![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de pers zover zou gaan om daadwerkelijk geweldvoorvallen uit haar mouw te schudden, dat betwijfel ik. Tenzij het misschien om 'racistische geweldplegingen' gaat, gepleegd door autochtonen. Dat zou De Morgen wel aandurven. Daar geilt die krant op. Maar dat ze arme, kansloze Tsjetjeentjes zou compromitteren, nee, echt, waar zat je weer met je gedachten drosophila? Wat een idiote vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben geen reactionaire rechtse kwezel, eerder een *gefrustreerde* realist die inziet dat hier in Absurdistan alles wat kan verkeerd gaan, ook verkeerd gaat en dat onze politieke leiders er enkel op uit zijn hun zakken te vullen en postjes te pakken. Helaas. Waar u de rest van uw uitspraken vandaan haalt versta ik al helemaal niet. Wat heeft Gothic en 'occultisme' te maken met politiek? Het feit dat ik Goth ben, deelt mij niet in in eender welke politieke strekking. Ik volg de politiek enkel en alleen maar voor mijn studies, en dat heeft ervoor gezorgd dat ik mij meer en meer rechts ben gaan oriënteren. Ik wil niet geassocieerd worden met zakkenvullers en postjespakkers, geef mij dan maar de underdog die aan de zijlijn staat te brullen.
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Polariseren is altijd zo fijn ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
achja, ik vergeef je je naïviteit wel. ik was vroeger ook zo. vroeg of laat zie je wel in dat die brullers aan de zijlijn de zakken willen vullen van de rijken op kap van de zwakkeren, en als het even kan ook hun eigen zakken natuurlijk. ze zijn niet vies van luxe, onze brullers aan de zijlijn, zie maar naar hun nederige stulpjes in het residentiële schoten of ekeren. die zijn heus niet anders. alleen rechtser, onverdraagzamer, racistischer, burgerlijker. en voor mij geldt: liever een linkse zakkenvuller dan een rechtse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bhairav : 30 augustus 2006 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En net toen ik dacht dat ik een forum had gevonden waar mensen zich bezighielden met de onderwerpen, ipv de persoon aan te vallen...
http://home.scarlet.be/cyniccenter/ Laatst gewijzigd door Cynical Ice : 30 augustus 2006 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ik val u ni aan, tenzij ge een stevige discussie met wat eerlijke expressie al verbaal geweld noemt. Niet flauw doen.
Ik moet daar ook in leven, maar dat samenhorigheidsgehuppeldepup leidt tot nergens, zeker als het van de overheid moet uitgaan. Dat is een teken dat het gedaan is met de samenleving. Ik ben overigens ook geen identiteitshoer die graag pogo doet op liedjes over normen en waarden. Goths zijn niet "realistisch". Laatst gewijzigd door Bhairav : 30 augustus 2006 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lokaal Raadslid
|
![]() "Zo nep als wat" beschouw ik helaas als een aanval op mijn persoontje.
De goths die gij tegenkomt zijn waarschijnlijk pubers met zelfdmoordneigingen omdat het leven hen toch oooo zo tegensteekt. Ik ben die fase al voorbij en heb een beetje realiteitszin ontwikkeld. Maar elk zijn gedacht ![]() Noem mij in dat geval dan maar gewoon een 'nieuw gothiclike ras' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() ![]() Fases zijn voor losers. Laatst gewijzigd door Bhairav : 30 augustus 2006 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ne keer ge volwassen zijt zijn er geen fases meer. Behalve dan midlife, maar das gewoon een verzinsel van vrouwen om uit te leggen waarom hun wederhelft liever naar jonge poepkes kijkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Enkele lifts geblazen dus.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Plus de vette reet, maar de kans bestaat dat-ie dat rebels vind tegenover de status quo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben een vrouw. Rephrase please
![]()
http://home.scarlet.be/cyniccenter/ Laatst gewijzigd door Cynical Ice : 30 augustus 2006 om 18:04. |
![]() |
![]() |