![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch wel de ergste straf die ze ne jonge gast kunnen aandoen... ze sturen die naar de slechtste voetbalmatch van deze eeuw.... Dat is volgens mij opgezet spel. Ze hebben die jongen extra willen straffen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die reacties hier.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Cynikus, kunnen we ze daar dan niet meteen laten, voor eeuwig en drie dagen op safari in het Verre, VERRE Kenia?
http://home.scarlet.be/cyniccenter/ Laatst gewijzigd door Cynical Ice : 30 augustus 2006 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De rest is allemaal slogantaal en snelgemaakte conclusies. Er loopt een interessante draad hier over sfeerschepping (ivm met het klimaat van racistisch geweld). Als we de menselijkheid uit de begeleiding van criminelen en jongeren halen komt dat niet ten goede aan de sfeer. Dat de uitstapjes goedkoper kunnen is een heel andere kwestie, maar ik denk niet dat dat het is waar iedereen zo verontwaardigd over is. |
|
![]() |
![]() |