![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Zinloos is wat Firestone doet,zij weet de rapporten staan,ik niet.Zoek zelf of vraag het haar.
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoe zijn ze dan binnengeraakt volgens U? Vriendelijk op de deur geklopt? Nu, de officiele rapporten hebben het over "...stormed into the cockpit", enzo, dus.... Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Minister-President
|
![]() Firestone, waarom wil u perse toch weer de persoonlijke toer opgaan?
Eerst zeg je dingens als, Citaat:
En je gaat verder met Citaat:
En dat terwijl je eerder zelf hebt beweerd. Citaat:
Zo kan je toch meteen aantonen dat mijn informatie al dan niet een “ongefundeerde bewering” is? Maar je doet dat dus niet. Je blijft twijfel zaaien over de correctheid van mijn informatie, (dus een reactie op de persoon, niet op de inhoud) terwijl, nogmaals, dit enkel is gebasseerd op het ontbreken van de link. Het strafste is dan nog dat wanneer ik je vraag, “wil je beweren dat ik die link hier nooit heb gepost?” uw antwoord is: Citaat:
Maar ik weet het hoor, jij hebt veel liever dat ik m’n tijd hier steek in het “bekvechten” met u, ipv het debunken van de officele rapporten. ![]() (daar heb je nooit goed tegen gekunnen hé? ) ![]() Maar zoals bij m'n terugkeer al heb gezegd, ik ga me niet meer laten op stang jagen door persoonlijke aanvallen hoor. ![]() Wanneer je te gortig wordt, zal ik ze wel negeren. ![]() Dus nu dit uitgeklaard is, kunnen we nu verder over de inhoud praten. Jij beweerde iets in de trant van, als de anderen de INHOUD zouden zien, (die jij naar eigen zeggen dus WEL hebt gezien), dat ze dan konden merken hoe "ingrijpend" die veranderingen wel waren. Waarmee je dus insunueerde (dat denk ik, he, DENK IK, dus als dat niet zo was, gelieve het recht te zetten ![]() Nu, ik heb ook nooit beweerd dat zij "ingrijpend" waren, he. (what's in a word) Ze was in ieder geval significant én heeeel relevant in het optreden (lees: niet optreden ) van Norad.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 1 september 2006 om 22:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Tja...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft u de officiële versie wel gelezen?? Zo ja dan heb je een ander gelezen dan ik... Maar feel free om nog eens uit te zetten hoe het is gegaan (note: ze zijn er zelf niet 100% zeker in het rapport)... Het heeft met de zaak te maken dat u hier weer uit uw nek aan het brabbelen bent! Hier alvast een link om uw voor mij iets wat te hoog intellect te spijzen... http://www.gpoaccess.gov/911/pdf/fullreport.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Wat een lange inhoudsloze post weer! Waarom niet gewoon de twee links posten? Bon, voorlopig wordt dit zoveelste "spoor" vertikaal geklasseerd. Graag herneem ik de discussie als de bronnen beschikbaar zijn.