![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En kan iemand me eens uitleggen wat Leterme dan precies over het koningshuis heeft gezegd dat terroristisch is?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had gezegd dat hij persoonlijk geen koning nodig heeft om wetten te ondertekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft niet te vragen hoe machtig en gevaarlijk ze Vlaanderen inschatten en hoe ze zich aan de broekspijpen van le roi en zijn taaie zoon vastklampen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eric Feremans? Maar man toch! Dat is de verdraagzaamheid in hoogsteigen persoon! Zo'n toonbeeld van tolerantie had allang levend...heilig moeten worden verklaard.... Door de Iraanse oppergaai. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u hem verwart met één zijner partijgenoten, die zich daar wèl op kan beroemen. Maar misschien beschikt u wel over bronnen die mij van gedachten zullen doen veranderen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u mij a.u.b. overtuigen m.b.v. enkele betrouwbare bronnen ? Dank bij voorbaat. PS : overigens vergist hij zich in het geval hij dat werkelijk zou hebben beweerd: een zeer goede vriend van mij, zijn vriendin en hun twee kinderen wonen in Molenbeek. Zij zijn allen Nederlandstalige Vlamingen. Ook zijn broer en diens vriendin (eveneens Vlamingen) hebben onlangs in datzelfde Molenbeek een woning gekocht èn betrokken. Haha !! Laatst gewijzigd door djimi : 30 augustus 2006 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Overigens is Sint-Jans-Molenbeek een gemeente die ook vrij begoede buurten kent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen voorafgaande coalitie-overeenkomst in Molenbeek dus
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eventueel de buurt rond de Mettewielaan (Edm. Machtenslaan e.d)
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nog straffe dingen gebeurd in de politiek, maar als de PS en de CDenV nog in eenzelfde regering moeten gaan zitten, dan gaan ze toch eerst eens op teambuilding in de Ardennen mogen gaan.
En ik zou een vliegske willen zijn, als Leterme als formateur bij Bertje Bibber zal mogen komen ... Het worden boeiende tijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leterme is anders van Waalse afkomst, hoorde ik onlangs.
Zo moeilijk zal die teambuilding dus niet zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Ruben Cottenjé Daarbij lees ik Uw ongenoegen omtrent onze rijke Belgische staat. Ik maak erop uit dat U een taal probleem heeft. Dat U zich niet baseerdt op de integriteit van het koninklijk gezag maar op de taal die zij spreken. Dat is terrorisme wat U predikt. ************************************************** **** Beste, ik stel vast dat je meer dan een taalprobleem hebt: 'Ik lees uw ongenoegen' !? 'Ik maak erop uit' !? 'baseerdt' !? 'integriteit... de taal die zij spreken' !? Ik vind het zeer moedig om als Franstalige deel te nemen aan een Nederlandstalig debat. Maar het is eerder onvoorzichtig om anderen een taalprobleem te verwijten. Daarbij, we leven niet meer in de middeleeuwen: De 'integriteit van het koninklijk gezag' is in Vlaanderen reeds lang voltooid verleden tijd. Dat is realisme en geen terrorisme. Laatst gewijzigd door luc broes : 31 augustus 2006 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De uitspraak van Moureaux zelf komt uit een Menzo van een jaar geleden of zo, waar toen een zeer kritisch artikel over Molenbeek en de heer Moureaux instond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij moreaux, ocharme heel erg! ![]() |
|
![]() |
![]() |