![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch is het niet fair tegenover de marokanen die het wel goed menen, die niets met het extremisten te maken hebben. Er zijn er zelf die rascist zijn van hun eigen volk, ze worden niet aanvaard omdat ze zich hebben aangepast aan de Vlaamse normen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag zeker, maar vroeger? Vergeet het maar. Ze werden zelfs beter behandeld dan de Vlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze dan eerst hun eigen stal uitmesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist vroeger meer dan vandaag. Kronkel je maar verder in je vreemdelingenhaat, Antoon. Ik heb lange jaren in Brussel gewoond en heb het met mijn eigen ogen die toestand kunnen volgen.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, en heb je dan ook de evolutie gezien van 'normale' allochtonen die hier dankbaar met hun buur zaten te kletsen naar jihad-buurten vol hoofddoeken en arrogante jonge pro-hezbollah trawanten? Of is dat stukje je ontgaan omwille van wat in je kraam past?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() sorry maar dat is dikke BULLSHIT, ik ken er genoeg die zijn gaan solliciteren, die goed de nederlandse taal beheren, de juiste diploma's op zak hebben en toch geen kans krijgen ,omdat ze veel liever ne pool in't zwart willen aannemen!
Laatst gewijzigd door nubian : 29 augustus 2006 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als het echt over puur racisme ging, dan werd die Pool ook niet aangenomen. Het gaat echter over de arrogantie van de moslims. Zoals ik eerder schreef : eigen schuld, dikke bult. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrijf jij dat dan maar toe aan het werk dat werd geweigerd. Naar mijn mening gaat het over een wereldwijde radicalisering waaraan de moslims in ons land gewoon meedoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() je bent nu echt aan het veralgemenen,is nog geen argument Dus zijn alle duitser dan nazi omdat ze de wo begonnen zijn?
Laatst gewijzigd door nubian : 29 augustus 2006 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta even huiverig tegenover radicale katholieken als tegenover radicale moslims.
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel alleen maar vast dat de moslim-wijken er meer en meer uitzien als straten uit pakweg Iran. Wat vroeger niet het geval was. Niet alleen zijn de moslims met veel meer dan vroeger ( dat is dat het resultaat van een blijvende immigratie uit moslimlanden ), maar je ziet zelf toch ook dat het aantal moslims met fundamentalistische klederdracht groeit ten nadele van hen die zich nog 'normaal' kleden. En dat is geen veralgemening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() ik ken genoeg moslims die vredelievend zijn en die deftig proper leven, het gaat hierom om een kleine kern extremisten die de samenleving verpesten en alleen de kloof willen groter maken tussen marokkanen en vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar straten vol moslim-jihadi's in Schaerbeek, Anderlecht, Borgerhout of Deurne zijn voor jou geen punt. Dat is net het probleem met jullie linksen. Een selectieve verontwaardiging wanneer iets van Vlamingen uitgaat wat jullie niet aanstaat, en een overdreven rechtvaardiging van de islamistische arrogantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan wel met je ogen open, als het enigszins kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn moeder woont er al 45jaar en ze woont er nog altijd even graag.
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door nubian : 29 augustus 2006 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hte is gewoon omdat ze willen provoceren en tonen hoe ze het zelf willen hebben, en geloof me vrij, in dat beeld is geen plaats voor Westerse vrijheid. |
|
![]() |
![]() |