Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2006, 18:32   #21
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Het Vlaams Belang heeft hier inderdaad niets mee te zien.
Valt nog te bezien. Nog niet zo lang geleden "verzorgden" skinheads de "security" bij VB-manifestaties.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 18:32   #22
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Waarom ?
omdat die ook een gelijkaardig schoon kleurke hebben.

als ik een marokkaan zie lopen, denk ik altijd spontaan: 'hé, een Roma!'.
Oud 27 augustus 2006, 18:33   #23
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bagdad voor 2003 zul je bedoelen. Nu loopt iedereen daar met wapens rond te schieten. De Yanks hebben daar de far-West binnengebracht. Met Saddam was er tenminste een geordende en vredevolle samenleving.
ge kunt misschien aan uw ordeningsdrift tegemoet komen door bijvoorbeeld uw playboys te ordenen volgens datum, ze daarna door elkaar te gooien en dan weer opnieuw te beginnen.
das een begin hé.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 18:34   #24
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
hebt u bewijzen dat het VB er bij betrokken is, zo ja laat niet na dit te gaan melden. En wat betreft geweld, in het forum met betrekking op GDM waart gij het toch die geweld zo'n goede oplossing vond, of is dit alleen geweld op politieke tegenstanders dat u goedkeurt moet weten wat ge wilt. Wat betreft skinheads er bestaat zoiets als red skins of gaat ge nu vertellen dat ge daar in uw wijsheid nog nooit van hebt gehoord, zijn skinheads van de rode strekking zijn ook GEWELDIG goed in het gebruik van geweld. Zaten er in de tijd veel van bij de blokbusters en het zogenaamd antifacistisch front en met stenen da die konden smijten en slagen met stokken kunt ge niet geloven, maar vooral op bejaarde.
Heeft FDW zelf niet gezegd dat hij skinheads niet meer in zijn partij duld. Waar is dat gepeupel dus opgegroeid denkt ge? Waart hebben ze hun waarden en normen gehaald? Niet bij de VLD!

En heb ik gezegd dat geweld een oplossing was in de zaak GDM? Ik heb daar gezegd dat het mij geen zak kan schelen dat zo'n geweldenaar stikt in zijn eigen woede.

Nee red skinheads heb ik nog nooit van gehoord. Met jullie complot theorien ook altijd
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 18:36   #25
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Waarom ?
Omdat hier heel veel Noord-Afrikanen wonen, en Roma minder in het oog springen - en voor een getuige die moet recapiteleren wat hij of zij gezien heeft, is de lijn van beschrijven eenvoudig doorgetrokken.
Oud 27 augustus 2006, 18:39   #26
Gringo
Partijlid

Gringo's schermafbeelding

Standaard

Die 'skins' hebben gewoon inspiratie opgedaan door het 'incident' met de bus 23-jongeren. Het zoveelste bewijs dat hun mooie, fantastische multiculturele schip op de klippen is gelopen...
Gringo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 18:44   #27
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Heeft FDW zelf niet gezegd dat hij skinheads niet meer in zijn partij duld. Waar is dat gepeupel dus opgegroeid denkt ge? Waart hebben ze hun waarden en normen gehaald? Niet bij de VLD!

En heb ik gezegd dat geweld een oplossing was in de zaak GDM? Ik heb daar gezegd dat het mij geen zak kan schelen dat zo'n geweldenaar stikt in zijn eigen woede.

Nee red skinheads heb ik nog nooit van gehoord. Met jullie complot theorien ook altijd
U hebt ook alleen maar gehoord wat u het best uitkomt niet. Wat betreft de vld, zou kunnen dat ze daar van voortkomen ge weet maar nooit met zo'n figuur als die de gucht, beledigen van personen dat die vent kan ge weet maar nooit hoe de zwakkere van geest in die partij dat interpreteren om in de gratie te komen bij hun kleine dictator. Moest dit nu dikwijls worden herhaald dan gaat ge dat toch ook geloven niet.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 18:49   #28
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Ah, we gaan dit incidentje met jongeren toch niet opblazen en veralgemenen zeker.
Trouwens, waarom zouden racisten blanken viseren
Ze wilden ook graag naar de voetbal
Oud 27 augustus 2006, 18:56   #29
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
U hebt ook alleen maar gehoord wat u het best uitkomt niet. Wat betreft de vld, zou kunnen dat ze daar van voortkomen ge weet maar nooit met zo'n figuur als die de gucht, beledigen van personen dat die vent kan ge weet maar nooit hoe de zwakkere van geest in die partij dat interpreteren om in de gratie te komen bij hun kleine dictator. Moest dit nu dikwijls worden herhaald dan gaat ge dat toch ook geloven niet.
Hier enkele Vlaemssche skins aan het woord ..................en aan die "Brugeskin" zijn onderschrift te zien denk ik dus niet dat die bij de vld zit

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=305681
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 18:58   #30
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja zeker zodat het leger en de politie ongestraft op mensen kan kloppen zeker. Een autoritaire staat lost dit helemaal niet op. Een autoritaire staat zet enkel de gewone mens in de zak omdat het die beneemt van zijn vrijheden. Gewoon het vlaams blok verbieden en alles wat naar nationalisme ruikt laten met veel geweld laten oppakken trekt al veel naar uw oplossing. Is het dat wat je wilt? Dat we u vanacht met veel kabaal uit uw huis komen zetten voor de uitspraken die ge doet op dit forum? Is dat de maatschappij die je wil?
Zo ziet gij de toekomst en het kan niet vlug genoeg gaan hé daar droomt gij toch van hé, foei mensen met geweld uit hun huis komen zetten, zou zeggen zou u graag zien komen. het VB en nationalisme met VEEL geweld laten oppakken, ik dacht dat ge tegen geweld waart. Ge kunt uzelf toch niet bedwingen hé, ge zit er vol van is het niet geweld en gij zou nooit hebben gehoord van redskins allee dat kan ik nu niet geloven.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 19:43   #31
KeyserH
Lokaal Raadslid

KeyserH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang heeft hier inderdaad niets mee te zien. Het is het regime die dergelijke onveiligheid en geweld op straat toelaat. Ik pleit allang voor een meer autoritaire staat met veel politie en leger op straat. Ook een avondklok en sluitingsuur voor horecazaken in multiculturele risicogebieden zijn een optie.
dat wordt fun

communist!!
Oud 27 augustus 2006, 20:00   #32
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

[quote=ilfalco;1924273]ja dat vraag ik me ook af. En zoals je zegt zulke zaken gebeuren spijtig genoge dagelijks en veel meer in omgekeerde richting.

Alleen zijn die skinheads blijkbaar te laf om de confrontatie met echt crimineel tuig aan te gaan en zoeken ze liever makkelijke onschuldige slachtoffers.[/quote]wie zegt dat die slovakken niks gedaan hadden? De politie weet nog niet waarom die twee kerels aangevallen werden...dit zonder die messteken te willen goedpraten uiteraard.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 20:03   #33
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Bagdad voor 2003 zul je bedoelen. Nu loopt iedereen daar met wapens rond te schieten. De Yanks hebben daar de far-West binnengebracht. Met Saddam was er tenminste een geordende en vredevolle samenleving.
ga dat aan de Koerden vertellen, en aan de Sjieten...die mannen die met heelder dorpen vergast werden, of opgesloten in middeleeuwse kerkers waar ze verkracht en gefolterd werden...
Oud 27 augustus 2006, 20:04   #34
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
't zijn roma zigeuners eh.
die worden nogal eens verward met marokkanen
ah ja, die stelen ook zo veel...
Oud 27 augustus 2006, 20:09   #35
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Weeral, het stopt niet. Er gebeuren nu zelfs al ongelukken en nog steeds worden partijen die oproepen tot dit gedrag niet verboden?! En we zullen weer gaan roepen zeker dat het VB hier niks heeft mee te maken
Gij hebt niets te zeggen over geweld.
Citaat:
Omg gij gaat dat vies krapuul van nen guido demoor nog verdedigen ofwa? Dat hem naar zijn werk gaat als elke normale mens he. Mijnheer dacht omdat hem op den trein den baas is dat hem op een bus zich ook den baas moest wanen. Hij was daar een busreiziger zoals iedereen en moest zich gedragen als iedereen. Agressief gedrag kan niet getolereerd worden. Ik ben superblij dat hij zijn straf tenminste toch al niet ontlopen is.

Ik snap niet hoe mensen begrip kunnen opbrengen voor het soort misdadigers als demoor en vantemsche. Tis natuurlijk ook niet verwonderlijk dat net deze extremisten door VB aanhangers tot martelaren wordt uitgeroepen. Degucht had weeral gelijk!

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 20:16   #36
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

Red-skins, nooit van gehoord? Wat een wereldvreemd ventje zijt gij wel zeg.Gij leest nooit niks zeker? Komt nooit buiten? Of gaat ge alleen uit in ouwemannekens-café's?
Allee, een tip: googel gewoon eens "wikipedia:redskin".
Oud 27 augustus 2006, 20:21   #37
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Altijd maar weer diezelfde linkse radicale idiote onzin die geweld van autochtonen op allochtonen bestempelt als racisme.

Als kutmarokkaantjes het zoveelste autochtone slachtoffer in elkaar rammelen is het banaal jongeren geweld dat mogelijk ontstond door een racistische opmerking vanwege de autochtoon.

Het zijn weldra verkiezingen , dus alle extreme skinhead beetjes helpen om het hoger rode doel te dienen.
En zeggen dat september nog niet eens is begonnen , je weet wel, de maand net voor de verkiezing die traditioneel gesatureerd zit met VB gebash.

Ach ja, de best is yet to come ,.......doe jullie best lieve objectieve media.

At your service
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 20:26   #38
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allé, allemaal in koor "Meer blauw op straat" (of er zijn toch nog raakpunten tussen links en rechts).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2006, 20:27   #39
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
Altijd maar weer diezelfde linkse radicale idiote onzin die geweld van autochtonen op allochtonen bestempelt als racisme.

Als kutmarokkaantjes het zoveelste autochtone slachtoffer in elkaar rammelen is het banaal jongeren geweld dat mogelijk ontstond door een racistische opmerking vanwege de autochtoon.

Het zijn weldra verkiezingen , dus alle extreme skinhead beetjes helpen om het hoger rode doel te dienen.
En zeggen dat september nog niet eens is begonnen , je weet wel, de maand net voor de verkiezing die traditioneel gesatureerd zit met VB gebash.

Ach ja, de best is yet to come ,.......doe jullie best lieve objectieve media.

At your service
Tiens, ineens is Geert Lambert al daar met uitleg, hoe verrassend

De laffe aanval op twee Slovaakse jongeren door een bende skinheads is het tweede geval van extreem-rechts geweld op enkele maanden tijd. Opnieuw werden twee jongeren enkel en alleen omwille van hun afkomst zwaar afgetuigd", aldus Spirit-voorzitter Geert Lambert. "Blijkbaar voelen sommige extreem-rechtse skinheads zich minder en minder terughoudend om hun verwerpelijke gedachtegoed in daden om te zetten. Ze krijgen -misschien niet geheel onterecht- het gevoel dat racisme in Vlaanderen getolereerd wordt."

IJzerbedevaart
"Racisme is een sluipend gif dat onze maatschappij meer en meer aantast. Verantwoorde politici mogen latent racisme niet tolereren", zegt Lambert. "Net vandaag werd op de IJzerbedevaart expliciet gepleit voor meer diversiteit en respect voor alle etnisch-culturele groepen. Het IJzerbedevaartcomité voegde meteen de daad bij het woord door een Gentenaar van Marokkaanse afkomst uit te nodigen voor een toespraak".

Zwaargewond
Het gerecht verhoort intussen een aantal mensen uit Tienen die vermoedelijk meer afweten van de aanval op twee jonge Slovaken. Er zijn nog geen verdachten opgepakt, meldt Patrick Vits van het Leuvense parket. De gewonde Slovaak werd pas zondagnamiddag grondig ondervraagd. Hij raakte zwaargewond door slagen, stampen en enkele messteken die de skinheads hem toedienden. De tweede Slovaak bleef ongedeerd. (belga/hln)

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt1
Oud 27 augustus 2006, 20:28   #40
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Red-skins, nooit van gehoord? Wat een wereldvreemd ventje zijt gij wel zeg.Gij leest nooit niks zeker? Komt nooit buiten? Of gaat ge alleen uit in ouwemannekens-café's?
Allee, een tip: googel gewoon eens "wikipedia:redskin".
Gij noemt mij wereldvreemd omdat ik geen redskins ken? Yeah right. Ik ben een normale burger die zich niet bezig houdt met criminele feiten dus nee ik ken het niet en het maakt me zeker niet wereldvreemd maar schept wel een scherp beeld van uw levenswereld.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be