![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff. Tegenwoordig kan je zelfs aan een idioot verkeerslicht niet meer ontsnappen aan het feit dat je in Vlaanderen woont wat zou men dan bezig zijn de Vlaamse identiteit te ontnemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag er nog alle verkeerspalen van de wereld bijsleuren. Feit is dat er in dit land baronestitels worden verleend aan mensen die voor zeker verkondigen in hun gazet dat 'Wat Vlaemsch is, valsch is'.
Je kan het woordje 'Vlaams' nog nauwelijks uitspreken zonder er het gevoel bij te krijgen dat je je mond daarna moet spoelen. En dat is maar één voorbeeld van de velen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 31 augustus 2006 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Last van wat vroegtijdige profileringsdrang? Premature verkiezingskoorts? Uw berichtje heeft anders wel een behoorlijk propagandistisch geurtje. Nergens is in uw post komt U "to the point" en nergens maakt U een echt politiek statement. Het enige tot wat U zich hier beperkt is het smijten van een hele hoop modder op Uw rechtstreekse concurrenten. Met andere woorden: een hele waslijst aan WC lectuur. Van een beroepspoliticus had ik wel beter verwacht! ps. voor ik het vergeet: Laat het forum in het vervolg maar over aan de échte forum-ganger, en ga Uw flauwe verkoopstechnieken maar ergens anders uitproberen. Waar? Maakt me niet uit. Maar hier in elk geval, hoor je niet thuis! Laatst gewijzigd door Ciccio : 31 augustus 2006 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En echte forumganger? Ik ben hier al lang genoeg actief om te zeggen dat ik een forumganger ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Moeite met vrije meningsuiting? Laat het mij toch toe te zeggen dat een forum er is om, in een wereld van bureaucratie en machtsmisbruik, even de gewonen burger aan het woord te laten en inhoudelijk te discussieren over bepaalde onderwerpen. Maar het dient niet als goedkoop propaganda middel om tweederangspolitici hun flauwe partijprogramma uit de doeken te laten doen. Knoop het maar goed in de oren: politici die hier even schoolmeestertje willen komen spelen, zijn hier duidelijk aan het verkeerde adres. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Hoogtijd dat ze die buitenschoppen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Morel is volgens mij het tuttebel zijn beetje bij beetje aan het ontgroeien.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Valt mij vree tegen van Beke. Mocht dat in het Frans gebeurd zijn, dan was het kot te klein. Ja inderdaad, dan wast boel geweest. Srry maar ik zeg het niet veel, bijna nooit maar nu wel tegen over de Islaminvloed : Eigen volk eerst. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 1 september 2006 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen.
Vlaams Belang moet mainstream Vlaanderen vertegenwoordigen. Rechts, beetje conservatief, beetje liberaal. En een sociale aandacht voor de gewone Vlaamse man en vrouw. Tegen het linkiewinkie , multicul en belzieke establishment kunnen we ons geen verdeeldheid veroorloven. Welkom Alexandra, welkom Jürgen. Of we verliezen.
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door Charles Rogier, Klotekardinaal Mercier... Nu door politiek correct links.
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar los daarvan: de problematiek van het Frans is een realiteit maar speelt politiek minder mee. De persconferentie in het Turks is een bewuste aanfluiting van alles wat maar staat voor integratie of assimilatie en bevestigt veel migranten in hun onwil (of onkunde zou Leterme stellen) om Nederlands te leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was dit bericht propaganda? Mag ik mijn ongenoegen ook niet kenbaar maken over deze zaak? Er was geen lopende draad die hierover een discussie had opgestart. Overigens, indien ik geen bron had vermeld, had U ongetwijfeld er naar gevraagd. Ik had toen ook 'De Morgen' nog niet gelezen. Kortom: een aanzet om te discussiëren verwarren met propaganda is voorbij gaan aan het feit. Maar als je wat meer zou discussiëren op een forum, en het niet aanziet als je persoonlijke speeltuin, zal je dat wel snappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Meer over dit alles beter te lezen in topic religie en levensovertuiging of ook op www.faithfreedom.org het dutch forum. Ké tuns nog liever daze allemoal frans kletse in Gent , dan oas ter moslims in de gemienteroad goan zitte. Want da des , man,man,man , miserie, miserie. ![]() Laatst gewijzigd door stropkeuh : 2 september 2006 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |