hij droeg geen gordel tijdens het transport
Al moet ik wel toegeven dat men niet in zijn reet gekeken heeft.

Zelfkennis is het begin van de wijsheid.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Kempen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2003, 10:07   #26
dejohan
Minister-President

Standaard

Lach zoveel met blowers als je wil . Ik ben trouwens geen regelmatig blower, ik heb zelden weed in huis.

Er op wijzen dat het erger kan maakt het niet minder erg.

Maar ik vind het straf dat diegene die er als de kippen bijzijn om vanallles aan te klagen als een politieker of een migrant iets misdoet, hier absoluut geen commentaar op hebben, terwijl dit toch duidelijk een verspilling is van belastingsgeld en een bedreiging is van onze veiligheid, want die flikken doe ergens anders hun werk niet.
Oud 12 september 2003, 10:19   #27
Kempen
Gouverneur

Standaard

Johan waar je zegt dat die flikken hun werk niet doen moet ik je tegenspreken.

Die agenten op die trein doen dat in opdracht van hun oversten of in opdracht van het parket of zo. Dus dat is wel degelijk hun werk doen.

En zoals in het verhaal staat : er was een zak met een grote hoeveelheid gevonden. Dus was het duidelijk dat er wel degelijk zeker 1 tussen zat die niet voor eigen gebruik bezig was.

Een dealer noemt men zo iets. En dat is, gelukkkig maar en hopelijk nog heeeeeeeel lang, strafbaar.

Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 12 september 2003, 10:23   #28
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Dit soort praktijken klinkt als de flitspraktijken.

Gaan staan op plaatsen waar een goede doorstroming is, en dan maar kassa kassa.Geen risico.Gewoon een fotootje en later komt er bij een al dan niet argeloze automobilist een briefje binnendwarrelen.(in plaats van te flitsen op plaatsen en tijden dat het wel nut heeft, en bij voorkeur niet verstopt achter een verkeersbord of brugpijler.Verkeerveiligheid bevorderen door zichtbaarheid, gewoon een combie op 200 m van een schoolpoort parkeren, of zelfs een dummie van zo'n ding zetten doet meer dan 500 flitspalen)

Of het tegenhouden van fietsers, om de lichten te controleren, ook lekker risicoloos.(wel nuttig daarentegenover)

Neen, hebben onze beste wietgebruikers het niet door, alle signalen die gegeven zijn uit de politieke hoek zijn niet meer dan verkapte uitlokkertjes.
3 gram maximaal, niet transporteren,niet kweken en alleen gebruiken als er geen minderjarigen in de buurt kunnen zijn. Dus thuis is al lastig(maar om dat te controleren is een huiszoekingsbevel nodig)en als je op andere plaatsen bent, en de politie komt je tegen wil dat zeggen dat zelfs achterlijke minderjarigen aanwezig kunnen zijn.

Oftewel, politieagenten werken ook, maar worden zoals de meeste mensen niet graag moe van hun job.Daar worden ze trouwens niet voor betaald, de agentjes.hun oversten krijgen wel een visakaart/bijkomende vergoedingen, maar die zijn zoals generaals, in de achterhoede,niet te vinden en goed ingedekt(als hun politieke vriendjes wat moeite willen doen).
Oud 12 september 2003, 10:34   #29
dejohan
Minister-President

Standaard

Ze weten wel niet meer wie die grote hoeveelheid bijhad. Ik durf te wedden dat er niemand zal moeten voorkomen. Misschien zal er iemand een kleine boete moeten betalen, en dat is het dan.
Maar ja, het is maatschappelijk véél relevanter om belastinggeld te verspelen aan iemand die eens een joint te smoren of wat weed verkoopt, dan om criminaliteit of ander echt gevaarlijk gedrag aan te pakken.
Wat denk je wat dat deze 'actie' heeft gekost? Ik denk niet dat je met 100.000 bef toekomt. En dat om een weeddealer te pakken? Als die flikken nu eens snelheidcontroles waren gaan houden, of waren gaan rondkijken in probleembuurten, dan hadden ze misschien nog een ongeval of een misdaad kunnen voorkomen.
Oud 12 september 2003, 13:41   #30
dejohan
Minister-President

Standaard

Zwijgen is toestemmen
Oud 12 september 2003, 14:51   #31
sinful246
Burgemeester

sinful246's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Onze linkse blowers slagen erin om in drie zinnen meer vooroordelen neer te pennen over onze politiemensen dan dat er vooroordelen over vreemdelingen staan in het Vlaams Blok programma.

Proficiat jongens, jullie zijn goed op weg.
Het is gewoon een jarenlang onevenwicht dat wel `s mag rechtgezet worden. Al veel te lang veel te braaf geweest.

Bedankt voor het compliment trouwens
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft.

www.cannabis-belgie.com
sinful246 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2003, 14:56   #32
sinful246
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Boe stoute flikken!

[size=2](beter?)[/size]
Is `t nie binnenkort (of is `t al voorbij) flikkendag in Gent? Kunnen we ze allemaal gaan uitjouwen en mee rotte tomaten smijten

*Nem. En dit is voor mijn 500je da ge afgenomen hed*
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft.

www.cannabis-belgie.com
Oud 12 september 2003, 14:58   #33
sinful246
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oei er mag niet gelachen worden met blowers en hun lijdensweg. Excuseer mij.

Is uwen wiet soms op ? Neem de trein, altijd een beetje reizen.

T kan toch nie op tegen ne space-trip van ne space-cake.

www.cannabis-belgie.com
Oud 12 september 2003, 15:33   #34
Kempen
Gouverneur

Standaard

tja Dejohan zelfs ik moet af en toe eens van het net gaan.

Als er telkens 1 dealer gevat wordt is het al de moeite waard. Laat mij dan ook koud hoeveel het kost. En daarbij terwijl dat ze daar op drugsjacht zijn kunnen ze mij niet opschrijven als ik eens verkeerd geparkeerd sta.

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 12 september 2003, 15:33   #35
Mohawk
Burger

Standaard

haha de trein nog zoiets
met de trein zou ge der al zijn zeggen ze,
wel ik ben 'r zelfs na de spaciest spacetrip nog rapper dan den trein haha
en overr die hoeveelheid... komaann!
okay, 3.5gram max op zak is goed, daar ga ik volmondig mee akkoord,
maar als je wil gaan halen is't niet genoeg.
is dit geen idee: toestemming om 100gram te halen in holland, en dan met 'n certificaat moet men kunnen bewijzen dat m'n een bepaalde hoeveelheid (hier 100gram) heeft gehaald op 'n bepaalde dag, op uiterlijk deze dag moet men deze wiet thuis stockeren. voor de rest mag men maar 3 gram op zak hebben.
voor 17.5€ wiet naar holland? kost 15€ alleen d'n trein :s
Mohawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2003, 15:44   #36
Kempen
Gouverneur

Standaard

Hoort ge ze al komen ?

Eerst is het vragen om te legaliseren. Alleen voor eigen gebruik. Daar doen ze toch niemand kwaad mee he. 't zijn allemaal onschuldige schatjes. Ge zou ze de absolutie geven zonder biechten. (Wat een oubollige uitdrukking schoot mij te binnen )
1 jointje op zak voor eigen gebruik dat moet toch gelegaliseerd worden.

En dan beginnen ze verder te gaan.
Tja 1 jointje dat is zo vlug op he. Dus we mogen toch wel een bepaalde hoeveelheid mee hebben he. Allez ze willen 3,5 gram op zak mogen hebben. Hoeveel jointjes is dat eigenlijk ? Maar ja dat kan toch geen kwaad he. Men doet daar toch niemand kwaad mee. Allez we geven ze nog eens de absolutie zonder biechten.

En dan heb je hier al enkele mannen die al beginnen dromen van ne stap verder te gaan. Die beginnen al te klappen van 100 gram. Nog heel braaf met een attest nog wel. Waarom niet. Zeg nu zelf. 't kan toch allemaal geen kwaad. Maar neen 't zijn allemaal brave gasten he.

Wanneer komt de volgende hier praten van ne vrachtwagen... voor eigen gebruik natuurlijk.

Vlaanderen onafhankelijk
Oud 12 september 2003, 16:00   #37
sinful246
Burgemeester

Standaard

Citaat:

Als er telkens 1 dealer gevat wordt is het al de moeite waard. Laat mij dan ook koud hoeveel het kost. En daarbij terwijl dat ze daar op drugsjacht zijn kunnen ze mij niet opschrijven als ik eens verkeerd geparkeerd sta.
Een dealer ok, maar toch nie iemand die mee amper 5 grammekes op zak loopt.
Ah is `t daarom te doen voor u, zodat ze de rest van de wet nie kunnen opvolgen.

Wat is dan het volgende? Zodat ik al `s een bankoverval kan plegen, da zijn weer een paar flikken minder die mij kunnen achtervolgen. Zelfde redenering he...

www.cannabis-belgie.com
Oud 12 september 2003, 16:02   #38
sinful246
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mohawk
haha de trein nog zoiets
met de trein zou ge der al zijn zeggen ze,
wel ik ben 'r zelfs na de spaciest spacetrip nog rapper dan den trein haha
en overr die hoeveelheid... komaann!
okay, 3.5gram max op zak is goed, daar ga ik volmondig mee akkoord,
maar als je wil gaan halen is't niet genoeg.
is dit geen idee: toestemming om 100gram te halen in holland, en dan met 'n certificaat moet men kunnen bewijzen dat m'n een bepaalde hoeveelheid (hier 100gram) heeft gehaald op 'n bepaalde dag, op uiterlijk deze dag moet men deze wiet thuis stockeren. voor de rest mag men maar 3 gram op zak hebben.
voor 17.5€ wiet naar holland? kost 15€ alleen d'n trein :s
100gr is idd toch wa veel vind zelle. Maar coffeeshops in belgie en `t probleem van die dure treinreis is toch opgelost. Natuurlijk met leeftijdscontrole.

www.cannabis-belgie.com
Oud 12 september 2003, 19:20   #39
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ja zeg, ik zou het woord hypocriet willen gebruiken, maar omdat ik wel wat sympathie voor u heb zal ik het niet doen.
Ik heb het ook niet zo op dealers, dat is een verfoeilijke soort, maar ik vind toch nog altijd dat die flikken wel belangrijker dingen te doen habben dan 20 blowers op te pakken, om daar dan 1 dealerke tussen te vinden, terwijl Antwerpen vergeven zit van de kleine criminaliteit.
Oud 12 september 2003, 19:20   #40
dejohan
Minister-President

Standaard

En 100 gram is veel te veel. Dat is een hoeveelheid om te dealen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be