![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Tijdens de eerste live-uitzending van de Belgen tijdens het WK in Korea en Japan was Brusselmans subliem: "Als we nog niet kunnen winnen van Fucking Japan..." "Als Waseige nog 1 keer durft zeggen dat we goed spelen steek ik die stokskes in zijn gat"-verwijzend naar de eetstokjes die hij in zijn handen had. Onvergetelijk. ![]() Hij werd jammergenoeg onmiddellijk gekickt omdat hij beffen en masturberen had gezegd. ![]() Fucking bureaucraten. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 29 augustus 2006 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Wilfried Martens.
(en niet zomaar een corrigerend tik...frontaal en hard dat ie plat achterover valt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() op één staat natuurlijk frankske van de kakbroek
verder heb ik altijd al iets tegen walter capieau gehad en koereurs ( wielerterroristen ) die zou ik eigenlijk ook wel rauw lusten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2006 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook Isabelle A. kan van mij ne stamp onder heur gat krijgen. Zo'n trutterig en lelijk wijf dat zich ooit zangeres (he lekker ding) noemde... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Abou Jah Jah, spijtig dat hij verhuisd is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() ben Crabbé a volonté
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld Rik Torfs ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() rik torfs is mijne vriend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor Ben Crabbé wil ik mijn Tefal-pan nog wel eens uit de kast halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Diene tiener-zanger van Spring of zoiets... Jelle kweet-niet-hoe. Die heeft een mombakkes waar heel mijn vuist (toch redelijk potig) in kan verdwijnen. Alles om die stupiede grijns van zijn gezicht te halen !
En in de categorie "mensen van vroeger": Donaat Deriemaker.
![]() |
#32 |
|
![]() Jeff Hoeyberghs verdient ook wel een lel of twee tegen z'n oor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Freddy Willockx. Heeft blijkbaar al genoeg toeken gehad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Om in de politieke sfeer te blijven : Leo Delcroix
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Pokkenvent Yves Desmet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Koen Buyse (van Zornik).
Hij zou wat anders dan alleen mascara nodig hebben om zich weer toonbaar te maken wanneer ik met hem klaar ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze ben ik volledig akkoord met Kim, al zou ik er nog álle kandidaten van big brother aan toe voegen. Voor die lage levensvormen geen greintje respect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Mout Uyttersprot.
(Bertje van in familie-en hij speelt ook in de kotmadam) Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 29 augustus 2006 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |