![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt nog te bezien. Nog niet zo lang geleden "verzorgden" skinheads de "security" bij VB-manifestaties.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat die ook een gelijkaardig schoon kleurke hebben.
als ik een marokkaan zie lopen, denk ik altijd spontaan: 'hé, een Roma!'.
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
das een begin hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En heb ik gezegd dat geweld een oplossing was in de zaak GDM? Ik heb daar gezegd dat het mij geen zak kan schelen dat zo'n geweldenaar stikt in zijn eigen woede. Nee red skinheads heb ik nog nooit van gehoord. Met jullie complot theorien ook altijd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat hier heel veel Noord-Afrikanen wonen, en Roma minder in het oog springen - en voor een getuige die moet recapiteleren wat hij of zij gezien heeft, is de lijn van beschrijven eenvoudig doorgetrokken.
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() Die 'skins' hebben gewoon inspiratie opgedaan door het 'incident' met de bus 23-jongeren. Het zoveelste bewijs dat hun mooie, fantastische multiculturele schip op de klippen is gelopen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=305681
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
communist!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() [quote=ilfalco;1924273]ja dat vraag ik me ook af. En zoals je zegt zulke zaken gebeuren spijtig genoge dagelijks en veel meer in omgekeerde richting.
Alleen zijn die skinheads blijkbaar te laf om de confrontatie met echt crimineel tuig aan te gaan en zoeken ze liever makkelijke onschuldige slachtoffers.[/quote]wie zegt dat die slovakken niks gedaan hadden? De politie weet nog niet waarom die twee kerels aangevallen werden...dit zonder die messteken te willen goedpraten uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Allee, een tip: googel gewoon eens "wikipedia:redskin". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Altijd maar weer diezelfde linkse radicale idiote onzin die geweld van autochtonen op allochtonen bestempelt als racisme.
Als kutmarokkaantjes het zoveelste autochtone slachtoffer in elkaar rammelen is het banaal jongeren geweld dat mogelijk ontstond door een racistische opmerking vanwege de autochtoon. Het zijn weldra verkiezingen , dus alle extreme skinhead beetjes helpen om het hoger rode doel te dienen. En zeggen dat september nog niet eens is begonnen , je weet wel, de maand net voor de verkiezing die traditioneel gesatureerd zit met VB gebash. Ach ja, de best is yet to come ,.......doe jullie best lieve objectieve media. At your service |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé, allemaal in koor "Meer blauw op straat" (of er zijn toch nog raakpunten tussen links en rechts).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De laffe aanval op twee Slovaakse jongeren door een bende skinheads is het tweede geval van extreem-rechts geweld op enkele maanden tijd. Opnieuw werden twee jongeren enkel en alleen omwille van hun afkomst zwaar afgetuigd", aldus Spirit-voorzitter Geert Lambert. "Blijkbaar voelen sommige extreem-rechtse skinheads zich minder en minder terughoudend om hun verwerpelijke gedachtegoed in daden om te zetten. Ze krijgen -misschien niet geheel onterecht- het gevoel dat racisme in Vlaanderen getolereerd wordt." IJzerbedevaart "Racisme is een sluipend gif dat onze maatschappij meer en meer aantast. Verantwoorde politici mogen latent racisme niet tolereren", zegt Lambert. "Net vandaag werd op de IJzerbedevaart expliciet gepleit voor meer diversiteit en respect voor alle etnisch-culturele groepen. Het IJzerbedevaartcomité voegde meteen de daad bij het woord door een Gentenaar van Marokkaanse afkomst uit te nodigen voor een toespraak". Zwaargewond Het gerecht verhoort intussen een aantal mensen uit Tienen die vermoedelijk meer afweten van de aanval op twee jonge Slovaken. Er zijn nog geen verdachten opgepakt, meldt Patrick Vits van het Leuvense parket. De gewonde Slovaak werd pas zondagnamiddag grondig ondervraagd. Hij raakte zwaargewond door slagen, stampen en enkele messteken die de skinheads hem toedienden. De tweede Slovaak bleef ongedeerd. (belga/hln) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt1
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Gij noemt mij wereldvreemd omdat ik geen redskins ken? Yeah right. Ik ben een normale burger die zich niet bezig houdt met criminele feiten dus nee ik ken het niet en het maakt me zeker niet wereldvreemd maar schept wel een scherp beeld van uw levenswereld.
|
![]() |
![]() |