![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede; dat was weldegelijk de bedoeling van de topic, moest het anders geweest zijn had ik hem wel iets minder duidelijk gemaakt. Ten derde; ik denk dat ik ook maar eens vertrek. Voor zo'n 2 zotten als mezelf is er geen plaats genoeg op het forum ![]() ![]() So: see you! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() massaal bannen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als we 500 stemmen halen, gaat het door. (Ik schat dat er zo'n 500-tal dubbele nicks bestaan) Kunnen we al beginnen tellen. Hoeveel vijanden heb ik feitelijk?
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() (zucht)
Ik heb het al geprobeerd, om de netiquette hier (terug) in te voeren. Maar heel erg populair was het niet. Ik heb hier veel gezien. Overwicht van bepaalde groepen is zo gevaarlijk. Daar komt bij dat enkel diegenen die echt in politiek geïnteresseerd zijn, en dus ook vaak een uitgesproken en muurvast standpunt hebben (zoals ik ook, moet ik toegeven - ik ben ook maar een mens), zich op een politiek forum bewegen. Net als een parlement, net als een leerlingenraad op eenm iddelbare school. Iedereen wil de wereld veranderen, maar allemaal zelf en op hun eigen manier. Gevolg: iedereen komt in elkaars vaarwater te zitten, en loopt elkaar in de weg. Kregeligheid en concurrentie gegarandeerd. (diepe zucht) Mens, bedenkt dat ge maar een mens zijt, bedenkt dat ge maar beperkt zijt! (heel diepe zucht)
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Wanneer kunnen we het hebben over de titel van deze topic.
Ik ben alvast dat hele communautaire zever kotsbeu !!! Of Belgie barst of niet, het blijft een apenland. Groot of kleiner, maakt niet uit! Ik ga toch verhuizen waar er meer zon is en minder zeveraars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Berlusconi! ![]() Maar eigenlijk, waarom niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben terug
leve België |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe? Waarom weet ik van niets? Zijn er dan communautaire problemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen dat de verschillen tussen beide bevolkingsgroepen te groot zijn geworden (ziet ge dat niet?? Wij zijn twee volkeren!!!) om nog samen te leven in een forum. IK eis dan ook een appart forum voor de Belgicistische Gemeenschap! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Aan de voorkant. Waar het zonneklepje van haar petje staat. 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het probleem is dat we met een redelijk grote groep moeten zijn om dit hier hard te maken, anders lukt het gewoon niet. 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote="coosie"]
Citaat:
Mooi voorstel, doch moeilijk te realiseren. Gewoon al omdat de auteur van een topic met een bepaald standpunt vertrekt en onmogelijk objectief kan zijn. Stel je bijvoorbeeld een Guderian als bemiddelaar voor ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="Renaud"]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Mijn bedoeling toen ik dit opstartte was niet het stichten van een dictatuur. Alhoewel, die personencultus lijkt me wel interessant
![]() Zoals Basil al opmerkte ![]() Het idee van een moderator is natuurlijk niet slecht, maar daar volg ik Paulus min of meer. Bij het opstarten van een topic moet je ze zelf de richting wat laten kiezen. Alleen kan ik de meeste van die discussies geen discussies meer noemen.
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Om even verder te gaan op de discussie met moderator. Misschien moet dan niet de maker van een topic modereren maar duidt hij/zij iemand aan ?
Als een discussie dreigt uit te lopen in een welles/nietes spelletje, dan kunnen inderdaad de mede forum gebruikers een verwittiging geven dat ze moeten stoppen, doen ze dat niet, dan kan iedereen die dit gedrag storend vindt, hun negeren ? Of, ik weet niet of dat volgens de nettiquette is, maar zijn er al een paar personen waarvan je de ervaring hebt dat ze telkens de discussie verzieken ? Misschien beseffen ze dit niet. Ik weet niet of dit wel netjes is, maar al deze personen waar je die problemen al mee gehad hebt, kan je misschien nu opnoemen. Gewoon opnoemen, niet belachelijk maken !! De personen in kwestie kunnen dan vragen wat het probleem is, of andere forumgebruikers kunnen hun zaak dan bepleiten, of beamen ?Zo geef je die mensen ook de kans hun goede intenties te tonen ? Moest iemand nu een probleem hebben met mijn discussievoering, dan zou ik het wel appreciëren als ik daar eerst op attent wordt gemaakt, en als ik blijf volharden, dat ik dan genegeerd wordt, ok. Ik kan dan ook zien of het maar 1 persoon is die dit probleem heeft , of zijn het er een aantal , van alle kleuren en strekkingen natuurlijk. Ik weet niet of jullie dit een democratische deal vinden ?