![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
"Tornado" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Tornado" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "John Doe" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> uncle wrote: >>>>> "Nicole" <[email protected]> wrote in message >>>>> news:[email protected].. . >>>>>> Stel je voor, nergens aan de bak kunnen komen na 6 jaar roepen en >>>>>> brullen. >>>>>> -- >>>>> >>>>> Dat mogen normaliter deze nitwits *nergens* kunnen, behalve op bepol: >>>>> het >>>>> Cordon is here to stay. >>>>> u. >>>>> >>>>> >>>> Lees nog eens een goed boek uncle, het is er de tijd voor. >>>> >>>> >>> Luister jij liever naar een sterk verhaal niemand en ik herhaal niemand >>> gaat >>> met die extreme partij in zee. >>> >> Stel je voor....ze halen 51%, in rijtje gaan de PoCo's staan aanschuiven >> voor >> de zitjes welke nog overblijven. >> >> > > 51% proficiat droom maar verder. > Dat zei je 20 jaar geleden ook, we zijn reeds aan 25% -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#22 |
|
|
"Tornado" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "John Doe" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> uncle wrote: >>> "Nicole" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected].. . >>>> Stel je voor, nergens aan de bak kunnen komen na 6 jaar roepen en >>>> brullen. >>>> -- >>> >>> Dat mogen normaliter deze nitwits *nergens* kunnen, behalve op bepol: >>> het >>> Cordon is here to stay. >>> u. >>> >>> >> Lees nog eens een goed boek uncle, het is er de tijd voor. >> >> > Luister jij liever naar een sterk verhaal niemand en ik herhaal niemand > gaat > met die extreme partij in zee. > Stel je voor....ze halen 51%, in rijtje gaan de PoCo's staan aanschuiven voor de zitjes welke nog overblijven. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#23 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Tornado" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "John Doe" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> uncle wrote: >>>> "Nicole" <[email protected]> wrote in message >>>> news:[email protected].. . >>>>> Stel je voor, nergens aan de bak kunnen komen na 6 jaar roepen en >>>>> brullen. >>>>> -- >>>> >>>> Dat mogen normaliter deze nitwits *nergens* kunnen, behalve op bepol: >>>> het >>>> Cordon is here to stay. >>>> u. >>>> >>>> >>> Lees nog eens een goed boek uncle, het is er de tijd voor. >>> >>> >> Luister jij liever naar een sterk verhaal niemand en ik herhaal niemand >> gaat >> met die extreme partij in zee. >> > Stel je voor....ze halen 51%, in rijtje gaan de PoCo's staan aanschuiven > voor > de zitjes welke nog overblijven. > > > -- > Ghingis Khan > http://www.lotuschild.org/ > http://www.khadag.org/ > http://www.snowleopard.org/ > > Er blijven er dan geen meer over :) Koen |
|
|
#24 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Tornado" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "John Doe" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> uncle wrote: >>>> "Nicole" <[email protected]> wrote in message >>>> news:[email protected].. . >>>>> Stel je voor, nergens aan de bak kunnen komen na 6 jaar roepen en >>>>> brullen. >>>>> -- >>>> >>>> Dat mogen normaliter deze nitwits *nergens* kunnen, behalve op bepol: >>>> het >>>> Cordon is here to stay. >>>> u. >>>> >>>> >>> Lees nog eens een goed boek uncle, het is er de tijd voor. >>> >>> >> Luister jij liever naar een sterk verhaal niemand en ik herhaal niemand >> gaat >> met die extreme partij in zee. >> > Stel je voor....ze halen 51%, in rijtje gaan de PoCo's staan aanschuiven > voor > de zitjes welke nog overblijven. > > 51% proficiat droom maar verder. |
|
|
#25 |
|
|
"dwarsligger" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "hedwig" <hedwig@tiscalinetpuntjebe> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > Leterme vervalst verkiezingen > >> > > >> > > >> > Ruim een maand voor de gemeenteraadsverkiezingen hebben de traditionele > >> > partijen reeds tal van voorakkoorden afgesloten. Dat zegt > >> > minister-president Yves Leterme (CD&V) vandaag openlijk in een > >> > interview > >> > met Humo. > >> > > >> > De voorakkoorden werden afgesloten tussen kopstukken van CD&V, VLD en > > SP.A > >> > om, aldus Leterme, te verhinderen dat het Vlaams Belang in sommige > > steden > >> > of gemeenten aan het beleid kan deelnemen. "Respect" is een slogan van > >> > CD&V, maar van respect voor de democratische wil van de kiezers heeft > >> > Leterme duidelijk geen kaas gegeten. Lees hier meer > >> http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=2251 > >> > >> > > >> > > >> > Dat Leterme, nog vóór de Vlamingen zich kunnen uitspreken over het > >> > gemeentelijk beleid, doodleuk aankondigt dat alles toch bij het oude > >> > zal > >> > blijven, is hemeltergend. Vlaams Belang-voorzitter Frank Vanhecke > > reageert > >> > furieus op de arrogante mededeling van de minister-president. Voor het > >> > Vlaams Belang bewijzen de bedreigingen van Leterme dat aan de > >> > CD&V-basis > >> > wel degelijk de bereidheid bestaat om samen te werken met het Vlaams > >> > Belang. > >> > > >> > "De verborgen agenda van Yves Leterme is daarmee duidelijk geworden," > >> > stelt Frank Vanhecke. "Door de consequent Vlaams-nationale partij die > > het > >> > Vlaams Belang is bij voorbaat uit te sluiten van beleidsdeelname, geeft > >> > hij aan de Franstalige politieke kaste het signaal dat zij het niet te > >> > nauw moet nemen met zijn stoere Vlaamse uitspraken van de laatste > > weken." > >> > Groen! reageerde naar eigen zeggen "ontzet" op de bekentenis van > > Leterme. > >> > "Met die aankondiging neemt de hoogste gezagdrager van Vlaanderen een > >> > ontoelaatbaar loopje met de democratie," aldus voorzitster Vera Dua. > >> > Juist. Maar Dua lijkt wel vergeten dat net haar partijgenoot Jos > >> > Geysels > >> > de uitvinder was van het grootste en meest schandalige politieke > >> > voorakkoord in de politieke geschiedenis van dit land: het cordon > >> > sanitaire. > >> > Enkel slinks en tsjeeven commentaar gewenst. > >> > Ghingis Khan > > > > En toch blijft deze handelswijze nog steeds binnen de grenzen van de > > democratie. > > Hoe onsympathiek ze ook is. > > Het is uiteindelijk aan de kiezer om te oordelen of ze deze strategie > > lust, > > of niet. > > Overigens is het een (klein) beetje hypocriet van het VB om te fulmineren > > tegen dat cordon. Tegen het cordon dat haar in feite groot maakt... > > Trouwens, mee in de gemeenteraden zitten kan haar alleen maar schaden: ze > > heeft nog niet voldoende competentie in huis. Wat overigens niet haar > > schuld > > is. Maar dat is een ander verhaal... > > > > hedwig > > Nou Hedwig ik had van U betere wisunde veerwacht. minimum 30% van de > > kiezers hebben dus géén competentie aan boord. Hoeveel univeristairen > > zitten daar tussen ,en mensen die een groot stuk van hun leven in de > > gemeentepolitiek zaten en uit walging voor het VB gaan. Ik spreek nog niet > > van de vele KMO leiders en zelfstandigen . Allemaal incompetent. > U zult het met mij eens zijn dat uw stelling moeilijk houdbaar is. Mogelijk > denkt U dat kiezers voor het VB automatisch Bass Classe zijn of gewoon > idioten.Ik kan U verzekeren van het tegendeel. > MVrGr > Dwarsligger. Heel zeker zijn de VB-kiezers ook universitairen, middenstanders en hogere kaders. Daar verschilt ze geenszins in met andere partijen. Ik zou een VB-kiezer zelfs nog wat hoger inschatten, want politiek bewuster. Maar ik had het over het politiek personeel van het VB. Iemand met een hogere functie of opleiding wordt doorgaans ernstig geremd in zijn beroepsleven als bekend wordt dat hij VB-er is. Daarom dat zij wel "in stilte" VB stemmen, maar zich openbaar niet als dusdanig "outen". En als je voor het VB de politiek in gaat, dan ben je uiteraard openbaar VB-er, dus erg kwetsbaar. Dat moest dat (allochtoon) dienstertje zelfs een paar maand geleden ondervinden toen ze zich voorstelde voor het VB en prompt haar werk verloor. Onder luid applaus van links... Om die reden zal je bij het politiek personeel van het VB weinig echt hoger opgeleiden met een verantwoordelijke functie vinden. En zal je er dus ook weinig politieke competentie vinden. Enkel als het taboe VB-er te zijn verdwijnt, zal hierin verandering komen. En die tijd komt nog wel... hedwig |
|
|
#26 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Tornado" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Tornado" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "John Doe" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> uncle wrote: >>>>>> "Nicole" <[email protected]> wrote in message >>>>>> news:[email protected].. . >>>>>>> Stel je voor, nergens aan de bak kunnen komen na 6 jaar roepen en >>>>>>> brullen. >>>>>>> -- >>>>>> >>>>>> Dat mogen normaliter deze nitwits *nergens* kunnen, behalve op bepol: >>>>>> het >>>>>> Cordon is here to stay. >>>>>> u. >>>>>> >>>>>> >>>>> Lees nog eens een goed boek uncle, het is er de tijd voor. >>>>> >>>>> >>>> Luister jij liever naar een sterk verhaal niemand en ik herhaal niemand >>>> gaat >>>> met die extreme partij in zee. >>>> >>> Stel je voor....ze halen 51%, in rijtje gaan de PoCo's staan aanschuiven >>> voor >>> de zitjes welke nog overblijven. >>> >>> >> >> 51% proficiat droom maar verder. >> > > Dat zei je 20 jaar geleden ook, we zijn reeds aan 25% > > Twintig jaar geleden had ik geen internet en had ik van het blok nooit gehoord maar vandaag stel ik vast dat ik meer dan de vorige jaren stem op een partij die het blok uitsluit om een coalitie mee te vormen. Dat is democratie. |
|
|
#27 |
|
|
"Tornado" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> Dat zei je 20 jaar geleden ook, we zijn reeds aan 25% >> >> > Twintig jaar geleden had ik geen internet en had ik van het blok nooit > gehoord maar vandaag stel ik vast dat ik meer dan de vorige jaren stem op > een partij die het blok uitsluit om een coalitie mee te vormen. > Dat is democratie. > Ik begrijp je volkomen Tournedos. Onlangs hebben ze pas enkele van je hersencellen ontdooid en bijgevolg zijn veel dingen nogal nieuw voor je. Met de tijd zal meer en meer je duidelijk worden en zal je in sommige gevallen ook je mening moeten aanpassen.Ik raad je dan aan best niet te panikeren. Veel sterkte gewenst. vr gr Asplitsecond |
|
|
#28 |
|
|
"John Doe" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Lees nog eens een goed boek uncle, het is er de tijd voor. > De laatste goede boeken die ik de voorbije maanden las, zijn deze van Barbara Tuchman: - The March of Folly (van Troje tot Vietnam); - The Guns of August (de eerste oorlogsmaand van 1914); - The Proud Tower (een portret van de wereld in de jaren 1890-1914): - The First Salute (de Amerikaanse vrijheidsstrijd en de Republiek); - A Distant Mirror (de waanzinnige 14de eeuw). Nou ben ik bezig met 'r Bible and Sword, zegmaar de complete exegese van de Palestijns-Israëlische geschiedenis. (En laat me er dit nog aan toevoegen: elke paragrafe ervan is oneindig waardevoller dan de bepolse stompzinnigheden.) u. |
|
|
#29 |
|
|
"Tornado" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Tornado" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Tornado" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "John Doe" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> uncle wrote: >>>>>>> "Nicole" <[email protected]> wrote in message >>>>>>> news:[email protected].. . >>>>>>>> Stel je voor, nergens aan de bak kunnen komen na 6 jaar roepen en >>>>>>>> brullen. >>>>>>>> -- >>>>>>> >>>>>>> Dat mogen normaliter deze nitwits *nergens* kunnen, behalve op >>>>>>> bepol: >>>>>>> het >>>>>>> Cordon is here to stay. >>>>>>> u. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> Lees nog eens een goed boek uncle, het is er de tijd voor. >>>>>> >>>>>> >>>>> Luister jij liever naar een sterk verhaal niemand en ik herhaal >>>>> niemand >>>>> gaat >>>>> met die extreme partij in zee. >>>>> >>>> Stel je voor....ze halen 51%, in rijtje gaan de PoCo's staan >>>> aanschuiven >>>> voor >>>> de zitjes welke nog overblijven. >>>> >>>> >>> >>> 51% proficiat droom maar verder. >>> >> >> Dat zei je 20 jaar geleden ook, we zijn reeds aan 25% >> >> > Twintig jaar geleden had ik geen internet en had ik van het blok nooit > gehoord maar vandaag stel ik vast dat ik meer dan de vorige jaren stem op > een partij die het blok uitsluit om een coalitie mee te vormen. > Dat is democratie. > Uitsluiten is geen democratie mijn beste maar communisme. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#30 |
|
|
"Asplitsecond" <.> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Tornado" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... > >>> >>> Dat zei je 20 jaar geleden ook, we zijn reeds aan 25% >>> >>> >> Twintig jaar geleden had ik geen internet en had ik van het blok nooit >> gehoord maar vandaag stel ik vast dat ik meer dan de vorige jaren stem op >> een partij die het blok uitsluit om een coalitie mee te vormen. >> Dat is democratie. >> > Ik begrijp je volkomen Tournedos. > Onlangs hebben ze pas enkele van je hersencellen ontdooid en bijgevolg > zijn veel dingen nogal nieuw voor je. > Met de tijd zal meer en meer je duidelijk worden en zal je in sommige > gevallen ook je mening moeten aanpassen.Ik raad je dan aan best niet te > panikeren. > Veel sterkte gewenst. > > Mijn mening is die van 27 jaar geleden toen ik voor de eerste keer ging stemmen en daar gaat niemand iets aan veranderen, zelfs jij niet met u verschroeide hersencellen appel. |
|
|
#31 |
|
|
Tornado wrote:
> "John Doe" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> uncle wrote: >>> "Nicole" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected].. . >>>> Stel je voor, nergens aan de bak kunnen komen na 6 jaar roepen en >>>> brullen. >>>> -- >>> Dat mogen normaliter deze nitwits *nergens* kunnen, behalve op bepol: het >>> Cordon is here to stay. >>> u. >>> >>> >> Lees nog eens een goed boek uncle, het is er de tijd voor. >> >> > Luister jij liever naar een sterk verhaal niemand en ik herhaal niemand gaat > met die extreme partij in zee. > > > > Zal mij ook worst wezen. Zolang extreem links niet en de sossiesen zo weinig mogelijk het voor het zeggen hebben ben ik al tevreden. |
|
|
#32 |
|
|
"Tornado" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Asplitsecond" <.> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Tornado" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >> >>>> >>>> Dat zei je 20 jaar geleden ook, we zijn reeds aan 25% >>>> >>>> >>> Twintig jaar geleden had ik geen internet en had ik van het blok nooit >>> gehoord maar vandaag stel ik vast dat ik meer dan de vorige jaren stem >>> op >>> een partij die het blok uitsluit om een coalitie mee te vormen. >>> Dat is democratie. >>> >> Ik begrijp je volkomen Tournedos. >> Onlangs hebben ze pas enkele van je hersencellen ontdooid en bijgevolg >> zijn veel dingen nogal nieuw voor je. >> Met de tijd zal meer en meer je duidelijk worden en zal je in sommige >> gevallen ook je mening moeten aanpassen.Ik raad je dan aan best niet te >> panikeren. >> Veel sterkte gewenst. >> >> > Mijn mening is die van 27 jaar geleden toen ik voor de eerste keer ging > stemmen en daar gaat niemand iets aan veranderen, zelfs jij niet met u > verschroeide hersencellen appel. > Maar Tournedos jongen ik doe geen appel tot je hersencellen. Let maar goed op dat ze door zo'n plotse temperatuurverschil niet verschrompelen , het zou pas erg zijn indien zoiets voor 08/10 zou gebeuren en je het verkeerde bolletje zou kleuren. Heb je ondertussen je dansschoenen al gekuist zodat ze blinken tegen 01/10 ? Wat ik me eigenlijk ook afvraag Tournedos , ga jij als CD&V-stemmer nog regelmatig naar de kerk ? |
|
|
#33 |
|
|
Op Tue, 29 Aug 2006 22:26:41 +0200, schreef "Tornado"
<[email protected]> : >>> 51% proficiat droom maar verder. >>> >> >> Dat zei je 20 jaar geleden ook, we zijn reeds aan 25% >> >> >Twintig jaar geleden had ik geen internet en had ik van het blok nooit >gehoord maar vandaag stel ik vast dat ik meer dan de vorige jaren stem op >een partij die het blok uitsluit om een coalitie mee te vormen. >Dat is democratie. Nee het begin van dictatuur ;-( -- De groetjes, Georges www.geo55.be |
|
|
#34 |
|
|
"Asplitsecond" <.> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Tornado" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> "Asplitsecond" <.> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Tornado" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>> >>>>> >>>>> Dat zei je 20 jaar geleden ook, we zijn reeds aan 25% >>>>> >>>>> >>>> Twintig jaar geleden had ik geen internet en had ik van het blok nooit >>>> gehoord maar vandaag stel ik vast dat ik meer dan de vorige jaren stem >>>> op >>>> een partij die het blok uitsluit om een coalitie mee te vormen. >>>> Dat is democratie. >>>> >>> Ik begrijp je volkomen Tournedos. >>> Onlangs hebben ze pas enkele van je hersencellen ontdooid en bijgevolg >>> zijn veel dingen nogal nieuw voor je. >>> Met de tijd zal meer en meer je duidelijk worden en zal je in sommige >>> gevallen ook je mening moeten aanpassen.Ik raad je dan aan best niet te >>> panikeren. >>> Veel sterkte gewenst. >>> >>> >> Mijn mening is die van 27 jaar geleden toen ik voor de eerste keer ging >> stemmen en daar gaat niemand iets aan veranderen, zelfs jij niet met u >> verschroeide hersencellen appel. >> > > Maar Tournedos jongen ik doe geen appel tot je hersencellen. > Let maar goed op dat ze door zo'n plotse temperatuurverschil niet > verschrompelen , het zou pas erg zijn indien zoiets voor 08/10 zou > gebeuren en je het verkeerde bolletje zou kleuren. > Heb je ondertussen je dansschoenen al gekuist zodat ze blinken tegen 01/10 > ? > Wat ik me eigenlijk ook afvraag Tournedos , ga jij als CD&V-stemmer nog > regelmatig naar de kerk ? Doet hij niet, is voorstander van euthanasie en abortus, een echte tsjeef dus. Christus is aan het vloeken van aan zijn kruis. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#35 |
|
|
On Tue, 29 Aug 2006 19:40:06 +0200, "hedwig"
<hedwig@tiscalinetpuntjebe> wrote: > >"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > Leterme vervalst verkiezingen >> > >> > >> > Ruim een maand voor de gemeenteraadsverkiezingen hebben de traditionele >> > partijen reeds tal van voorakkoorden afgesloten. Dat zegt >> > minister-president Yves Leterme (CD&V) vandaag openlijk in een interview >> > met Humo. >> > >> > De voorakkoorden werden afgesloten tussen kopstukken van CD&V, VLD en >SP.A >> > om, aldus Leterme, te verhinderen dat het Vlaams Belang in sommige >steden >> > of gemeenten aan het beleid kan deelnemen. "Respect" is een slogan van >> > CD&V, maar van respect voor de democratische wil van de kiezers heeft >> > Leterme duidelijk geen kaas gegeten. Lees hier meer >> http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=2251 >> >> > >> > >> > Dat Leterme, nog vóór de Vlamingen zich kunnen uitspreken over het >> > gemeentelijk beleid, doodleuk aankondigt dat alles toch bij het oude zal >> > blijven, is hemeltergend. Vlaams Belang-voorzitter Frank Vanhecke >reageert >> > furieus op de arrogante mededeling van de minister-president. Voor het >> > Vlaams Belang bewijzen de bedreigingen van Leterme dat aan de CD&V-basis >> > wel degelijk de bereidheid bestaat om samen te werken met het Vlaams >> > Belang. >> > >> > "De verborgen agenda van Yves Leterme is daarmee duidelijk geworden," >> > stelt Frank Vanhecke. "Door de consequent Vlaams-nationale partij die >het >> > Vlaams Belang is bij voorbaat uit te sluiten van beleidsdeelname, geeft >> > hij aan de Franstalige politieke kaste het signaal dat zij het niet te >> > nauw moet nemen met zijn stoere Vlaamse uitspraken van de laatste >weken." >> > Groen! reageerde naar eigen zeggen "ontzet" op de bekentenis van >Leterme. >> > "Met die aankondiging neemt de hoogste gezagdrager van Vlaanderen een >> > ontoelaatbaar loopje met de democratie," aldus voorzitster Vera Dua. >> > Juist. Maar Dua lijkt wel vergeten dat net haar partijgenoot Jos Geysels >> > de uitvinder was van het grootste en meest schandalige politieke >> > voorakkoord in de politieke geschiedenis van dit land: het cordon >> > sanitaire. >> > Enkel slinks en tsjeeven commentaar gewenst. >> > Ghingis Khan > >En toch blijft deze handelswijze nog steeds binnen de grenzen van de >democratie. >Hoe onsympathiek ze ook is. >Het is uiteindelijk aan de kiezer om te oordelen of ze deze strategie lust, >of niet. >Overigens is het een (klein) beetje hypocriet van het VB om te fulmineren >tegen dat cordon. Tegen het cordon dat haar in feite groot maakt... >Trouwens, mee in de gemeenteraden zitten kan haar alleen maar schaden: ze >heeft nog niet voldoende competentie in huis. Wat overigens niet haar schuld >is. Maar dat is een ander verhaal... Je bent weer veel te pessimistisch hedwig, wat is dat toch met u? ;-) Om het met de woorden van ene Siegfried te zeggen, Dewinter heeft de beste dossierkennis van allemaal. Dewinter, mijn goede vriend hedwig, veegt zowat elke politieker van tafel. Wat een dossierkennis, wat een caliber vergeleken met de lege arrogantie van een De Klucht of andere blauwtje of roodje. Ook Vanhecke botst zonder enig probleem op tegen de andere partijvoorzitters. Stevaert wist destijds verdomd goed waarom hij niet met Vanhecke in debat ging. Omdat het een fascist is, yeah right. En om het nog erger te maken voor onze linkse knoesjes, nog een veel gehoorde opmerking: het is spijtig dat de intellctuele bagage van ene Annemans niet beter benut wordt. Vooral "intellectuele bagage" interesseert mij, het stukje over het zogezegd slecht benutten is zever ;-) De VB ploeg die hier in mijn gemeente opkomt bestaat uit een bedrijfsleider, een advocaat (geen verrassing dit maar kom) en een licentiaat wiskunde. Waarom zouden deze straffe kerels minder competent zijn dan mensen van dat niveau in andere partijen? Anderszijds, hoe intelligent de anderen zijn heeft bijvoorbeeld de VLD reeds bewezen met complete nietsnutten als een Deams en een Dewael. Nee hedwig, het VB is niet alleen heel groot, het is ook heel sterk. Anders hadden de andere partijen de stategie van "laat mee regeren en het sterft", reeds lang toegepast... >hedwig dL |
|
|
#36 |
|
|
"uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Krachtige taal, Nicole, > En aan Nicole zeg ik dit nog: schrijd/strijd verder voort met je hupsche stap, je lange geblondeerde haren, je kuisch ontblote navel, en je lichtelijk geprononceerd kruisch. Ik sta immer aan je zijde. u. |
|
|
#37 |
|
|
uncle schreef:
> "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > >>Krachtige taal, Nicole, >> > > > En aan Nicole zeg ik dit nog: schrijd/strijd verder voort met je hupsche > stap, je lange geblondeerde haren, je kuisch ontblote navel, en je > lichtelijk geprononceerd kruisch. Ik sta immer aan je zijde. > u. > > Volgens mij is Nicole zo'n importsletje als jouw sletje. |
|
|
#38 |
|
|
"uncle" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Krachtige taal, Nicole, >> > > En aan Nicole zeg ik dit nog: schrijd/strijd verder voort met > je hupsche stap, je lange geblondeerde haren, je kuisch > ontblote navel, en je lichtelijk geprononceerd kruisch. Ik sta > immer aan je zijde. > u. Je vraagt haar wel erg veel: "voortstrijden" met een stap en haren en navel en haar kruis. In welke branche moet ze dat doen? Lambert |
|
|
#39 |
|
|
"dL" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Tue, 29 Aug 2006 19:40:06 +0200, "hedwig" > <hedwig@tiscalinetpuntjebe> wrote: > > > > >"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected]... > >> > >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > Leterme vervalst verkiezingen > >> > > >> > > >> > Ruim een maand voor de gemeenteraadsverkiezingen hebben de traditionele > >> > partijen reeds tal van voorakkoorden afgesloten. Dat zegt > >> > minister-president Yves Leterme (CD&V) vandaag openlijk in een interview > >> > met Humo. > >> > > >> > De voorakkoorden werden afgesloten tussen kopstukken van CD&V, VLD en > >SP.A > >> > om, aldus Leterme, te verhinderen dat het Vlaams Belang in sommige > >steden > >> > of gemeenten aan het beleid kan deelnemen. "Respect" is een slogan van > >> > CD&V, maar van respect voor de democratische wil van de kiezers heeft > >> > Leterme duidelijk geen kaas gegeten. Lees hier meer > >> http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=2251 > >> > >> > > >> > > >> > Dat Leterme, nog vóór de Vlamingen zich kunnen uitspreken over het > >> > gemeentelijk beleid, doodleuk aankondigt dat alles toch bij het oude zal > >> > blijven, is hemeltergend. Vlaams Belang-voorzitter Frank Vanhecke > >reageert > >> > furieus op de arrogante mededeling van de minister-president. Voor het > >> > Vlaams Belang bewijzen de bedreigingen van Leterme dat aan de CD&V-basis > >> > wel degelijk de bereidheid bestaat om samen te werken met het Vlaams > >> > Belang. > >> > > >> > "De verborgen agenda van Yves Leterme is daarmee duidelijk geworden," > >> > stelt Frank Vanhecke. "Door de consequent Vlaams-nationale partij die > >het > >> > Vlaams Belang is bij voorbaat uit te sluiten van beleidsdeelname, geeft > >> > hij aan de Franstalige politieke kaste het signaal dat zij het niet te > >> > nauw moet nemen met zijn stoere Vlaamse uitspraken van de laatste > >weken." > >> > Groen! reageerde naar eigen zeggen "ontzet" op de bekentenis van > >Leterme. > >> > "Met die aankondiging neemt de hoogste gezagdrager van Vlaanderen een > >> > ontoelaatbaar loopje met de democratie," aldus voorzitster Vera Dua. > >> > Juist. Maar Dua lijkt wel vergeten dat net haar partijgenoot Jos Geysels > >> > de uitvinder was van het grootste en meest schandalige politieke > >> > voorakkoord in de politieke geschiedenis van dit land: het cordon > >> > sanitaire. > >> > Enkel slinks en tsjeeven commentaar gewenst. > >> > Ghingis Khan > > > >En toch blijft deze handelswijze nog steeds binnen de grenzen van de > >democratie. > >Hoe onsympathiek ze ook is. > >Het is uiteindelijk aan de kiezer om te oordelen of ze deze strategie lust, > >of niet. > >Overigens is het een (klein) beetje hypocriet van het VB om te fulmineren > >tegen dat cordon. Tegen het cordon dat haar in feite groot maakt... > >Trouwens, mee in de gemeenteraden zitten kan haar alleen maar schaden: ze > >heeft nog niet voldoende competentie in huis. Wat overigens niet haar schuld > >is. Maar dat is een ander verhaal... > > Je bent weer veel te pessimistisch hedwig, wat is dat toch met u? ;-) > Om het met de woorden van ene Siegfried te zeggen, Dewinter heeft de > beste dossierkennis van allemaal. > Dewinter, mijn goede vriend hedwig, veegt zowat elke politieker van > tafel. > Wat een dossierkennis, wat een caliber vergeleken met de lege > arrogantie van een De Klucht of andere blauwtje of roodje. > Ook Vanhecke botst zonder enig probleem op tegen de andere > partijvoorzitters. > Stevaert wist destijds verdomd goed waarom hij niet met Vanhecke in > debat ging. > Omdat het een fascist is, yeah right. > En om het nog erger te maken voor onze linkse knoesjes, nog een veel > gehoorde opmerking: het is spijtig dat de intellctuele bagage van ene > Annemans niet beter benut wordt. > Vooral "intellectuele bagage" interesseert mij, het stukje over het > zogezegd slecht benutten is zever ;-) > De VB ploeg die hier in mijn gemeente opkomt bestaat uit een > bedrijfsleider, een advocaat (geen verrassing dit maar kom) en een > licentiaat wiskunde. > Waarom zouden deze straffe kerels minder competent zijn dan mensen van > dat niveau in andere partijen? > Anderszijds, hoe intelligent de anderen zijn heeft bijvoorbeeld de VLD > reeds bewezen met complete nietsnutten als een Deams en een Dewael. > Nee hedwig, het VB is niet alleen heel groot, het is ook heel sterk. > Anders hadden de andere partijen de stategie van "laat mee regeren en > het sterft", reeds lang toegepast... > dL dL, je hebt volstrekt gelijk wat betreft de drie kopstukken van het VB. Daar kunnen de andere partijen alleen maar van dromen. Maar spijtig genoeg is er ook het klein grut. De kleine politieker die het veldwerk doet en in een gemeente het gezicht is van de partij. En bij dat klein grut mankeert volgens mijn bescheiden mening idd competentie. Laat de succesvolle VB-politiekers in jouw gemeente een gelukkige uitzondering zijn. Ik vrees nochtans dat dit géén algemeen feit is. Neen, de tijd is nog niet gekomen voor het VB. Vóór je de ultieme sprong maakt, moet je weten dat je heel zeker slaagt. Timing is belangrijk. hedwig |
|
|
#40 |
|
|
uncle schreef :
> "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Krachtige taal, Nicole, >> > > En aan Nicole zeg ik dit nog: schrijd/strijd verder voort met je hupsche > stap, je lange geblondeerde haren, je kuisch ontblote navel, en je lichtelijk > geprononceerd kruisch. Ik sta immer aan je zijde. > u. Lees eens een modern boek bestejongen; jij schrijft nog zoals Jan Van Ruusbroec. |