![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is een degoutant verhaal.
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik weet weer waarom ik geen kreeft lust.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk heb ik wel medelijden met dat beest. Die kreeft moet een enorm trauma hebben opgelopen.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Nu weet ik waarom er af en toe ne scampi in mijn WC rondkruipt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Het doet me denken aan het verhaal van de solitaire wesp en de tarantula.
Lang geleden leefde er eens een klein wespje in het midden van de ontzaglijke woestijn. Omdat het een heel zwak was en haar stekel niet zo scherp werd het uitgesloten door zijn mede-wespjes en moest het in een koude grot leven, helemaal alleen. Het had niet veel vijanden daar maar nog minder vriendjes. Lang moest het wespje leven in haar grot tot ze op een dag besloot naar buiten te gaan om daar een even eenzaam wespje te vinden en het dan weer achter te laten, echter niet zonder iets mee te nemen. Lange tijd (voor een wesp toch) ging voorbij. Toen kwam de dag dat het kwijt moest wat het in zich droeg. Het wespje verliet haar koude grot en ging op zoek. Niet naar een warm of droog plekje om te leggen. Nee. Het ging op zoek naar een monster dat vele malen groter was dan enig schepsel dat het ooit mocht aanschouwen. Het gevaarlijkste wezen op aarde. De Tarantula. Dit vreselijk spinnebeest werd gevreesd door elk organisme dat ademde en dat wenste te blijven doen. Maar niet door ons wespje. Ooh neen, ons wespje had een opdracht. Het beest uitdagen tot een duel en niet stoppen eer het geveld is. Eenmaal het vreselijke gedrocht te hebben gevonden en de aandacht te hebben getrokken door het constante provoceren, ging ze de strijd aan. Niet aflatende aanvallen zouden ons stekebeestje niet helpen. Daarvoor was de spin te sterk. Ze had maar één zwakke plek, eentje maar, en die was helemaal aan het oog onttrokken. In het midden van de buik, die over de grond sleept, ligt het centrale punt van het zenuwstelsel, steek daar en het beest is volledig geïmobiliseerd. Maar het duurde uren eer ze de spin zodanig verzwakte en verstrooide dat ze haar definitieve aanval kon lanceren. Wat achteruitdeinzen, even wachten en daarna met volle kracht voorwaarts! Recht op de rug. Als de spin haar kop wat lijkt op te tillen, verandert onze wesp echter van koers. Ze duikt en komt terecht op de plaats waar ze zijn moet, ze heeft niet veel tijd. Maar het is genoeg. Ze steekt de spin op de enige plaats waar het iets uithaalt. Het gedrocht ligt geveld. Het wespje creëert een opening in het spinnelijf en begint dan ze ter plekke in te graven. Voor het gat echter dicht te werpen, legt ze in de spin heel voorzichtig één enkel eitje. Het gat wordt gedicht. De opdracht van de wesp is vervuld. Later zal het kleine nakomelingetje de wesp waarin het huist ontdekken en het arme slachtoffer levend oppeuzelen. De cyclus herbegint.
![]() |
#27 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Ma meiskes toch, een kreeft. is een paling dan niet handiger???
Ma jongens toch, ooit al eens de staart van een kreeft gezien en een vagina??? Dat lijkt mij wel pruswerk om dat erin te krijgen zenne zeker terwijl ge dat beest z'n kop in de fik steekt. Bovendien plassen kreeften via openingen aan het hoofd Citaat:
Citaat:
Ter illustratie nog dit ![]() Broodje aap ok, leuk maar een beetje geloofwaardigheid kan toch geen kwaad hé of is dit een urban legend voor dummy's?
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Sluipwesp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk help ik U graag uit de nood. Zo'n kreeftestaart in uw fronske is hoogst oncomfortabel, en niet zo werkzaam eigenlijk. We focussen dus op het belangrijkste lichaamsdeel bij de mannelijke zelfbevrediging : de penis. Alle truuks kunnen natuurlijk gecombineerd worden met het inbrengen van voorwerpen in het fronske, maar hierbij moet toch de nodige voorzichtigheid in acht genomen worden. Het verwijderen van naar binnen geschoten voorwerpen uit de darmen is een minder aangename ervaring. Volgende zaken kan U eens proberen : - de WC-rol met boter aan de binnenkant is al een prettige simulatie. Als U uw hand op de achterkant houdt, verkrijg je meteen ook een min of meer realistische zuigwerking. Voor SMers bestaat er ook een variatie met schuurpapier, maar dit is enkel aan te raden voor gevorderden met genoeg eeltontwikkeling. - twee biefstukken tussen de radiator imiteren zowel het vlezige gevoel als de juiste temperatuur. Na gebruik kunnen ze verwerkt worden met een looksaus. - voor de gevorderde masturbator bestaat ondertussen ook al een vibrerende nep-vagina. Dit is iets prijziger, maar de stimulans is dan ook veel intenser. - wie graag iets meer leven in de brouwerij heeft, kan ook eens een schaap proberen. Om teveel leven in de brouwerij te vermijden, maak gebruik van rubber laarzen ; daarin kan U de achterpoten van het dier immobilizeren, en brengt U de vaginale opening op de juiste hoogte. En dan is er natuurlijk nog altijd het betere handwerk. Met de voeten gaat iets minder vlot. Lees anders eens "kartonnen dozen" van Tom Lanoye. inspiratie met de vleet. Nog iets waarmee ik U van dienst kan zijn? 8)
![]() |