Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 september 2003, 08:05   #21
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Dit is een degoutant verhaal.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2003, 17:04   #22
Het Vraagteken
Provinciaal Statenlid

Het Vraagteken's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Het Vraagteken
Standaard

Ik weet weer waarom ik geen kreeft lust.
Oud 15 september 2003, 17:21   #23
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Ik weet weer waarom ik geen kreeft lust.
Probeer ze eens op te eten........
Oud 15 september 2003, 18:03   #24
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk heb ik wel medelijden met dat beest. Die kreeft moet een enorm trauma hebben opgelopen.
Oud 15 september 2003, 18:10   #25
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Nu weet ik waarom er af en toe ne scampi in mijn WC rondkruipt!
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2003, 19:07   #26
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Het doet me denken aan het verhaal van de solitaire wesp en de tarantula.

Lang geleden leefde er eens een klein wespje in het midden van de ontzaglijke woestijn. Omdat het een heel zwak was en haar stekel niet zo scherp werd het uitgesloten door zijn mede-wespjes en moest het in een koude grot leven, helemaal alleen. Het had niet veel vijanden daar maar nog minder vriendjes. Lang moest het wespje leven in haar grot tot ze op een dag besloot naar buiten te gaan om daar een even eenzaam wespje te vinden en het dan weer achter te laten, echter niet zonder iets mee te nemen. Lange tijd (voor een wesp toch) ging voorbij. Toen kwam de dag dat het kwijt moest wat het in zich droeg. Het wespje verliet haar koude grot en ging op zoek. Niet naar een warm of droog plekje om te leggen. Nee. Het ging op zoek naar een monster dat vele malen groter was dan enig schepsel dat het ooit mocht aanschouwen. Het gevaarlijkste wezen op aarde. De Tarantula. Dit vreselijk spinnebeest werd gevreesd door elk organisme dat ademde en dat wenste te blijven doen. Maar niet door ons wespje. Ooh neen, ons wespje had een opdracht. Het beest uitdagen tot een duel en niet stoppen eer het geveld is. Eenmaal het vreselijke gedrocht te hebben gevonden en de aandacht te hebben getrokken door het constante provoceren, ging ze de strijd aan. Niet aflatende aanvallen zouden ons stekebeestje niet helpen. Daarvoor was de spin te sterk. Ze had maar één zwakke plek, eentje maar, en die was helemaal aan het oog onttrokken. In het midden van de buik, die over de grond sleept, ligt het centrale punt van het zenuwstelsel, steek daar en het beest is volledig geïmobiliseerd. Maar het duurde uren eer ze de spin zodanig verzwakte en verstrooide dat ze haar definitieve aanval kon lanceren. Wat achteruitdeinzen, even wachten en daarna met volle kracht voorwaarts! Recht op de rug. Als de spin haar kop wat lijkt op te tillen, verandert onze wesp echter van koers. Ze duikt en komt terecht op de plaats waar ze zijn moet, ze heeft niet veel tijd. Maar het is genoeg. Ze steekt de spin op de enige plaats waar het iets uithaalt. Het gedrocht ligt geveld. Het wespje creëert een opening in het spinnelijf en begint dan ze ter plekke in te graven. Voor het gat echter dicht te werpen, legt ze in de spin heel voorzichtig één enkel eitje. Het gat wordt gedicht. De opdracht van de wesp is vervuld. Later zal het kleine nakomelingetje de wesp waarin het huist ontdekken en het arme slachtoffer levend oppeuzelen. De cyclus herbegint.
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2003, 19:42   #27
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Ma meiskes toch, een kreeft. is een paling dan niet handiger???

Ma jongens toch, ooit al eens de staart van een kreeft gezien en een vagina??? Dat lijkt mij wel pruswerk om dat erin te krijgen zenne zeker terwijl ge dat beest z'n kop in de fik steekt.
Bovendien plassen kreeften via openingen aan het hoofd

Citaat:
Hoe plast een kreeft?

Anders dan wij doen in ieder geval, aan de basis van de lange antennes zitten twee antenneklieren. De afvalstoffen worden uit het bloed gezuiverd en komen in twee gespierde blazen terecht. Op geregelde tijden worden die blazen geleegd via twee lichaamsopeningen die vlak onder de lange antennes zitten. Omdat de kop meestal naar buiten steekt blijft het kreeftenhol op deze manier schoon.
Over eventuele andere afstoting van uitwerpselen heb ik niet onmiddelijk iets gevonden maar wat betreft de voortplanting wel nog iets.

Citaat:
Het achterlijf

En nog hebben we niet alle uitsteeksels van de kreeft gehad. Kreeften zijn ook nog eens voorzien van een flexibel achterlijf. Daaraan zitten eerst twee paar extremiteiten die bij mannetjes en vrouwtjes verschillen. Die dienen, jawel, voor de voortplanting. Bij mannetjes vormen de vier extremiteiten samen een soort goot waarlangs het sperma geleid wordt. In het achterlijf van het mannetje zit een lichaamsopening waar tijdens de paring sperma uit komt vloeien. Het wordt via de goot in de buurt van de lichaamsopening van het vrouwtje geleid. Zodra de eieren daaruit te voorschijn komen worden ze bevrucht. Kreeften kennen geen inwendige bevruchting, maar een uitwendige. De eieren worden met een kleefstof vastgeplakt aan de zwempoten van het vrouwtje. Door de bewegingen daarvan worden de eieren van zuurstofrijk water voorzien. Als de eitjes uitkomen, zwemmen de larven naar het wateroppervlak en begint het hele verhaal weer van voren af aan...

Achter de extremiteiten die bij de voortplanting gebruikt worden, zitten vier paar poten die er gelukkig hetzelfde uitzien. Dat zijn de zwempoten waaraan de eitjes vastgeplakt worden. De poten worden gebruikt bij het vooruitzwemmen. Een kreeft kan ook krachtig achteruit schieten, maar daarvoor gebruikt hij zijn zwempoten niet.
Dus ofwel de poten er mee in ofwel een vrouwtjeskreeft net na de paring met de staart in de vagina gestoken en dit zou dan heel mischien voor kleine kreeftjes kunnen zorgen.

Ter illustratie nog dit

Broodje aap ok, leuk maar een beetje geloofwaardigheid kan toch geen kwaad hé of is dit een urban legend voor dummy's?

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2003, 19:42   #28
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Sluipwesp?
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2003, 19:54   #29
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Sluipwesp?
Heel goed mogelijk. Ik heb dit verhaaltje gelezen toen ik twaalf was uit een van die lekker ouderwetse Disneyboekjes. Het was enkel om eens een langere tekst te posten, is informatief niet zoveel waard. Ik hoop dat dit jullie niet schokt?
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2003, 15:32   #30
Georg
Provinciaal Statenlid

Georg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Sluipwesp?
Jep.
Oud 21 september 2003, 16:28   #31
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Er zijn in ieder geval wel leukere dingen ter zelfbevrediging.

Zoals?
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2003, 17:05   #32
Georg
Provinciaal Statenlid

Georg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Er zijn in ieder geval wel leukere dingen ter zelfbevrediging.

Zoals?
Oei, als jij echt aan niks anders kan denken dan een kreeft, hebt ge een klein probleem... Zeker als man eigenlijk

Natuurlijk help ik U graag uit de nood. Zo'n kreeftestaart in uw fronske is hoogst oncomfortabel, en niet zo werkzaam eigenlijk. We focussen dus op het belangrijkste lichaamsdeel bij de mannelijke zelfbevrediging : de penis. Alle truuks kunnen natuurlijk gecombineerd worden met het inbrengen van voorwerpen in het fronske, maar hierbij moet toch de nodige voorzichtigheid in acht genomen worden. Het verwijderen van naar binnen geschoten voorwerpen uit de darmen is een minder aangename ervaring.

Volgende zaken kan U eens proberen :

- de WC-rol met boter aan de binnenkant is al een prettige simulatie. Als U uw hand op de achterkant houdt, verkrijg je meteen ook een min of meer realistische zuigwerking. Voor SMers bestaat er ook een variatie met schuurpapier, maar dit is enkel aan te raden voor gevorderden met genoeg eeltontwikkeling.
- twee biefstukken tussen de radiator imiteren zowel het vlezige gevoel als de juiste temperatuur. Na gebruik kunnen ze verwerkt worden met een looksaus.
- voor de gevorderde masturbator bestaat ondertussen ook al een vibrerende nep-vagina. Dit is iets prijziger, maar de stimulans is dan ook veel intenser.
- wie graag iets meer leven in de brouwerij heeft, kan ook eens een schaap proberen. Om teveel leven in de brouwerij te vermijden, maak gebruik van rubber laarzen ; daarin kan U de achterpoten van het dier immobilizeren, en brengt U de vaginale opening op de juiste hoogte.

En dan is er natuurlijk nog altijd het betere handwerk. Met de voeten gaat iets minder vlot. Lees anders eens "kartonnen dozen" van Tom Lanoye. inspiratie met de vleet.

Nog iets waarmee ik U van dienst kan zijn? 8)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be